Tervehdys jjoutava5 ja muut, jotka olette ladanneet Google Chromen.
Paraneeko myös Suomi24:n vauhti?
Entä muut toiminnot?
Kokemuksia kaivataan
6
306
Vastaukset
pysyi ajoittain tukkoisena illalla tälläkin,
Google chrome muuten tämä on melko samanlainen kirjanmerkkeineen kuin Mozilla firefox.
Molempien kuvake on työpöydällä, useampikin selain voi olla käytössä yhtäaikaa niin voi vertailla, ohjelmiahan ne vaan on.
Väliaikaistiedostojen siivous ehkä jotakin vaikutti eilisestä lähtien on kokemusta vasta.
Nyt on amerikkalaisesti tunnin ajomatka' edessä maalle, muutama päivä menee metsissä taasen.
HopHop!- Katicat2
Kovasti sivusto on tänäänkin takkuillut. Ei auta selaimet asiaa.
Google Chrome on kyllä nopeampi, mutta vain aluksi.
Vähän enemmän kun sen kanssa sählää, niin se jää jumiin, eikä meinaa aueta ollenkaan.
FireFox hitaampana junnaa sähläykset läpi kuin traktori, eikä jää niin helposti jumiin.
Ja vanha autolijan totuus, että vanha kone paljon parane vaikka siihen uudet öljyt vaihtaisi, pätee kai täällä nettimaailmassakin.
Ja täällä S24:lla tökkii varmaan kaikki koneet ja ohjelmat.ei ole oletus-selaimesi, kone herjasi heti tultuani metsämökiltä kotia.
Kuka minun oletus selaimen on mennyt muuttamaan?.
No sähläillään ny näitten kanssa, opinhan taasen, jos opin jotakin.
Firefox tuntuu kuitenkin aika sopivalta meikämannelle.jjoutava5 kirjoitti:
ei ole oletus-selaimesi, kone herjasi heti tultuani metsämökiltä kotia.
Kuka minun oletus selaimen on mennyt muuttamaan?.
No sähläillään ny näitten kanssa, opinhan taasen, jos opin jotakin.
Firefox tuntuu kuitenkin aika sopivalta meikämannelle.Se näyttää täällä nettimaailmassa olevan sama laki kuin automaailmassakin.
Uutta mallia ei kannata ottaa käyttöön, ennen kuin siitä on lapsentaudit korjattu.
FireFoxilla minäkin täällä nyt sählään.- Hintriika*
Jopel kirjoitti:
Se näyttää täällä nettimaailmassa olevan sama laki kuin automaailmassakin.
Uutta mallia ei kannata ottaa käyttöön, ennen kuin siitä on lapsentaudit korjattu.
FireFoxilla minäkin täällä nyt sählään.Ei ole kokemuksia kertoa alun kysymykseen. Totean vain, että jos istuu välillä sivujen tekijän pallilla, niin eri selaimet voivat todella yllättää.
Käytän IE:tä itse ja siksi teen sivutkin sen mukaan. Kun joskus käyn vilkaisemassa Firefoxin puolelta, niin löydän hirveitä mokia! Tulikettu vääristää html-koodit milloin miksikin. Joskus tuntuu, ettei siinä ole logiikkaa ollenkaan. En jaksa aina kaikkea oikoa sen oikkuilujen mukaan...
En uskalla edes ajatella, mitä tuo uusin selain osaa tehdä minun koodauksilleni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351