Olisi aika mennä hakemaan uudet lasit ja luin, että Bulgariasta voi ostaa silmälaseja tosi halvalla. Onko jollain hyviä kokemuksia jostain optikonliikkeestä Varmassa? Tai mistä huomaa, että valitsee asiantuntevan liikkeen?
Hyviä optikonliikkeitä
3
960
Vastaukset
- varnavuu
Nyt saa jo Suomestakin silmälasit todella halvalla.
Varnassa kyllä optikkoliikkeitä,mielestäni
kehysmallit Suomessa modernimmat.
Siis ei kannata mielestäni ostaa Varnasta.
Ostin kyllä itse optikkoliikkeestä aurinkolasit,ei
mitään merkkituotetta,mutta sattuivat miellyttämään,
eivätkä olleet halvatkaan....
muuten kieli voi tuottaa vaikeuksia,englannin puhumi
nen on kovin kankeaa monissa liikkeissä,mutta jos
osaa esim.venäjää,niin hyvä.- kyllä
pärjäilee. Moni doctor on opiskellut sitä kieltä. En tiedä ovatko oikeasti lääkäreitä, mutta kaikki optikot nimittävät itseään siten. Keskustan turistiliikkeissä kyllä nykyaikaisia malleja, muttei valtavan halpoja. Itse maksoin 150 € moderneista leveäsanakisista -6 linsseistä, hajataitteisuutta. Tarkastus kuului hintaan.
- on sellainen kuin
grand optics. halvalla ja luotettava paikka, myyjät osaa myös puhua englantia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645