Taido vaikuttaisi aika kivalta lajilta! Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia kyseisestä lajista ja muutenkin ajatuksia siitä.
Tarvitaanko taidon aloittamiseen jotain "erikoista"? Minun peruskunto on hyvä, mutta esimerkiksi notkeus ei ole mitään huippuluokkaa.
Seurassa, jossa aloittaisin on kaksi ryhmää, yli ja alle 12v. Olen 16v. tyttö ja mietinpähän vain, että minkä ikäisiä aloittelijoita kursseilla yleensä on? En välttämättä haluaisi 12v. pikku poikien seuraan...
Alkeiskurssilla harjoituksia on 2krt/viikko. Tämän jälkeen ainakin seuran kalenterissa harjoituksia taisi olla 3-4krt/viikko, onko pakollista käydä niin usein, vai voiko harjoituksia käydä edelleen vain 2krt/viikko myös alkeiskurssin jälkeen?
Taidon aloitus
moi vaan
1
560
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
mitään erityistä, notkeus kehittyy siinä vähitellen
Taidossa on esim eri liikesarjat naisille ja miehille, joten tuskin joudut pikkupoikien sekaan
Alkeiskurssin jälkeen voit käydä treeneissä niin harvoin tai usein kuin haluat, riippuen siitä kuinka nopeasti haluat suorittaa seuraavia vyökokeita, tai miten kiinnostus riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657