Kokemuksia kaivataan

Tervehdys jjoutava5 ja muut, jotka olette ladanneet Google Chromen.

Paraneeko myös Suomi24:n vauhti?
Entä muut toiminnot?

6

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyi ajoittain tukkoisena illalla tälläkin,
      Google chrome muuten tämä on melko samanlainen kirjanmerkkeineen kuin Mozilla firefox.

Molempien kuvake on työpöydällä, useampikin selain voi olla käytössä yhtäaikaa niin voi vertailla, ohjelmiahan ne vaan on.

Väliaikaistiedostojen siivous ehkä jotakin vaikutti eilisestä lähtien on kokemusta vasta.

Nyt on amerikkalaisesti tunnin ajomatka' edessä maalle, muutama päivä menee metsissä taasen.
      HopHop!

• Katicat2

Kovasti sivusto on tänäänkin takkuillut. Ei auta selaimet asiaa.

• Google Chrome on kyllä nopeampi, mutta vain aluksi.
      Vähän enemmän kun sen kanssa sählää, niin se jää jumiin, eikä meinaa aueta ollenkaan.
      FireFox hitaampana junnaa sähläykset läpi kuin traktori, eikä jää niin helposti jumiin.

Ja vanha autolijan totuus, että vanha kone paljon parane vaikka siihen uudet öljyt vaihtaisi, pätee kai täällä nettimaailmassakin.

Ja täällä S24:lla tökkii varmaan kaikki koneet ja ohjelmat.

• ei ole oletus-selaimesi, kone herjasi heti tultuani metsämökiltä kotia.
        Kuka minun oletus selaimen on mennyt muuttamaan?.

No sähläillään ny näitten kanssa, opinhan taasen, jos opin jotakin.
        Firefox tuntuu kuitenkin aika sopivalta meikämannelle.

• jjoutava5 kirjoitti:

ei ole oletus-selaimesi, kone herjasi heti tultuani metsämökiltä kotia.
        Kuka minun oletus selaimen on mennyt muuttamaan?.

No sähläillään ny näitten kanssa, opinhan taasen, jos opin jotakin.
        Firefox tuntuu kuitenkin aika sopivalta meikämannelle.

Se näyttää täällä nettimaailmassa olevan sama laki kuin automaailmassakin.
        Uutta mallia ei kannata ottaa käyttöön, ennen kuin siitä on lapsentaudit korjattu.
        FireFoxilla minäkin täällä nyt sählään.

• Hintriika*
        Jopel kirjoitti:

Se näyttää täällä nettimaailmassa olevan sama laki kuin automaailmassakin.
        Uutta mallia ei kannata ottaa käyttöön, ennen kuin siitä on lapsentaudit korjattu.
        FireFoxilla minäkin täällä nyt sählään.

Ei ole kokemuksia kertoa alun kysymykseen. Totean vain, että jos istuu välillä sivujen tekijän pallilla, niin eri selaimet voivat todella yllättää.

Käytän IE:tä itse ja siksi teen sivutkin sen mukaan. Kun joskus käyn vilkaisemassa Firefoxin puolelta, niin löydän hirveitä mokia! Tulikettu vääristää html-koodit milloin miksikin. Joskus tuntuu, ettei siinä ole logiikkaa ollenkaan. En jaksa aina kaikkea oikoa sen oikkuilujen mukaan...

En uskalla edes ajatella, mitä tuo uusin selain osaa tehdä minun koodauksilleni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe