Tässä päivänä muutamana työkaveri joka on tavannut avomieheni ja tietää joitaki asioita hänestä,johtuen siitä että olemme keskustelleet miehestäni, kertoi että treffi palstalla on ilmoitus miehellä joka muistuttaa avomiestäni. No kävinpä vilaseen ilmoitusta ja olihan se avomieheni. Tuli tunne että mua kusetetaan ja petetään. Olemme kihloissa ja minun ajatteluuni ei kuulu semmonen, että kun ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä etsitään samaan aikaan uutta. Kaiken lisäksi avomies oli laittanut ilmoitukseen olevasa sinkku.
Meillä ei ole viime aikoina mennyt kovin hyvin, mutta ei minun mielestä niin huonosti että alkaisin uutta ettiin varsinkin kun ollaan vielä yhdessä.
Olenko liian ahdasmielinen asian suhteen?
Ajattelen niin että jos ei halua olla enää toisen kanssa, tulee se kertoa toiselle rehellisesti ja erota ja sitten alkaa uutta etsiin.
Olen tässä nyt miettiny mitä tekis.
Huuli pyöreenä
375
84560
Vastaukset
- ,.,.,.,
Mies etsii jo seuraavaa tyttöystävää, että voi sitten lempata sut, kun on uusi jo valmiina ja ei tarvitse siis yksin jäädä missään vaiheessa.
Sinuna jättäisin miehen nyt, vai haluatko olla se joka jätetään ja miehellä jo siippa valmiina, vain sinä jäät kuin nalli kalliolle....?????? - ei ole provo
niin nyt äkkiä eroon koko äijästä. Minä en olisi edes viitsinyt alkaa täältä kyselemään vaan olisin pakannut laukkuni ja häipynyt enempiä ihmettelemättä.
- tõrky
ero ainoa vaihtoehto. mutta keskustella pitãã, mistä tietää vaikka joku olis tehnyt tõrkeãn pilan ja laittanut miehen treffi ilmoituksen nettiin.
- Arvaa mikä auttaa
Laaki ja vainaa.Noita Kusipäämulkkuja on enemmän mitä pystyy laskukoneellakaan laskeen, Kokemusta itsellä on.
- rietegr
eli tosiaan kyseessä on varmaan tälläinen varmisteleva tapaus, tarkoittaen että uusi etsittynä jo ennen eroa. ei kovin reilua käytöstä, itse läväyttäisin asian suoraan hänen naamalle ja sanoisin pari valittua sanaa...
- jaspercon
ja noudata niitä. Määrittele se, mitä näistä arvoista haluat että kumppanillasi myös on.
Haluatko miehen, joka salailee ja valehtelee. Hän on salannut sinulta tuon ilmoituksen, ehkä hän myös kieltäisi sen olemassa olon jos kysyt (=vale) ja hän valehtelee muille ihmisille profiilissa olevansa sinkku.
Näin pystyt elämään helposti ja loogisesti. Ja tiedät aina minkä ratkaisun tehdä. Se tulee sisimmästäsi silloin automaattisesti.- luuletteko
te tosiaan, ettei naiset toimi samalla tavalla? Mä tiedän montakin sellaista naista, jotka pettää miestään sen takia, että mies tekee liikaa töitä ja tienaa rahaa perheelleen, että perheen elintaso ei laskisi. Mitenkähän kauan nämä taliaivo naiset katsoisivat miestä jolla ois aikaa olla koko ajan kotona ja sitten elää ilman rahaa ja kerryttää vaan velkaa?
Että tälläinen mielipide.... Pistä itsekin treffi-ilmoitus vetämään. Mitä sä toisen napaas kyyläät? Ei se naisten värkki höyläämisestä kulu :) Korkeintaan vähän "repsahtaa" .. - Tarina on tosi
Tiedät itsekin ratkaisun, ei sitä tarvitse palstoilla kysellä.
Voi ottaa aikaa, mutta n. vuoden sisään tiedät mikä on itsellesikin parasta.
Pettäjä ei yleensä tapojaan muuta, joten joudut itse määrittelemään minkälaisessa suhteessa aiot elää. Ratkaisu tulee omalla painollaan. - .....
luuletteko kirjoitti:
te tosiaan, ettei naiset toimi samalla tavalla? Mä tiedän montakin sellaista naista, jotka pettää miestään sen takia, että mies tekee liikaa töitä ja tienaa rahaa perheelleen, että perheen elintaso ei laskisi. Mitenkähän kauan nämä taliaivo naiset katsoisivat miestä jolla ois aikaa olla koko ajan kotona ja sitten elää ilman rahaa ja kerryttää vaan velkaa?
Että tälläinen mielipide.... Pistä itsekin treffi-ilmoitus vetämään. Mitä sä toisen napaas kyyläät? Ei se naisten värkki höyläämisestä kulu :) Korkeintaan vähän "repsahtaa" ..heti huomaa et itekki olet oikea petturi.....petät minkä ehit...
- grhmps
Voiko tälläistä edes miettiä, että mitä tekisi..äkkiä eroon ukosta.
- yx vaan
Vaikuttaa varsin epärehelliseltä tyypiltä, pettää sinua ilmoituksellaan ja myös ilmoituksen lukijoita väittäessään olevansa sinkku.
Mitä jatkossa sitten seuraa, vaihtoehtoja on monta...saattaa yhä jatkaa kanssasi olemista ja kertoo uudelle deitilleen, että teidän suhde on jo käytännössä ohi, vaikkei olisikaan...lupailee siis suuntaan ja toiseen perättömiä...kerää itselleen vaihtoehtoja joista sitten valitsee jonakin päivänä haluamansa...tai pyörittää vain montaa naista yhtäaikaa ikuisesti. - siihen ilmoitukseen :)
Ehkäpä hän on vain juttu seuraa vaille, tai etsii riittävyyden tunnetta yms. Yritä treffata hänen kanssaan netissä juttele ja katso mitä siitä seuraa.
Ainakin kannattais ottaa selko tarkoitusperistä, ihmisillä kun saattaa olla erilainen käsitys asioista.
Sitoutumiskammoiset, ja itsestään epävarmat tietty kannattaa pikaeroa. - dkjfhfgkhfkjg
yx vaan kirjoitti:
Vaikuttaa varsin epärehelliseltä tyypiltä, pettää sinua ilmoituksellaan ja myös ilmoituksen lukijoita väittäessään olevansa sinkku.
Mitä jatkossa sitten seuraa, vaihtoehtoja on monta...saattaa yhä jatkaa kanssasi olemista ja kertoo uudelle deitilleen, että teidän suhde on jo käytännössä ohi, vaikkei olisikaan...lupailee siis suuntaan ja toiseen perättömiä...kerää itselleen vaihtoehtoja joista sitten valitsee jonakin päivänä haluamansa...tai pyörittää vain montaa naista yhtäaikaa ikuisesti.Tuollaiselle p..lle ei muuta kun monoa perseeseen!!!
Ei ole kunnioitusta sinua saati muita naisia kohtaan. Rehellinen MIES on aina REHELLINEN jos suhde on hänen osaltaan ohi sinuun.
Ei muuta kuin ajattele itseäsi ja uusia tuulia jos sattuu sellainen sinun arvoisesi mies kohdalle!!!!
Suomi24:ssa melkein kaikki ukot on varattuja...olen kuullut moista!! Hyi h...tti niitä miehiä...oksennus! Ja onhan niitä sellaisia naisiakin, että oksennus!!!!! - tämän suhteen
siihen ilmoitukseen :) kirjoitti:
Ehkäpä hän on vain juttu seuraa vaille, tai etsii riittävyyden tunnetta yms. Yritä treffata hänen kanssaan netissä juttele ja katso mitä siitä seuraa.
Ainakin kannattais ottaa selko tarkoitusperistä, ihmisillä kun saattaa olla erilainen käsitys asioista.
Sitoutumiskammoiset, ja itsestään epävarmat tietty kannattaa pikaeroa.Pistä oma treffi ilmoitus ja mee pokaa miestäsi. Ainakin tiedät mistä hän tykkää tai ei. Olet siellä tosi hotti hot hot ettei se voi millään kieltäytyä sua tapaamasta, ja kierolla tavalla saat varmaan selville miksi hänellä on se ilmoitus ylipäätään siellä... Sit meet tapaamiseen ja selvitätte koko homman luonteen. Siinähän saat selville onko mies hakemassa seksiä vai seuraa.
- ..........
yx vaan kirjoitti:
Mitä jatkossa sitten seuraa, vaihtoehtoja on monta...saattaa yhä jatkaa kanssasi olemista ja kertoo uudelle deitilleen, että teidän suhde on jo käytännössä ohi, vaikkei olisikaan...lupailee siis suuntaan ja toiseen perättömiä...kerää itselleen vaihtoehtoja joista sitten valitsee jonakin päivänä haluamansa...tai pyörittää vain montaa naista yhtäaikaa ikuisesti.NÄITÄ TAPAUKSIA KUULE RIITTÄÄ.
- Nimetön
.......... kirjoitti:
NÄITÄ TAPAUKSIA KUULE RIITTÄÄ.
Kun järkeillään tätä asiaa niin miehiä on enemmän kuin naisia joten kattopaahan vaan ukot paljonko naisenne pettävät teitä. Erään tutkimuksen mukaan avioliitossa syntyneiden lasten isä on 45% tapauksia vieras mies eikä oma ukko!!
Ainiin unehtu että eihän naiset petä niillähän koko elämä perustuu teatteriin meikit yms. itsepetos ja naisille kaikki on sallittua ;) - SIKAINEN
.......... kirjoitti:
RÖH! NAISET OVAT NAUTOJA! ESIMERKKINÄ TANJA KARPELA..TAI MIKÄSEOLI
- Karvamasu
.......... kirjoitti:
kaikki enkeleitä, eikös vaan. On tainnut mammalla jokus omassa päässä kolahtaa kun ollaan noin leppoisalla asenteella liikkeellä miehiä kohtaan, valitettavaa. Totuus lienee simmonen, jotta sairaita yksilöitä on niin miehissä kuin arvon naisissakin, että koitahan relata. Niin ja ei kai se meitin muitten vika ole jos et ole omaasi löytänyt.
- ..............
Karvamasu kirjoitti:
kaikki enkeleitä, eikös vaan. On tainnut mammalla jokus omassa päässä kolahtaa kun ollaan noin leppoisalla asenteella liikkeellä miehiä kohtaan, valitettavaa. Totuus lienee simmonen, jotta sairaita yksilöitä on niin miehissä kuin arvon naisissakin, että koitahan relata. Niin ja ei kai se meitin muitten vika ole jos et ole omaasi löytänyt.
JA NAISET KANS JOTKA TEKEVÄT NOIN.NYT OLI KYSE KUITENKI MIEHESTÄ,ETTÄ ÄLÄ VALITA.
- Onpa kuumana
.............. kirjoitti:
JA NAISET KANS JOTKA TEKEVÄT NOIN.NYT OLI KYSE KUITENKI MIEHESTÄ,ETTÄ ÄLÄ VALITA.
ei tää maailma sinunkaan kiihkoilullasi pelastu. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan, huomenna voi olla parempi päivä.
- ffffffffff
Ei hyödynnä mitään tollanen provoilu ja turha huutaminen. Paras vaan ajatella asiat järkevästi ja yrittää miettiä miten itse voisi kantaa kortensa kekoon jotta yhteiskunta pelastuisi.
- kokemusta on
dkjfhfgkhfkjg kirjoitti:
Tuollaiselle p..lle ei muuta kun monoa perseeseen!!!
Ei ole kunnioitusta sinua saati muita naisia kohtaan. Rehellinen MIES on aina REHELLINEN jos suhde on hänen osaltaan ohi sinuun.
Ei muuta kuin ajattele itseäsi ja uusia tuulia jos sattuu sellainen sinun arvoisesi mies kohdalle!!!!
Suomi24:ssa melkein kaikki ukot on varattuja...olen kuullut moista!! Hyi h...tti niitä miehiä...oksennus! Ja onhan niitä sellaisia naisiakin, että oksennus!!!!!Kyllä tämäkin mies kelpaa ottajia on.
eikun vaihtoon. Miehiin pettynyt. - Kyrpäjoose
Onpa kuumana kirjoitti:
ei tää maailma sinunkaan kiihkoilullasi pelastu. Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan, huomenna voi olla parempi päivä.
Itellänikii on ilmootus vaikka oon naimisissa ja meillä on neljän lasta.
Panettaa välillä nii saatanasti ja eukko ku antoo vuan kerran kuussa eikä sen itenii tee sillonkaan mieli nii pakko on virriilin miehen alkoo vierasta pilluu metästään. Oot siekii niitä pihtaajii? Jotka antoo muualla ymmärtee, notta kyllä meillänii kaikki on iha ok, vuan tosipaekan tullen valittoo notta ku ei miun ny teekkää mieli. Helevettiin koko pihtaava naeskansa. - the fakta
Heh, niin varmaan miehesi saalistaa, mutta tosiasia on myös se, että jokaisessa naisessa asuu myös se narttu.
Ja kummasti se tulee esiin, kun aika, paikka ja hetki on sopiva... joillakin ilman alkoholia ja joillakin alkoholin kera tms.
Ihan hyvä, että miehetkin pistää haisemaan!!! - MeNaiset
.......... kirjoitti:
Olen samaa mieltä teidän siskojen kanssa. We are family. Kaikki suomen nykymiehet pitäisi abortoida eli lopettaa !
- sitä saa mitä tilaa
Vastaa viestiin ja tee treffit..
- petetty
palstat pullollaan. Ja juuri näiden miesten perässä typerät naiset juoksevat. Meitä rehellisiä, kunnon miehiä ei noteerata mihinkään. Siitä muijat saavat ansionsa mukaan.
- petetty
petetty kirjoitti:
palstat pullollaan. Ja juuri näiden miesten perässä typerät naiset juoksevat. Meitä rehellisiä, kunnon miehiä ei noteerata mihinkään. Siitä muijat saavat ansionsa mukaan.
tarkoitettu ketjun aloitusviestiin.
- suora selkäinen
petetty kirjoitti:
Itse olen mies ja joutunut vastaavan kokemaan.
Sielun rauhan löysin lähtemällä.
Tosin rankka juttu kun on tuota jälkikasvua. - etsivä
petetty kirjoitti:
Missä teitä kunnollisia ja rehellisiä miehiä on vapaana?
- ehkä hilan mies
suora selkäinen kirjoitti:
Tosin rankka juttu kun on tuota jälkikasvua. - etsivä löytää
etsivä kirjoitti:
Missä teitä kunnollisia ja rehellisiä miehiä on vapaana?
etsivä löytää omansa
- etsivä
etsivä löytää kirjoitti:
etsivä löytää omansa
Ehkä jonain päivänä kävelet vastaan:)
- halut molemmilla
suora selkäinen kirjoitti:
Tosin rankka juttu kun on tuota jälkikasvua.Niin just... Ei tämä mikään miesten juttu ole.
- ...........
petetty kirjoitti:
Olisiko tässä ehkä vähän b-luokan kaksijalkaisen katkeruutta ilmassa...?
- paha,
mutta toisaalta oikein tollaselle Wagnerille, mikäli pitää tosiaan paikkansa, että ilmoitus on hänen ja ajantasalla oleva!!!???!!!
- -M-
Et todellakaan ole ahdasmielinen,enemmän oisin hämmästyksissäni jos antaisit asian mennä läpi sormien!
Ensin erotaan vanhasta enenkun etsitään uutta,näköjään miestä ei kiinnosta selvittää suhteenne ongelmia vaan hakee uuden ja sitten sen löydettyään tod.näköisesti lemppaa sinut tai pahemmassa tapauksessa ylläpitää 2 suhdetta samaan aikaan....ei ois eka kerta kun tälläistä on sattunut.
Jokatapauksessa ei hyvä....itse en sulattaisi tuollaista ollenkaan! - selkäsi takana
kun nettiä myöten miehelläsi treffi-ilmoituksia.. herää kysymys kuinka monen kanssa se on jo pettänyt ja kuinka kauan? no omapahan on asiasi jos olet niin sinisilmäinen... BUHAHAHAAHHAHAA !!!!
hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa itselles!!!!! on siinä kans kun nauraa jos toisilla on ongelmia!!!! mieti nyt vähän...
- mmm
hän ilmeisesti etsii jo uutta
- Jogsa
että! Terävä havainto; "ilmeisesti etsii jo uutta". Ei se uutta etsi. Se hakee treffipalstalta naista joka pystyy vaihtamaan sen vm. 92 Toyota Corollaan (1,3 DX )hanttimiehen puolen vetonivelen suojakumin. Äijä yrittää pelastaa perheonnen ja sinä neuvot jättämään tämän. Häpeä.
- pettäjäkö?
Tietäisittepa vaan millainen pettäjien pelikenttä treffit nykyään on..
Siellä löytyy miehiä ja naisia suurin osa varattuja,etsimässä uusia seikkailuja,,Ja kuka mitäkin suhdetta,
L
Mut toki silloin ei enää kotiasiat ole hyvin jos seuraa pitää etsiä, - nimerkin takaa
Vastaa avomiehesi kutsuhuutoon kirjoittelemalla hänen kanssaan nimimerkin varjossa. Saat kerralla tietää, että onko hakemassa jotain vai kaipaako vain juttuseuraa. Eivät kaikki todellakaan huhuile salaseuraa tai muutakaan, monet naimisissakin olevat haluavat vain kevyttä jutustelua työnpäivän pyörteisiin tai jotain "omaa" jota voi tehdä salaa rikkomatta kuitenkaan liittoaan.
- huh huh
Totta.. Mutta siinä loukkaa itseään ja alkaa vihaamaan miestään jos hän rupeaa ehdottelemaan hänelle kaikkea.
- suora selkäinen
Pitää pystyä puhumaan reilusti asioista niiden oikeilla nimillä. Ellei niin valheen suo on syvä!
Ota ihmeessä ero! - ukkomiehet kirjottelee
treffi palstalla ja kertoo olevansa vielä sinkku niin paljon on miehellä parantamisen varaa. ei tuollanen ukko naista tarvii ainakaan vakituista. ajattelu maailma on se "ei sitä koko lehmää tarvii ostaa kun saa litran kerralla" ja sama pätee myös joihinkin naisiin.
- anjuska*
Kenenkään varatun ei tule hakea juttuseuraa treffipalvelun kautta. Ei ole sallittua ollenkaan olla profiilin kanssa treffeillä, jos on varattu. Tämä on minun mielipiteeni.
hänellä vain hetkellinen miehisyyden/ kaupaks menevyyden kausi, etsii sitä mitä ei näe lähellänsä, vastaa hänelle ja tutustu tähän deittimieheesi--- mitähän etsii, se tiedetään....
- samaa mieltä
kuin kaikki edelliset..
Jos hänellä on treffi-ilmoitus niin eikös se tarkoita että hän etsii siis toista naista. Joko pitääkseen teidät molemmat tai sitten vaihtaakseen sinut!
Haluatko olla toinen tai edes lempattu? Valehteluahan tuo on enkä voisi elää ihmisen kanssa joka haluais tilalleni toisen. - huh huh
Kauheeta.. Jätä miehesi välittmästi. Jos hän kohtelee sinua tolla tavalla niin en mä ainakaa jaksais sellaista katsella. Tee sä se mitä hän ei uskalla, jätä hänet. Onhan sinulla hyvä syy. Ties kuinka kauan hänellä ilmotus on ollut ja kerinnyt pettämään sinua.
- Camilii
en nyt jaksanukerenny lukee noita sen enempää, mutta; elkää yleistäkö! myös NAISET tekee noin!
- jepulis
Heitä helv. koko äijä tai vielä paremmin hanki uus ja jätä äijä rannalle ruikuttaan.Saa maistaa omaa lääkettään ,hah.
- Elämäsäänsä
Jospa se on vain harmitonta jännityksen etsimistä, eli ei ole vakavissaan ettimässä mitään. Älkää nyt tosissaan kaikkea ottako. Antakaa miehille uusi mahdollisuus.
- ilmoitukseen
sovi treffit ja anna kaiken kansan nähden kenkää. minä en katsoisi päivääkään ja monenko muun kanssa se on jo pettänyt sua..... ps.ota vielä ukkosi matkalaukku vaatteineen ja anna se samalla hänelle.
- Nimetön
Tuolla treffeillä on pilvin pimein varattuja miehiä, jotka haluavat vaihtelua elämäänsä, yleensä seksiä..jota ei kuulemma kotoa saa. Muutamille olen kyllä suoraan suomentanut, että parantaisivat ensin oman parisuhteensa ennen kuin hakevat toista. Haukut olen siitä kommentista saanut. Jokainen toki tekee elämällensä mitä haluaa, mutta jos minun mieheni olisi tuolla seuraa hakemassa niin laittaisin hänet kyllä kilometritehtaalle. Uskon vielä, että löytyy rehellisiä ja naisia kunnioittavia miehiä!
- tuosta masennu..
Monella naimisissakin olevalla on varmaan ilmoitus siellä,ei se välttämättä mitään vakavaa ole,enenmänkin sellaista uteliaisuutta. Tietysti teidän kannattais keskustella suhteestanne,voihan sitä kehittää jotain yhteistäkin tekemistä ettei toisen tarvitse aina netissä pörrätä.
- Nimetön
Kyllä se aika vakavaa on jos toisella on profiili treffeillä. Ei kukaan tykkää jos omalla puolisolla on profiili siellä. Sen voi kyllä ottaa loukkauksena ja miettiä kannattaako sellaisen miehen kanssa jatkaa...vai haluaako oman mielenrauhan menettää.
- samaa...
Samanlaista käynyt minullekkin kun seurustelin, jätkä vain jätti mut ja sen jälkeen vasta huomasin, että hänellä oli ollut jo haku päällä netti-treffipalstalla jo kaksi kuukautta...
Minun mielestäni törkeetä ja ei-hyväksyttävää...!
Tunne oma arvosi. Tuollainen kaksinaamaisuus ei kerro mitään hyvää tulevaisuuden kannalta. - jr24
Hei!
Asiasta mutu tuntumalta sanoisin ,että mies on
selityksen velkaa?
Mutta en hätiköisi asian suuruutta,koska jokaisellla meistä ihmisistä oli sitten mies tahi nainen
on fantisioita(keinoja paeta elämän kovuutta joskus...)
Joten uskoisin asioiden selviytyvän puhumalla
ei muuta kuin kaikille voimia ja uskoa tulevaisuuteen! - -Lumiukko
Taisit olla Sinä itse niitä ilmoituksia tutkimassa et sillei hei!
- oskari
Entäpä jos viestin onkin laittanut joku pilailu mielessä (täytyy kyl olla idiootti tai haluu teidän eroavan). Suosittelen sitä viestiin vastaamista nimimerkillä niin saat tietää.
Paska homma. - Nomen Nescio
Onkohan kaikki oleellinen nyt tullut esille? Onko jotain jäänyt kertomatta? Tosiasia on kuitenkin se, että jos kahden ihmisen suhteissa ilmenee ongelmia on syypäitikin kaksi. MOT.
Hyvin usein ne ovat juuri näitä työkavereita/tuttuja jotka näitä löytöjä tekee. Voisi olle ehkä helpompaa vain kertoa, että kun etsin itselleni uutta miestä kun olemme jo kasvamassa erillemme, kuten termi kuuluu kun kaikki menee päin seiniä, ja mitä näinkään? Mieheni treffi-ilmoituksen. Tokihanhan se loukkaa omaa ylpeyttä jos toisellakin on "haku" päällä. Että miten se saattaa!!?? ;)) Kenelläköhän se omatunto alkoi soimata?? Taidat itse olla se ko. mies tai luulet olevasi... ?? Onko kiva tunne, kun ei tiedä onko jäänyt kiinni vai ei? No, kohta jäät, kun muutkin naiset tajuavat käydä tsekkaamassa äijänsä tiedoilla deittinetit.
Miksi pitää seurustella, jos täytyy harrastaa kuitenkin koko ajan ulkopuolisia suhteita?
- Kun pelkää yksinäisyyttä ja itseään. On niin mukavaa, kun on kotoisasti joku, jota voi pettää. Miksi pitää epäillä toista, jos on onnellinen?
- Siksi, että epäilee itseään...- Nomen Nescio
mahdotonyhtälö kirjoitti:
;)) Kenelläköhän se omatunto alkoi soimata?? Taidat itse olla se ko. mies tai luulet olevasi... ?? Onko kiva tunne, kun ei tiedä onko jäänyt kiinni vai ei? No, kohta jäät, kun muutkin naiset tajuavat käydä tsekkaamassa äijänsä tiedoilla deittinetit.
Miksi pitää seurustella, jos täytyy harrastaa kuitenkin koko ajan ulkopuolisia suhteita?
- Kun pelkää yksinäisyyttä ja itseään. On niin mukavaa, kun on kotoisasti joku, jota voi pettää. Miksi pitää epäillä toista, jos on onnellinen?
- Siksi, että epäilee itseään...Juu, pelkään ihan vallan perkeleesti.
Etsippäs minun profiilini. Mutta varo ettet törmää mieheesi. ;-)
Sattuu kovasti, huomaan. Ei elämä nyt noin vakavaa ole.
"- Kun pelkää yksinäisyyttä ja itseään." Miksi sinä pelkäät itseäsi? Harrasta itsetutkiskelua, se helpottaa, minä tiedän.
"On niin mukavaa, kun on kotoisasti joku, jota voi pettää." Miksi se on sinusta mukavaa?? Minusta ainakin se on erittäin epämielyttävää, tiedän senkin koska olen pettänyt ja tullut petetyksi.
"Miksi pitää epäillä toista, jos on onnellinen?" Toisensa poissulkevia. Ei epäile toista jos on onnellinen. Epäilee toista jos on onneton. Näin se menee.
Mutta hyvää syksyä kuitenkin kaikille telaketjufeministeille. - MiepävaaN
oskari kirjoitti:
Entäpä jos viestin onkin laittanut joku pilailu mielessä (täytyy kyl olla idiootti tai haluu teidän eroavan). Suosittelen sitä viestiin vastaamista nimimerkillä niin saat tietää.
Paska homma.Hmm..Jopas jotakin kaikkea siunkin mileen tulle osakri noinko siekin toimit, kun oot itekkii aviossa
- 12345
että treffi ilmoitus on vanha. Eli se on tehty ennen kuin olette alkaneet seurustella ja vain unohtunut sinne. Jos ei niin kenkää tuollaiselle
- ..ihan..
..samaa..mutta ota asiasta selvää ja jos jää nalkkiin niin eikun pellolle vaan..
- Sipi2
Minun pitäisi toisaalta patistaa keskustelemaan asiallisesti miehesi kanssa, mutta itse menetin juuri rakkaan naisen, jonka kanssa en saanut edes kunnon keskusteluyhteyttä:-(
- MMM
Hieno mies sinulla. Hänet kannattaisi viedä vihille.
- Nimetön
Niin kannattaisi ja tehdä vielä ainakin kolme tai neljä lasta niin saisit jäädä niitä kotiin hoitamaan ja ukko senkun juoksis viraissa:)
Onnea matkaan!
- väliävaikka oiskin treffi-i...
Ei toi Suomi24 treffi palsta aikankaan toimi koskaan, onko kiittäminen, halvalla tuotetun palvelun, huippulahjakkaan teknisen henkilökunnan vai minkä...?
Toisekseen, ei siellä ole miehille kuin niitä ylipainoisia yh-äitejä joille pitää olla pitkä, harteikas, tumma, komea jne jne. mies...=)
Tai sit sielläö on niitä, jotka laittaa vaan kuvansa, että tyypilliset suomalaiset miehet kävis lässyttämässä (niin kuin ne normaalistikin tekee "siviilissä"), miten ihku, ihana, kaunis, suloinen,söpö... oletkaan...;)
Raavaita suomalaisia MIEHIÄ! - näin..
Mä en vastaisi miehesi treffi-ilmoitukseen. Siitä ei ole sulle mitään hyötyä. Jos haluat antaa samalla mitalla takaisin, etsi itsellesi uusi mies ja lemppaa nykyinen petturimiehesi. Avomiehesi etsii uutta joko pitääkseen samaan aikaan kahta tai useampaa tai sitten jättääkseen sinut, jos paremman löytää.
Toimi nopeasti! Nykyisellä miehelläsi ei tee mitään. Voit laittaa huoletta kiertoon. Polttomerkkaa se vielä, että fiksut naiset tietävät kiertää kaukaa. ;) - uuvelo
Ja vielä kysyt.
Lähde lätkimään tai näytä toiselle ovea.
Mutta älä jää siihen suhteeseen sillä
se tuhoon tuomittu! - Harm
niin miehelläsi?
Eikös sen pitäisi nyt ehkä olla kuitenkin jo ex-mies tässä vaiheessa jos tuollaista on ilmennyt?
Tietysti jos teillä on noin "avoin suhde" niin tee oma treffi-ilmoitus vastineeksi.
Tuollainen mieshän on nilviäisestä seuraava asteikossa. Eikä ole varma onko ennen vai jälkeen nilviäistä.
Ei voi käsittää miksi tällaisia pitää edes miettiä että mitä tehdä jos kihloissakin jo ollaan. - horsman kukka
ihmisten yhteiselo on nykyään aika perkeleen vaikeaa ...
- ... MONEEN TÖRMÄNNYT
Et todella ainut ! arvaa moneenko "sinkkumieheen" on törmätty --- unohtaneet avokin / aviovaimon ?? eihän sitä nyt kiirees profiilia tehdessä kaikkea muista :)
- jÖrgen
Lopeta se pihtaaminen, niin loppuu ilmoitusten jättö.
- Asiat selviksi
No jos miehesi tosiaan etsii uutta tai "seikailua" samalla kun seurustelee
sinun kanssasi, niin on kylä todella raukkamaista toimintaa.
Luulisi että aikuisella ihmisellä olisi sen verran selkärankaa että
puhuisi asioista kumppaninsa kanssa jos homma tökkii, eikä alkaisi
valmiiksi etsimään uutta selän takana. Näin siis luulisi ja haluaisi uskoa, mutta
todellisuus onkin ihan toista. Ei ole mitenkään harvinaista, että aloitetaan
toinen suhde jo paljon ennen eroa ja sitten muutetaan käytännössä suoraan
uuden luokse, kun vihhoinkin uskalletaan kertoa kumppanille että haluaa erota.
Raukkamaista. Kieroa. Törkeää.
Voi tietysti olla että mies ei edes aio tehdä mitään "vakavaa", vaan
pelkästään kirjoittelee yms, mutta entä sitten? Sano suoraan, että tiedät että
hänellä on treffiprofiili ja kysy että miksi. Jos se on Suomi24:ssä, niin
näet suoraan koska hän on viimeksi kirjautunut sisään, joten
jos hän on käynyt siellä lähiaikoina, niin on ihan turha selitellä mitään
vanhasta profiilista.- Nimetön
Näitä selän takana touhuajia on älyttömästi..
Ihemetellä täytyy, että mikä ihmisiä vaivaa kun heidän pitää valehdella omalla puolisolleen ja kuitenkin jatkaa parisuhdetta.
- sinäkin
sinne ilmoitus ja ota muka yhteyttä mieheesi ja yritä saada se tapaamiseen tulee kiva ylläri miehellesi kun tuttu nainen onkin vastassa
- Nimetön
Niin laita sinäkin profiili ja sano miehellesi, että sinäkin laitoit profiilin sinne kun sinullakin on siellä sellainen..katso miten mies reagoi..
- terttu
Juu tuohan on jus sellaista seikkailua ,että vaikka olis vakuisessa suhteessa ,niin aina on sitä seikkailua ,tai suhteessa puutt jottain ,mikä olis yhdessä sitten huomattava ,,miusta sinun kannatta nyt vaan ensin kateslla mitens treffit hänellä menee ja tuleekos mieheltäsi paljon poissa olemisia luotasi jne ,,
- Lachan
Minusta sinun kannattaisi puhua miehesi kanssa. Ei suoraan paukauttaen vaan kierrellen ja kaarrellen. Lopuksi kun tunnet olevasi tarpeeksi lähellä kysyt miksi hän sen teki.
Itselläni ei ole avomiestä eikä edes poikaystävää joten minulla ei ole kokemusta. Tärkeintä on olla ja pyytää rehellisyyttä. - Luonnonlaki
Älä nyt turhasta vouhota, miehellä tulisikin olla oikeus useampaan naiseen. Ajattele, voisitte jakaa kotityöt sen toisen naisen kanssa, voisitte olla vuoronperään toistenne lapsille vahtina. Eikä sun tarvitse olla yhtenään antamassa, kun toinen nainen hoitaa oman vuoronsa. Arabimaissa tämä on ollut normaalikäytäntö vuosisatoja. Te länsimaiset naiset olette niin ahdasmielisiä.
- nainenkin
...pitää useampaa miestä. Ei mielestäni yhtään huono ajatus. Ei tarvitse sitoutua yhteen. Voi tehdä kotitöitä vuorotellen kenen kanssa huvittaa tai kuka kulloiseenkin työhön kykenee. Kätevää.
- monta miestä minulle
Ei vaan te suomalaiset miehet olette niin omistushaluisia. Minusta naisella pitäisi olla ehdottomasti lupa mennä naimisiin ainakin kahden miehen kanssa. Olisi kivaa, jos heillä olisi seuraa toisistaan, kun itselläni on muuta puuhaa.
- mikä..
monta miestä minulle kirjoitti:
Ei vaan te suomalaiset miehet olette niin omistushaluisia. Minusta naisella pitäisi olla ehdottomasti lupa mennä naimisiin ainakin kahden miehen kanssa. Olisi kivaa, jos heillä olisi seuraa toisistaan, kun itselläni on muuta puuhaa.
neronleimaus! Ei yhtään hassumpi idea. Mäkin olen monta kertaa miettinyt, että miksi ne haluaa kyhjöttää 24/7, eikä ehdi kiireinen nainen pitää edes omaa vapaata.
Kiitz ideasta. Tuonhan vois vaikka toteuttaa. Miehet vois vaikka korjailla ja tuunailla autoja, minunkin autoni, sillä aikaa kun huvittelen kavereitteni kanssa. ;) - Nimetön
Erittäin hyvä idea myös toisinpäin, nyt kun eletään nykyaikaa. Länsimaiset naiset eivät ole ahdasmielisiä vaan miehet! Miehet haluavat itselleen naisia, mutta eivät kestä sitä jos naisella on useita miehiä. Olisi mahtava jos voisi olla kahden miehen kanssa naimisissa. Saisi aina kun haluttas ja voisi muutenkin pitää hauskaa aina toisen kanssa kun toinen röhnöttäs sohvalla...mahtava idea!
- jösses sentään
sittenhän meillä naisilla tulis kanssa olla oikeus useampaan mieheen. olis se niiiiiiiiiiiin mukavaa kun ei tarttis aina samaa naamaa vahdata, puhumattakaan vaihtelusta sängyssä...ja vois peräti joskus jopa roskapussi pihalle eksyä jonkun äijän kainalossa
- länsimaihin
ja ole onnellinen. En tiedä kumpaa sukupuolta olet, mut sanonpa vaa et tolla periaatteella sä jäät elää yksin vanhuutes....sorry.
- Heli10
"Älä nyt turhasta vouhota, miehellä tulisikin olla oikeus useampaan naiseen. Ajattele, voisitte jakaa kotityöt sen toisen naisen kanssa, voisitte olla vuoronperään toistenne lapsille vahtina. Eikä sun tarvitse olla yhtenään antamassa, kun toinen nainen hoitaa oman vuoronsa. Arabimaissa tämä on ollut normaalikäytäntö vuosisatoja. Te länsimaiset naiset olette niin ahdasmielisiä."
Ai jaa, ei tarvitse jakaa kotitöitä kun meillä mies tekee ne. Ikävää muuten, että sinun naisystäväsi eivät ole pitäneet seksistä. Sinussa jotain vikaa? Aika ahdasmielistä muuten pysyttäytyä jossain arabimaiden käytännön ajatusmaailmassa. Kukin tavallaan! - täti
kuinkahan laittaisit suukun kun vaimollasi tai tyttö-ystävällä oli muutama mies pyörimässä kyllä samassa kodissa .
kyllähän naisellakin saa muutama ylimääräinen olla mikä yksin oikeus miehellä on olla.
mieti nyt asia uudelleen - useasti
Nimetön kirjoitti:
Erittäin hyvä idea myös toisinpäin, nyt kun eletään nykyaikaa. Länsimaiset naiset eivät ole ahdasmielisiä vaan miehet! Miehet haluavat itselleen naisia, mutta eivät kestä sitä jos naisella on useita miehiä. Olisi mahtava jos voisi olla kahden miehen kanssa naimisissa. Saisi aina kun haluttas ja voisi muutenkin pitää hauskaa aina toisen kanssa kun toinen röhnöttäs sohvalla...mahtava idea!
Mä tarvitsisin ainakin 7 miestä. Tarviis olla sähkömies,putkimies,kokki,siivooja,talonmies(mökille),remonttireiska ja mies vielä sänkypuuhiin. Muut vois tuurata tuota sänkymiestä silloin kun se ei jaksa hoitaa hommiaa.
- samat oikeudet
Kyllä mäkin länsimaisena naisena haluaisin monta miestä. Jos tylsyttää tai miestä ei huvita tarpeeksi usein, kaipaan jotain muuta. Ja joskus olis kiva olla kahden miehen kanssa -oman ja vieraan.
Ei tämä mikään miesten juttu ole. Samanlaisia on miehet ja naiset.
Ja miehillä on haluttomuutta ihan yhtä paljon. Euvät vaan sano sitä ääneen. Se ottaa miehisyyden päälle.
Seksuaalisuus ja halut eivät ole sukupuolesta tai kansallisuudesta kiinni!!!!!!!!!!!!!!! - EllinooraK
useasti kirjoitti:
Mä tarvitsisin ainakin 7 miestä. Tarviis olla sähkömies,putkimies,kokki,siivooja,talonmies(mökille),remonttireiska ja mies vielä sänkypuuhiin. Muut vois tuurata tuota sänkymiestä silloin kun se ei jaksa hoitaa hommiaa.
Toi on ihan totta! Mulla on tällä hetkellä kolme - yks lvi-osaaja, yks tietokonemies ja yks, joka vaiktaa autoon renkaat yms - mutta välillä kyllä kaipais vaihteluakin, sängyn puolella varsinkin. Kyllä modernilla naisella pitää yli viis miestä olla, ehdottomasti! Se on sitä nykyaikaa.
- Ilman miestä
Vai olemme me länsimaiset naiset ahdasmielisiä!! Minä ainakin haluan olla hyvin avarakatseinen ja sallia itselleni monta miestä!! Nuorta, vanhaa, kokematonta ja kokenutta!! Näin me avarakatseiset elämme, toimimme!!
- ei sille mitään voi
Uskottomuus ja onneton avioliitto johtuu usein ainakin osaksi miehen geeneistä, väittää tuore ruotsalaistutkimus. Miehillä, joilla on geenityyppi 334, on huonommat edellytykset onnistua parisuhteessaan kuin niillä miehillä, joilta alleeli 334 puuttuu.
Miehet, joilla on alleeli 334 yhdessä kromosomissa, muodostavat kumppaniinsa ohuemman siteen eivätkä avioidu läheskään yhtä todennäköisesti kuin toisenlaisen geeniperimän saaneet miehet. Jos miehellä on alleeli 334 molemmissa kromosomeissaan, riski joutua parisuhde- tai avioliittokriisiin on muihin miehiin verrattuna kaksinkertainen. - ketä siellä profiilin takan...
Kuinka monella varatulla miehellä on profiili S24:ssa. Tosin suurin osa miehistä on sen verran juonikkaita, etteivät tee sellaista profiilia, josta vaimo tunnistaa kyseessä olevan oma mies. Profiileihin ei siksi kannata kovasti luottaa. Juuri kävi treffeillä ilmi, että miehellä on jo kolme lasta ja vaimo odottaa neljättä. Ei muuta kuin uutta seuraa etsimään, koska vaimo ei jaksa viihdyttää...
- Nimetön
että miksi edes kysyt mitä sinun tulisi tehdä. No ensinnäkin tottakai EHKÄ kannattaisi keskustella asiasta avomiehen kanssa. Ei hän sinua kovinkaan paljon tunnu arvostavan eikä halua olla kanssasi, jos tosiaan on "hakuilmoituksen" laittanut nettiin.
Kaikkea hyvää. - kesämopomies
Mitäs jos vastaisit miehesi deitti-ilmoitukseen ja menisit hänen kanssaan sokkotreffeille? Sittenhän saisit selvyyden asiaan, että kelpaatko hänelle vai et? Nimittäin, jollei hän lähtisi kanssasi treffeille, ei hän sinusta varmaan muutenkaan ole kiinnostunut. Muista sitten varmuuden vuoksi, että älä anna treffeillä.
- tiedän tunteen
näitä miehiä tuntuu riittävän. mulle sattu8i kanssa niin ja lemppasin miehen pihalle, vaikkakin sekin sattui, mutta et tule saamaan selville mitään muuta kuin valheita mieheltäs.. ja lemppaamalla miehen satutat itseäs vähemmän, kuin sillä että odotat koaska saat pahojakin uutisia.. ehkä sun kannattais alkaa arvostamman itseäs, kun ei miews suo arvosta eikä kunnioita kun ilmoituksen treffeille laittanut.. ja varmasti se on muutaman jo tavannutkin. mutta kun päätät mitä teeet, niin arvosta itseäs, kukaan ei tarvitse pettäjää rinnalleen..
- sikoi
naiset kieroi
- joku-turku
jos kerran se on laittanut ilmoituksen nettiin, niin sehän on ilmiselvää pettämistä,on kuitenkin etsinyt seuraa,seksiseuraa yms. kannattaa pistää poikki, on mun mielipide.
- kannattaa....
jättää äijä, ko kerran on ettinyt seuraa netistä,mun miälestä se on jo pettämistä.
- avovaimona 2 vuotta
Ota avopuolisosi kanssa asia puheeksi!!!!!! Ehkä saatte asiat selvitettyä? Voi olla että miehesi on laittanut ilmoituksen vain katsoakseen onko hän yhä "haluttava". Älä heitä vielä kirvestä kaivoon hyvä ihminen! PUHUKAAAA!!! :)
- murmeli mussukka
Juu, näin kävi munkin kaverille!
Eli ei taida olla mitenkään ainutkertanen tapaus, mutta aika paska teko mieheltä!
EI OO SUN ARVONEN!!
HEITÄ PIHALLE JA ÄKKIÄ!! - Breo
että sinun pitäisi tehdä ihan sama juttu kun sun avomies ja aloita etsia joku flirtti online koska todenäköisesti sun avomies halua joku muutos.
ehkä sa haluaisit tutustu mua ;o) - Nakusunnuntai
ettei ilmoitus ole vanha?
- kun vaan naiset tietäisivät
olen pitemmän aikaa sen huomannut eri ilmoutus paikoissa, sen että varatut miehet joilla on oma vaimo tai kihlattu kylläpä sitä näkee myös iskuri treffi sivuilla ja myöskin teksti tvn 3 kanava ja 898 ja 899 sivuilla sielläpä näkee kuinka monet varatut miehet siellä laittelevat omia ilmoituksia ja ottavat sieltä naisten numeroita miksi ei oma nainen riitä kun pitää yrittää seikkailla toista naista? sitä ihmettelen. itse olen vapaa mies, eikä ole naista. ihmettelen vielä sitäkin että kun sinkku mies vastaa jollekin naiselle niin ei tärppää mutta kun varattu mies yrittää niin kylläpä hänellä tärppää ja jotkut naiset tykkäävät varatuista miehistä olen senkin lukenut naisten omista ilmoituksista niin ett6ä kyllä on maailman kirjat sekaisin
- potut pottuina
Selvä peli, mies pelaa likaista peliä selkäsi takana. tee sinä samoin, maksa potut pottuina. laita oma ilmoitus ja kerro olevasi myös sinkku.
katso jos miehesi vaikka vastaa sinulle ;) - Seikkailija
Jos oot hotti niin tuu tänne maistamaan isoa munaa...
- treffi ilmoitus
Aikanaan täällä S24:ssä minulla oli ilmoitus, jonka oman käsitykseni mukaan tuhosin, mutta säilytin s-postin, koska käytän sitä erilaisiin rekisteröitymisiin yms. niin, etten saisi roskapostia ns.parempaan postiosoitteeheni. Tiedän, että eräs tuttuni kirjoittelee palstalle ja yritin hakea hänen kirjoituksiaan ja jotenkin käsitin, että treffi tai galleria pitää olla aktiivinen, että pääse hakemaan hänen viestejään, joten vanha profiilini oli taas aktiivinen. Tyttöystäväni löysi sen ja veti tästä pultit vaikka yritin selittää, että kämmäsin kun en jaksanut keskittyä asiaan vaan yritin äkkiä vain saada homman kuntoon eli koko profiili oli vain minun mokani.
Toivottavasti aloittaja ei nyt usko kaikkia ja kämmää pahemman kerran. Ei kaikki asiat ole vain miesten kieroilua vaan joskus tapahtuu virheitä. Yritä sinäkin ymmärtää tämä.- aivan sama juttu
ja olen naispuolinen.
Profiili on juuri sitä varten,että olen niin utelias katsomaan onko joillakin tutuilla myös ilmoitus itsestään.
Niitä juttuja on kiva lueskella,mutten koskaan menisi niin pitkälle,että tapaisin jonkun tyypin. - naurata!
Tämä on ihan paskapuhetta! Jos sulla on treffi-ilmoitus yhden päivän aktiivisena joidenkin viestien etsimistä varten (ja vielä kuvien kera???????????Haloo!!!!!) niin sun tyttöystävä SATTUI! näkemään tuon treffi-ilmoituksen juuri tuona päivänä?????
Jessus! Älä puhu paskaa! - treffi ilmoitus
naurata! kirjoitti:
Tämä on ihan paskapuhetta! Jos sulla on treffi-ilmoitus yhden päivän aktiivisena joidenkin viestien etsimistä varten (ja vielä kuvien kera???????????Haloo!!!!!) niin sun tyttöystävä SATTUI! näkemään tuon treffi-ilmoituksen juuri tuona päivänä?????
Jessus! Älä puhu paskaa!Eli tämän oman S24 profiilini tein vuonna 2000-02 kun S24:ssä oli noin 6000 käyttäjää ja siitä asti minulla on ollut "tili" S24:ssä, joka on toki ajan myötä hieman muuttunut.
Kuvat sieltä poistin jo kauan aikaa sitten ja en todellakaan käytä vain yhtä päivää kaverini juttujen lukemiseen, koska hän on aktiivikirjoittelija ja hänellä on kymmeniä ellei satoja kommentteja, joita en mitenkään voi lukea yhdessä päivässä. Toisaalta haluan myös yleensä lukea koko viestiketjun keskustelut. Luen niitä aina kun minulla on aikaa mahdollisuutta siihen.
Miksi puhuisin paskaa? - ei ollut kuvia
treffi ilmoitus kirjoitti:
Eli tämän oman S24 profiilini tein vuonna 2000-02 kun S24:ssä oli noin 6000 käyttäjää ja siitä asti minulla on ollut "tili" S24:ssä, joka on toki ajan myötä hieman muuttunut.
Kuvat sieltä poistin jo kauan aikaa sitten ja en todellakaan käytä vain yhtä päivää kaverini juttujen lukemiseen, koska hän on aktiivikirjoittelija ja hänellä on kymmeniä ellei satoja kommentteja, joita en mitenkään voi lukea yhdessä päivässä. Toisaalta haluan myös yleensä lukea koko viestiketjun keskustelut. Luen niitä aina kun minulla on aikaa mahdollisuutta siihen.
Miksi puhuisin paskaa?sun profiilissa, niin kuinkas sun tyttöystävä sitten sen löysi?
Et sä välttämättä paskaa puhu, mutta mistäs sä sen voit tietää varmasti, että tällä kyseisellä avomiehellä ei nyt ole haku päällä? Jos sillä on kerran siellä kuvatkin ja mainitsee olevansa sinkku. Luulisi, että tuollaiseen tarkoitukseen, johon itse kerroit käyttäneesi profiiliasi, viitsisi poistaa kuvat ja muut tiedot. Eli tässähän tapauksessa niin ei oltu tehty.. - seliseli-------------------...
haisee niin selitykselle
- Nimetön
OLEN NÄHNYT SAMOJEN MIESTEN NAAMAT, TAI SITTEN EI PROFIILISSA OLE KUVAA, MUTTA TEKSTISTÄ YMMÄRTÄÄ ETTÄ ON SAMA MIES. JOTEN KYLLÄ NE MONISSA PAIKOISSA PYÖRII.
- että se ei ole vanhentunut?
Tosiaankin jos kyseessä onkin sellainen ilmoitus, jonka miehesi on tehnyt ennen suhteenne alkua? Se selittäisi mm. sen että hän kertoo olevansa sinkku.
- just melkeen
samalla tavalla. Eli muijan työkaveri löytäny jonkun vanhan ilmotuksen missä olen ilmoittanut olevani sinkku. Ja tästäkös vasta haloo syntyykin kotona. Yritä siinä sitten todistella että ilmoitus on vanha. Ihan turhaa hommaa.
- olit sitten
just melkeen kirjoitti:
samalla tavalla. Eli muijan työkaveri löytäny jonkun vanhan ilmotuksen missä olen ilmoittanut olevani sinkku. Ja tästäkös vasta haloo syntyykin kotona. Yritä siinä sitten todistella että ilmoitus on vanha. Ihan turhaa hommaa.
viimeksi ollut kirjautuneena sinne? Joskus niihin aikoina kun suhteenne alkoi vai?
- sannukka
Heippa
Tee oma profiili ja ala kirjoittelemaan hänen kanssaan!!!!!
Silloin saat varmuuden...mm. kysy jotain joka sopii vain hänelle ja seuraa kellonaikoja jolloinka hän kirjoittaa..
Ehdota vaikka jotain kellonaikaa, jolloinka sulle mukamas käy..ja seuraa mitä miehesi tekee!!!!!
haluat siis ihan ns. livenä kirjoittaa - Nimetön
vaan anna takaisin, deittipalstalle mars, mars, bilekengät jalkaan, tyhmäähän se olisi antaa mennä noin vaan, anna hänen maistaa miltä tuntuu kun takaisin tulee ja kovaa
- Anna*
Älä anna kohdella itseäsi huonosti. Kerro, että olet nähnyt hakuilmoituksen ja vaadi selitys. Sitten juttelette onko mahdollisuuksia jatkaa teillä kahdella ja millä ehdoilla. Jos haluaa jatkaa samoilla linjoille niin sitten potku persuuksiin ja lujaa. Löydät uuden ja paremman. Tsemppiä !!
- Sillei..
Minä en jakaisi ehtoja enää tuommoiselle...en osaisi arvostaa toista valehtelunsa vuoksi. Niin minullekin kävi ja lopetin sen seurustelun. Toinen kärähti ainavaan uudelleen ja uudelleen. Meni maku ihmiseen. ette sillei :)
- Tätä
No, minä en osaa sanoa noista pari -ja avosuhteista , saako niissä pettää vai ei. Jos avioliitossa ollessaan noin käyttäytyy mies tai nainen, niin silloin harkitsisin eroa. Nuo edellä mainitut suhteet käsitän niin että niissä on vielä ikäänkuin haku päällä. Jos ei olla solmittu avioliittoa,ollaan seurustelu asteella vieläkin.Näin olen aina ajatellut,toiset voivat ajatella miten tahtovat.
- haluat sitten
Mutta kai sitten myös kerrot naiselle, jonka kanssa olet suhteessa, että olet tuota mieltä suhteestanne? Jotta siis hänkin voi etsiä ihan rauhassa uutta. Selvä peli molemmilla, eiks vaan? ;)
Ja muuten.. Kihlaus on lupaus avioliitosta.. Eli aika tyhmää kihloissa ollessa tapailla muita..
- ABC-asema
treffi-ilmoitus ja olen muka sinkku. Kunhan huvikseni katselen millaisia viestejä saan. Vuodessa jo toistasataa neitiä on lähestynyt viestein mua. Oon kyllä huvikseni vastaillukkin, mutta ei se mun mielestä mitään pettämistä ole. En oikeasti ketään etsi, mutta on ihan kiva lukea millaisia tarinoita naiset kirjoittaa. Saa kait sitä leikkimielellä pelleillä. Ei saa ottaa vakavasti :) Flirttailu on tervettä, kunhan ei ylitä rajaa.
- Heppi
Kiitos sulle, että säästit multa vastailun vaivan, juuri näin ajattelin itsekin kirjoitella. Eli kyseessä on täysin normitouhuilu, ei pidä olla yhtään huolestunut asiasta.
- ABC-asema
Heppi kirjoitti:
Kiitos sulle, että säästit multa vastailun vaivan, juuri näin ajattelin itsekin kirjoitella. Eli kyseessä on täysin normitouhuilu, ei pidä olla yhtään huolestunut asiasta.
kohta 190000 rekisteröityä nimimerkkiä treffipalstalla. Kuinkahan moni on ihan tosissaan seuraa etsimässä..suurin osa feikkejä vaan ja se pitää naistenkin ymmärtää. Tosin niin varmasti ovat naisetkin. Onhan se kumma, jos noin moni ihminen ei ketään muka muuten löytäis!! Aika tiukkapipoista väkeä tuntuvat olevan jotkut.
- aikuinen nainen
Olen hoitoalalla enkä uskonut että tällaista tapahtuu, mutta totta on. Olen ollut 3:lla eri treffipalstalla, joten kokemusta on. Olen kirjoitellut joidenkin aviossa olevien kanssa ja yleisin selitys että he asuu kulissiliitossa. Ja toisaalta, nyt kun olen oppinut tuntemaan miestä, niilähän on tämä metsästysviettinsä kovin primitiivistä. Haetaan nuorta, kaunista, iloista, aktiivista, hoikkaa ym. adjektiivejä niinpä olen joiltakin kysynyt mitä he itse ovat. Maksetuilla treffisivuilla mies esittelee autoja, mökkejä, veneitä, moottoripyöriä, koiriaan, hevosiaa ym. ja kun itse otin siitä mallia - kirjoitti yksi mies miten uskalla? Minulle ei taas ole tarjolla yhtään kun itse haluaisin valita. Että tällaista on naisen elämä.
Mitä enemmän tietää treffipalstoista sen vähemmän tahtoo mitään ihmissuhdetta. - KONGO89
SOVI TREFFIT HÄNEN KANSSAAN JA KATSO MILLAINEN REAKTIO ON KUN SINÄ SAAVUTKIN PAIKALLE !
- Nimetön
On totta että treffeissä on paljon varattuja miehiä jotka etsivät ns. salaseuraa. Olen viisikymppinen ja löysin treffeistä 28 vuotiaan naimisissa olevan miehen ja hanellä on lapsiakin. Hän kyllä kertoi ilmoituksessa reilusti että on varattu ja seksi vaimon kanssa on huonoa. Varatun miehen ajaa tällaiseen se ettei oma vaimo ala mihinkään uuteen, ei laita itteensä, vittuilee ja narisee...Minullehan tällainen on onnen potku koska en halua tunteita mukaan, pelkkään tarpeeseen miestä kaipaan...niin että ns. huijattu nainen saa kyllä syyttää itteensä tilanteen kurjuudesta...naiset, opetelkaa antamaan arvo miehellenne, ottakaa mies vuoteessa ja käyttäkää mielikuvitusta...on ne tunteet miehelläkin....tällainen salasuhde on aivan ihana, ei roiku mies nurkissa koko ajan ja tapaamiset ovat yhtä juhlaa....ja jaksaa mies taas kärttyä akkaansa ja huutavia kakaroita....
- pettäjäkö
Myös minulla on itseani8v nuorempi rakastaja,Molemmat olemme varattuja ja homma toimii loistavasti,jo voden ajan olla oltu yhdessä,,,suosittelen muillekkin,,,
- toinen kans
Minunkin mies ja kihlattuni katsoo kuvia siis naisten kuvia netistä ja kirjottaa sinkkumiehenä muille naisille. Pari kertaa olen pilannu sen salailut...ystävällisesti ilmottannu et mieheni on varattu ja sillä on myös lapsia...kyl se on karkottannu. Mut aina vaan se jatkaa...siinäs kirjottaa jos on niin huono itsetunto. Kaikenlaisia kuvia naiset sit lähettää kans itsestään...lihavat sihteeriakat suhkot alastomia. hyi!!!
- se naisten vika
ole että sun ukkos on p***ka, joka valehtelee kaikille.
Itsepä en katselis mokomaa hommaa ollenkaan vaan nakkaisin mokoman valehtelijan pihalle.
Kyllä sinulla hoksottimet sanoo jo itsellesikin, mikä on sopivaa.
Kuule, tee tekaistu profiili ja pyydä valokuvaa...tee oikein houkutteleva sellainen. Kirjoittele miehellesi...saat selville yllätäviä asioita. Sittenkun olet kyllästynyt leikkiin, niin räväytä kaikki miehesi silmille..pum !!...ja ilmoita, että olet sinkku :))
Mitään hävettävää ei "kieroilussasi" ole, sillä miehesihän käyttäytyy sinua kohtaan todella törkeästi. - Nimetön!?
Tästä tuli jotenkin kummassa mieleen linkin takaa löytyvä kappale. Oletko tarkistanut, että kyseinen ilmoitus on tuore, eikä esimerkiksi ajoilta, jolloin ette vielä olleet kihloissa?
http://www.youtube.com/watch?v=QWoVrbyxjJA - käydään vieraissa
Jokaisella on vain yksi elämä.
On ihan oma valinta käyttääkö sen seksin puutteessa kärvistelyyn vai ei.- piparia
Riittävästi, niin pysyy kotona paremmin. Äläkä nalkuta kotitöistä tms. niin ei tarvi vieraissa käydä!!!
- Kutiaana
aiheesta on väännetty vaikka minkälaisia tutkimuksia. Aina on johtopäätös ollu että vaikka kuinka pääsis piparipurkille halutessaan ni silti se vieras piparipurkki jaksaa houkuttaa.
- turiset
Kutiaana kirjoitti:
aiheesta on väännetty vaikka minkälaisia tutkimuksia. Aina on johtopäätös ollu että vaikka kuinka pääsis piparipurkille halutessaan ni silti se vieras piparipurkki jaksaa houkuttaa.
Ja ihan ilman tutkimuksia voin sanoa omasta kokemuksesta, että on miestyyppejä, joita erityisesti nämä vieraat piparipurkit kiinnostaa. Kaunis ja piparia auliisti avioliitossa jakava nainen ei kiinnosta, paitsi sitten kun tuo kaunis pipariaan antava nainen eroaa miehestään. Sitten sitä piparia yritetään saada takaisin. Mutta kaikkea ei voi saada mitä haluaa.
Voin kokemuksesta myös sanoa, että on paljon myös niitä miehiä, jotka osaavat arvostaa sitä kaunista piparia antavaa naista. ;) - HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Yks elämä joo, mut pettäminen sieltä ja syvältä. Jos ei mielestään saa tarpeeks parisuhteessa seksii, ni miks olla siinä!? Jos yks ei riitä, ni eipä kande alkaa seurustelee.
- on ihan normaalia
oot vähän jäljessä. Kaikkihan nykyään pettävät.
- Joonatan78
Siis mitä ihmettä??? On ihan normaalia että petetään ja kaikki tekee sitä? Jos tämä on yleinen mielipide niin täytyy sanoa vaan että sairasta on porukka. Anteeksi vaan...
Itse taidan olla niin vanhanaikainen että uskon suhteeseen ja siihen että jos on jonkun ihmisen kanssa yhdessä niin silloin tehdään asioita sen parisuhteen eteen eikä etsitä "muijaa seuraavaa..."
Niin, mitä alkuperäiseen viestiin tulee niin ikävä kuulla että näin on käynyt mutta en siltikään usko että kostamalla mitään voittaa...
Voithan ottaa asian vaikka avoimesti esille ja jos mies kieltää tai ei halua keskustella asiasta niin silloinhan tilanne on selvä. Toisaalta - riippuen siitä mitkä ovat omat tunteesi häntä kohtaan - voihan asiaa yrittää selvittää ja miettiä onko nykyisen suhteen eteen mitään tehtävissä?
Mutta joka tapauksessa. Voimia sinulle ja onnea matkaan!
- Malla57
Niinpä!
Tapasin "mieheni" suomi24 treffien kautta ja jo muutaman kuukauden kuluttua olimme hakemassa asuntoa.
Revi kotini rikki ja kuskasin tavarani "yhteiseen" kotiin....
Ihmettelin myös kun hänen profiilinsa on ja pysyy treffi-ilmoituksissa....tositarkoituksella, mutta olin "ahdasmielinen" koska hänellä oli niin paljon "ystäviä" ettei profiilin pois otto tullut kyseeseen.
Rupesin seuraamaan tilannetta ja sain selville että, hän oli (työvaatteissa) käynyt tapailemassa näitä naisia jotka olivat häneen yhteydessä ja samaan aikaan minä odottelin häntä ruoan kanssa "kotiin".
Uhkailin että, jos profiili ei lähde laitan sinne myös omani ja mitäs sitten käy jos vaikka rakastunkin johonkin mieheen...."no niin ei tule käymään, saat toki käydä kahvilla jos niin haluat"
Niin laiton oman profiilini ja tapasin miehen (ensin menin mieheni kiusalla) mutta, miten sitten kävikään...rakkastuin ja olemme tänä päivänäkin yhdessä ja meillä ei ole profiileja, koska emme katso tarvitsevamme muita tähän suhteeseen.
Nyt entinen mieheni on kuulema ajatellut tosissaan asioita ja haluaa minut takasisin, heti kihloihin ja naimisiin.
Mutta niinkuin sanoin en tarvitse muita...miten se sananlasku sanoo...joka leikkiin ryhtyy....jne. - ihan pihalla
MULLA ON IHAN SAMANLAINEN KOKEMUS....LÖYSIN KIHLATTUNI ILMOITUKSEN MYÖS TREFFI PALVELUSTA JA MAINOSTAA ITSEÄÄN REHELLISENÄ JA SINKKUNA ELI VALETTA KUMPIKIN!!!JA ETSII VAKAVASSA MIELESSÄ VIEL!ON TODELLAKIN LOUKKAVAA ja en tiedä mitä teen?!!!
- jäynä miehelle!!
Oma ilmoitus palstalle ja jututat vähän miestä...aivan mieletöntä. Niin tekisin itse jos oisin tilanteessasi. Sittenpähän jäisi ainakin 100 varmasti kiinni, eikä voisi enää väittää jotain muuta. Ota selville onko valmis tapaamaan, miten, millä tasolla. Utele onko tosiaan sinkku ja tiedustele elämästä yleensä, mitä puuhailee ja touhuilee. Ennen pitkään saat selville onko hän todellakin ukkosi, vai vain joku muu, joka on samanoloinen kuin oma miehesi....
Rysän päältä kiinni vain!
- hehhhehheh
"Ja aikuisia ihmisiä ollaan" ??!!??
Noh..... Oletteko asiasta keskustelleet?
Tämä netti on vaan nykypäivää.. ja seuranhaku..
Niin sinkuilta/varatuilta yms. Tosissaan tai ei tosissaan!!!
Joillekin jää pelkkään katseluun, keskusteluun tai joillakin treffailuun ja jää siihen... tai jotkut menevät pidemmälle.
Mutta ei se sitä tarkoita että jos siellä nyt sattuu olevan jonkun miehesi kaltainen ilmoitus, että A se välttämättä olisi hän! B että hän pettäisi, hän voi vain oleilla siellä Ja Haaveilla Nuoremmasta, Kauniista naisesta
tai................ C että sun täytyis lähteä häntä vastaan heti!
Naurettavaa lähteä heti pettämään jos ei tiedä asioista...
Hehheh... "Petin muuten "Kalle" just sua Villen kanssa että siitäs sait!..Ja oho, ai et sä olekaan pettänyt mua !?"
Mieti ja keskustelkaa ensin! - hahhhahahh
Ainoastaan homot osaa rakastaa ja olla uskollisia. Saatanan hetero runkut teidän aikanne on koittanut. Eläköön seta!!!!
- Ramires
"teidän aikanne on koittanut", et sattunut miettimään kummankohan aika se enstex tulee. Saat porata Swanteasi persläpeen, "rakastaa ja olla uskollinen" mutta voi käydä silleen että teidän uskollisuuttanne ei palkita lisääntymisen muodossa. Sinun on ilmeisesti paha olla kaapissasi kun noin kovin kiroiluttaa.
- The King
Jos pihtaa ja ei tee kotitöitä ja ainoastaan nalkuttaa ja vittuilee. Onko näin???
- malviina29
Et ole ensimmäinen etkä varmaan viimeinen
ihminen joka on avo/avioliitossa jossa toisella puolisolla on ilmoitus treffipalstalla.
Pitäisi varmaan miettiä onko asiat vain ilmoitusasteella vai onko jo ollut treffisuhteita.
Jos haluat tulla petetyksi jatkat suhdetta. Mutta varmaa on että toisella on muut mielessä muutakin kuin sinä. En halua masentaa, mutta en usko että asia jää vain ilmoitusasteelle. - Mr.Shoes
Mies haluaa tapailla muita naisia sinulta salassa, siksi treffi-ilmoituksia tehdään.
Keskustelu miehen kanssa voisi auttaa.- Nauta
Ei muuten keskustelut kaikille pettäjälle auta...tosi kiero ei luovu himostansa koskaan. Mutta kaikkia ei voi samaan muottiin laittaa.
Minäen jaksaisi katsella sellaista...laittaisin poikkelis vaikka vähin äänin ja alkaisin treffata muita :)
- jjjjwwww
Itse löysin nykyisen miesystäväni suomi24:sta.. Alun perin en sieltä lähtenyt etsimään mitään vakavaa enkä yhdenillan juttuja. Lähinnä uusia kavereita. Ollaan kohta seurusteltu 6kk ja mulla on edelleen profiili siellä, koska olen sitä kautta tutustunut todella moneen henkilöön, jotka on myös tosi asiallisia ja heille on helppo puhua murheista sun muista ku heitä ei kumminkaan tunne. Miesystäväni tietää sen etten ole profiilia piilottanut tai poistanut. Enkä vieläkään etsi sieltä mitään pettämiseen liittyvää...
Ehkä miehesi haluaa myös uusia tuttavuuksia joille on helppo puhua kaikesta esim juuri siitä että teillä on viime aikoina mennyt huonommin...
Mutta toi asiahan ei selviä kuin puhumalla ja jos hän salailee jotain eikä myönnä ilmoituksen olemassa oloa niin sitten ei ehkä ole puhtaat jauhot pussissa.
Älä heti lannustu ja mene jättämään. Jos ei olekaan mitään vakavaa niin saatat heittää hyvän miehen menemään turhaan! Onnea!! :)- SAMAN KOKENUT
Mun ex-poikaystävällä oli kans treffi-ilmoitus eräällä saitilla vaikka seurusteli mun kanssa. Yks kaveri siitä vinkkas. Tein oman profiilin ja lähetyin häntä. Otin selvää millä mielellä mies siellä liikkui. Uuttahan se oli etsimässä.
Oma rohkeuteni ei riittänyt tapaamisen järjestämiseen, mutta jos sulla kantti riittää niin kokeile lähtisikö miehesi kanssasi ulos. Silloin saat selvyyden hänen aikeistaan ja siitä kuinka pitkälle mies on valmis menemään. Kuka tahansa pystyy tekstaileen ja meilaileen rivoja seksiviestejä,mikä on sekin väärin mun mielestä, mutta tapaaminen on se josta pitää viheltää peli poikki.
JOS SULLA KANTTI RIITTÄÄ NIIN POKAA MIEHESI.
Kerro miten kävi... - on..
SAMAN KOKENUT kirjoitti:
Mun ex-poikaystävällä oli kans treffi-ilmoitus eräällä saitilla vaikka seurusteli mun kanssa. Yks kaveri siitä vinkkas. Tein oman profiilin ja lähetyin häntä. Otin selvää millä mielellä mies siellä liikkui. Uuttahan se oli etsimässä.
Oma rohkeuteni ei riittänyt tapaamisen järjestämiseen, mutta jos sulla kantti riittää niin kokeile lähtisikö miehesi kanssasi ulos. Silloin saat selvyyden hänen aikeistaan ja siitä kuinka pitkälle mies on valmis menemään. Kuka tahansa pystyy tekstaileen ja meilaileen rivoja seksiviestejä,mikä on sekin väärin mun mielestä, mutta tapaaminen on se josta pitää viheltää peli poikki.
JOS SULLA KANTTI RIITTÄÄ NIIN POKAA MIEHESI.
Kerro miten kävi...Aika lapsellista! Vähän nyt aikuismaisuutta kehiin.
- Ansku-89
joo aika kusipää mies sulla. mutta eikös ne kaikki miehet ole vähän sikoja :/ ... vaadi selitystä tosta treffi jutusta, jos selitys paska, etsi itselles parempi mies : )
- ABC-asema
pienistä. Tämähän on vaan virtuaalimaailma. Treffisivuilla on melkein 190000 rekisteröinyttä ihmistä. Pettääkö kaikki..pöh!! Huvikseen siellä suuri osa kirjoittelee.
- kokeilisit
nostaa kissan pöydälle ja lyödä kortit pöytään. Tiedät ilmoituksesta, missä nyt mennään ja KESKUSTELLA asiat halki poikki ja pinoon. Jos tulee ero niin siinä tulee. Eipä tartte odotella pettämisepisodia vaan homma on pulkassa. Jos taas suhde jatkuu niin VAADI ilmoituksen poistamista. Meni syteen tai saveen niin ei jää arvailujen varaan.
- Nainen-44
Varmasti järkytyit, kun huomasit, mitä avomiehesi puuhailee.Kerroit, ettei teillä ole mennyt niin hyvin viimeaikoina. Mutta nythän sinulla on oiva ja yllättävä mahdollisuus pistää puhtia suhteeseenne.Sinähän voit vastata ilmoitukseen ja tehdä treffit hänen kanssaan!! Loppu riippuu teistä molemmista, siitä voi tulla tosi hauskaa, tai käytätte mahdollisuuden suhteenne päivittämiseen!
- Saman kokenut
Luo oma profiili, mutta sellainen, ettei miehesi sinua tunnista. Myös tunnistamaton s-posti.
Sitten vaan treffailemaan ja viestittämään "vieraana". Eiköhän selviä miehen aikeet. - Siivetön-Enkuli
Tervetuloa maanpinnalle - pilvilinnoistasi.
Ei kihlat ole miehelle sama kuin naiselle, se sormus, joka kihlauksen merkiksi annat hänelle, on vain pienen pieni hidaste, ei mikään este, kuten sinä ehkä kuvittelet. Tuon totuuden kuulin aikoinani ex-kihlatultani ja hyvinhän se piti paikkansa, heti juostiin toisen syliin, kun silmä vain vältti.
Terv: Siivetön- oikeassa!
Noinhan se menee. Kun hieman tulee elämässä kokemusta niin ei enää kavahda tuollaisia. Sitä vaan antaa miehen mennä ja katsoo eteenpäin. Sitä se elämä on.
- merenpoika
Sormus ei ole pelkkä hidaste.
Minulle se ainakin olisi osoitus siitä, että olen jonkun oma.
Sukupuolen perusteella ei voi arvioida sitä, kuinka ihminen suhtautuu sitoutumiseen.
Se riippuu jokaisesta ihmisestä itsestään.
Elämänarvoista ja siitä, kuinka paljon arvostaa häntä, jolle yhteinen tulevaisuus on luvattu.
- helvetti
tommonen mies!! Jos minä rakastan naistani tosissaan, niin naiseni yksin riittää mulle rakkaakseni. Eikä tavallista kaveria tartte ettii netistä, kun niitä löytyy helposti ilman nettiä.
Moikka.
Älä vedä liian nopeita johtopäätösiä; olen ollut kohta 30v naimisissa ja välillä haluan katsoa ihan muuten vaan, mitä "olisi tarjolla".
En ole kuitenkaan tehnyt sitä siinä mielessä, että haluaisin jonkun toisen. Ehkä hän profiloi itseään?
Jaksamista!
Ps Yleensä asiat paranevat puhumalla- niinpä...
mitäs jos mehelläsi on vnaha ilmoitus jota ei käytä. mitä js vaan kysyisit mieheltäsi tästä profiilista niin ei tarvii päätäänsä piinata peukkuja :)
- bildom_mies
Miksi ihminen ei tajua että nainen on nainen ja mies on mies. Tietysti on näitä "hybridejä" mutta silti muutama asia on aina hukassa.
En ole vielä elämässäni nähnyt miestä joka ei olisi jossain vaiheessa suhdetteen pettänyt vaimoaan. Huomioikaa sanamuoto "jossain vaiheessa suhdettaan". Tietysti voimme kaivaa jonkun munkin esille ja väittää että siinä on mutta silloin epäilisin hänen sekaantuneen johonkin muuhun.
Olen elämässäni nähnyt naisia jotka ovat vain ihan huvikseen päättäneet katsoa, että kuinka pitkään heidän miehensä kestävät ilman seksiä. Tai odottavat että mies alkaa ruinata. No nähnyt sitten kun näitä liittoja on kariutunut tähän. Kerran eräässä liitossa oleva nainen kun teki näin ja mies lähti niin hän vielä ihmetteli että miksi.
Äläkää pelätkö, samoja asioita voidaan tehdä myös toisinpäin. Ja ihan samoja voidaan sanoa miehestä.
No miksi. Tämä on aika helppo vastatat. Jossain vaiheessa olemme unohtaneet että vaikka tituleeraamme itseämme ihmisiksi niin perimmäinen olemuksemme on kuitenkin ihan eläin. Jeps se kuolaava, öykkyilevä jne jne olio. Meissä jokaisessa se on.
Olet varmaan törmännyt häneen useamman kerran, siis omaan eläimeesi. Rakastellessa intohimoisesti vastakkaisen tai saman sukupuolen kanssa kun yht äkkiä jokin kuin vie sinut mennessää. Ja lopuksi "palaat" takaisin jostain sieltä taustalta. Jeps olet silloin löytänyt eläimesi. Tavallaan tuo eläin on hormooniesi tuote, mutta eläin kuitenkin.
Eläimellä on tarpeet, joillakin jokin muu kuin seksi... Joillakin aineet,,,jne jne. Eläin on helppo koukuttaa johonkin. Itsellänikin on eläin, jeps se on koukussa seksiin, vauhtiin, ja rauhallisuuteen. En tappele sitä vastaan vaan olen hyväksynyt sen. Ainut missä katson hallitsevani sitä on "lain" asettaman rajoitukset toista ihmistä kohtaan. En siis raiskaa, tapa, tai tee jotain muuta moraalisesti öklöä. No jollakin voi olla noissa se hallinnan puuten joten silloin voimme lukea tarinoita lööppi lehdestä jossa tilitetään kun joku teki jotain moraalisesti öklöä.
NO mikä sitten sinun tapaukseesi. Kokeile tätä, keskustele ihminen ihmiselle. Älä huuda, etene rauhallisesti. Meillä on tapana tuoda se eläin myös näihin tapauksiin mukaan ja silloin ne voivat päätyä joko rajuun onnelliseen rakasteluun tai sitten linkkariin takaraivossa.
Kysy että mikä on se joka nyt puuttuu tai on muuttunut. Voi olla että kyseessä on niin pieni asia että et usko korviasi... Näin se vain voi olla. Niin ja tuntien hiukan "miehisyyttä" niin se voi olla melko yksinkertainen asia..
Tai voit antaa oman eläimesi tehdä samaa.
Meillä on se hauska puoli tässä ihmisyydessä. että saamme valita. Valinnat johtava sitten asiasta toiseen ja lopuksi olemme vain valintojen tuotetta. Varmaan samanlaisen päätelmän olet tehnyt jo itsekkin , ellet sitten ole antanut eläimesi ottaa valtaa itseäsi ja nyt sitten hysteerisenä olet jo huutanut miehellesi.. No mene ja tiedä..
Mutta don¨t give a fuck. Elämä on ja nautin siitä vaikka munat menisi =) bildom - hämätään
Voi kun pariskunnat todella tietäisivät,kuinka paljon noita deitti juttuja tehdään nykyään varattuinakin.Se kun on vain niin helppoa näin netti aikana.Kyllä erotilastot kasvaisivat,jos jokainen,kuka niin tekee,kärähtäisi.
- ootte sikoja
hyi hyi hyi.
- joku?:?
mitä tollast tarvii katella kauempaa.. ite ollaan vaimonkaa ku majakka ja perävaunu.eli jos ei näytä aitoja kiinnostuksen merkkejä niin .bye bye vaan sanon minä.....
- TuunaVain
että se olit SINÄ joka alunperin uutta miestä etsi treffi palstoilta, eikä mitkään työkaverit ;0)
- Nimetön
..kun ei noi treffi sivut ikinä toimikkaan, niin ei oo pelkoo et äijäs sieltä mitään löytäis..!! =D !!!
Ihan rauhallisin mielin vaan kato..
Tai voithan sä yrittää tehä itelles oman profiilin kostoks, mut veikkaan et sivu menee errorille ennen ku kerkiät ees nimimerkkiä kirjottaan.. =D !!!- Just just
Tänään ei ole ainakaan alkuperäisen mies saanut uusia yhteydenottoja, kun ei ole treffit toimineet. Tosin eivät ole tainneet toimia muinakaan päivinä kovin hyvin.. Joten ole huoleti alkuperäinen.. Heh!
- !!!
Hei!! Herää !! ooks ihan "blondi"??
Eksä tajuu et miehes etsii uutta naikkosta..
Etsi parempaa seuraa itsellesi! Et tarvi semmosta luuseria ku sul on... - sammeli-setä
Jokainen sitä joskus lipsuu.
Mies on tehnyt sen huvin vuoksi.
Paina villasella. - Meetu
Sain itse selville tietokoneen sivuhistoriasta, että avomiehelläni oli treffi-ilmoitus (suhteemme ei todellakaan kukoistanut tuolloin). Hän esiintyi sinkkuna ja etsi naisiä...
Otin asian puheeksi (hieman ensin höyryjä päästeltyäni): Mies oli sitä mieltä, ettei tämä ollut pettämistä. Hän oli kuulemma halunnut etsiä uusia tuttavuuksi sivuston välitylksellä... Ei todellakaan ymmärtänyt kantaani asiaan, koska piti tekoaan viattomana. Miehet eivät siis aina ajattele samoin... Selvittelyjen ja pienen eron jälkeen olemme edelleen yhdessä, mutta asumme eri osoitteissa, suhde voi paljon paremmin!
Älä tee hätiköityjä ratkaisuja! Nosta kissa pöydälle! Kerro oma näkemyksesi ja anna miehen anna kuulla kunniansa! Mutta silti kaikki voi vielä selvitä! Tosin jos hän on todella etsimässä uutta tilallesi niin tiedät itsekin mitä tehdä!- Tietäisittepä.....
Kuinka paljon onkaan varattuja miehiä tarjolla vähän joka palstoilla, jotkut ihan reilusti tunnustaen siviilisäätynsä, sitten ruikuttaen kun vaimo ei anna seksiä eikä ymmärrä miehen tarpeita.
Kyllä peiliin pitää katsoa jokaisen, niin miehen kuin naisenkin, miksi seikkailuita halutaan ja miksi niitä toteutetaan.
Minä olen tälläisille miehille sanonut, että hoida kotona ensin asiat kuntoon, katotaan sitten. Ja ketään joka on just eronnut ei kannata ottaa, ennenkuin on luurangot puhdistanut kaapeistaan, saati lupauksiin erosta edellisestä ootella. Kun eron jälkeen on paljon tehtävää jokaisen sielunelämässä.
Eli, älkää leikkikö toistenne tunteilla, kun omanne ovat rikki. - ja pettääkin samalla tavalla
"Miehet eivät ajattele samoin".... hoh-hoijaa, mitä paskaa. Ei se sukupuolesta ole kiinni. Jos toinen ei tunnu sängyssä tarpeeksi hyvltä, tekee mieli jotain muuta. Jos naisen värkki tuntuu liian löysältä tai nainen makaa kuin lahna. Tai jos miehellä on liian pieni vekotin, eikä edes yritä kompensoida puutettansa tai jos mies laukeaa joka kerta 3sek, niin... ei ihme, jos tekee mieli vähän toisenlaista.
Ei se sen kummempaa ole. Piste.
t. Nainen 36 v.
- Hyvä Vinkki
...ottamaan kunnolla suihin ja tee sitä aina kun miehesi käskee
- mikko o.
No huh heijaa,,nakkaa pihalle tommonen mies,,meitä parenpiiki on..ja rehelliisii
- Miumiu*
moi, erosin juuri entisestä poikaystävästäni, joka harrasti jatkuvia treffi-ilmoitusten tekoja, aina kun meni huonosti niin silloin luotiin treffi-ilmoitus. Olen sitä mieltä, että se on huonon itsetunnon merkki sekä se kertoo ettei miehesi todella rakasta aidosti ja pyyteettömästi, kehotankin vakaasti harkitsemaan kannattaako suhdetta jatkaa.
nimimerkillä 5v.suhde takana..
voimia sinulle ja muista, että rakkaus on kaikista tärkeintä! - Nimetön
Kyllä, olet ahdasmielinen.
- suzi72
Et todellakaan ole ahdasmielinen vaan erittäin hämmentynyt kuten minäkin,en tosin ole vielä löytänyt mieheni viestejä netistä mutta kaikkea muuta hän on alkanut harrastamaan selkäni takana,tutustuu kovasti eri seksipalveluihin ja seuraan,on soittanut niihin vi***n kalliisiin puheluihin,ja kumman syystä on alkanut työmatkatkin pitenemään,pitää minua tyhmänä mutta en sitä voi olla kun älysin jopa tämän että saanhan itsekkin seuraa vaikka tätä kautta,kyllä täällä meille joku mies vastaa vai mitä?nostetaan hatut korkeelle ja annetaan näiden itsekkäiden mulkkujen pelata omaa peliä,tsemppiä sinulle.
- zusi
kiva nimmari.
- parisuhde-neuvoja
Miehesi tarvitsee rakkautta ja hellyyttä useammalta naiselta. Tämä on täysin luonnollista, monet eläimetkin käyttäytyvät samoin. En suosittele ottamaan eroa, sillä kaikki se kaunis mitä teidän välillänne on joskus ollut (ja tulee vielä olemaan) - menetetään. Kolmas nainen ei tule haittaamaan suhteitanne, jos sinulla on tarpeeksi kypsä asenne. Jos todella rakastat miestäsi, haluaisit että hän on onnellinen. Kaikkea hyvää toivottaen, tohtori Mauri.
- heti ja nyt
Tollasta miestä ei kannata katella...sama koskee myös naisia. Minä kattelin aikanani pettävää miestä tyhmä kun olin. Lopulta lemppasin ja pysyttelin sinkkuna aikani. Sit löysin sopivan miehen (niin luulin), mutta hänkin osottautui petturiksi...ero tuli heti. Pysyttelin taas sinkkuna (pelko oli, et taas petetään)...Yli kolme vuotta meni ennenkuin uskalsin ajatella edes vakavaa suhdetta. Nyt olen seurustellut onnellisesti muutaman vuoden. Tälle nykyiselle miehelleni olen kertonut mielipiteeni pettämisestä ja sanonut, että jos muut kiinnostaa, niin ovi löytyy. Herra on hyvä silloin ja astuu ulos siitä ovesta. Luotan ja tiedän ettei mieheni tee selkäni takana mitään, koska tietää (ja on tiennyt viimesen 23 v ) mielipiteeni. No tulevaisuuttahan en voi ennustaa, mutta nyt näin ja toivottavasti jatkuu. Pettävät ihmiset on SIKOJA. Yks pitää riittää jos suhteessa on...jos ei riitä, ni ei kande suhteeseen ryhtyä.
- 100 x kusetettu
Minunkin 8v avioliiton aikana miehelläni oli vaikka mitä pyydyksiä. Jos ei Aapelissa niin sitten Suomi24:ssä!
Valehteli suut ja korvat täyteen niin minulle kuin naisille- Tämä kuuluisa LARKKU, jänkhämies ja lareski.
- djifma
onko se todella, aivan 100 varmasti miehesi ilmoitus?
Jos on niin sitten vaan motiviit vesiselväksi, jos hän todella tahtoo uuden naisen, on sitten suhde siinä. Voisiko olla että mies purkaa pahaa oloaan suhteestanne, jos hänellä on jostain asiasta paha olla, on pettynyt tai vastaavaa? kenties jotain sellaista jota ei ole sinulle sanonut?
Ilman että tiedän millainen ilmoitus on, veikkaisin että joko hän hakee ulospääsyä tai vaan kokeilee mitä tapahtuu JOS.
Jos te saatte selvitettyä ongelmat ja eroa ei vaadita vaan tämä "selkkaus" suhteessanne vahvistaa teitä niin sehän olisi hyvä asia eikö?
et voi mennä naimisiin ihmisen kanssa joka etsii muijaa seuraavaa, kyllä sä tiedät sen itsekin. Sun pitää vaan nyt uskaltaa astua tuntemattomaan eli jättää hänet. Suhteeseen tarvitaan aina kaksi. - coverdale
harrastaan parinvaihtoo..
- ...kyl vaimo tietää!
on treffi- ja seuranhaku- ilmoituksia ollu ympäri nettiä jo vuosia ja viel alaston kuvien kera!!
- Minä Oulusta
Treffi ilmosta kyllä näkee koska on viimeksi käyty sivuilla . Etenkin jos se on suomi 24.sen Treffu palsta. Anna takas tee oma ilmo ja kirjoittele miehelle. Ehota treffejä ja mikä onkaan miehen ilme jos se on miehesi.Jos ,taas ei ole poistu vähin äänin huomaamatta pois..
- Nettideittaillut nainen
Harrastin ennen nettideittailua melko aktiivisestikin. Huomasin, ainakin 20-30 % ilmoittelevista/vastailevista miehistä on varattuja, saattavat "rakastaa vaimoaan mutta haluta vaihtelua" jne. En tavannut yhtään näin ilmoittavaa miestä mutta sain vastauksia ja näin ilmoituksia. Jotkut (harvemmat niistä) tykkäävät vain chattailla ja kirjoitella, mutta vetäytyvät kun vastapuoli tosissaan kiinnostuu. Hyvä niin.
Joten pitäkää tosiaan silmät auki ja realismit mielessä. - että hän
valehtelee sinulle päin naamaa. Miksi ilmoittaa olevansa sinkku jos kerran seurustelette vakituisesti.
Jätä hyvä nainen tällaisesta miehestä ei ole kun tulevaisuudessa sinulle harmia.
Jos kerran pettää pettää aina. Maailma on mennyt vain oman navan ja omien etujen tavoitteluun.
Miehesi ajattelee vain alapäällään!
Mieti, että haluatko jatkaa pettäjän kanssa! - naisia ei jätetä!
laita samaa paikkaa ilmoitus itestäs
- laurioinas
Jätä tuollainen mies.
aivan törkeätä käytöstä.
Hän ei selvästikään arvosta sinua.
Hän ottaa sinut itsestäänselvyytenä.
Minä ainakin kohtelisin sinua kuin ruusua, kuin prinsessaa, kunnioituksella ja rakkaudella.
Jätä hänet ennen kuin asiat menevät liian pitkälle, etkä enää pääse eroon hänestä niin helposti.
He's not worth it!
T.Lauri - siihen
viestii alter-egolla, sohkorehveille ja tsikitsiki
- yllätyshyökkäys
No, jos ilkeitä ollaan, laitat hommat kuntoon siihen malliin, että pääset muuttamaan yhteisestä kämpästä ASAP, jos tarve niin vaatii ja yhdessä asutte. Tämän jälkeen vastaat siihen ukkosi deitti-ilmoon ja teeskentelet olevasi 101% "mätsi" ukkosi kanssa, sillä tiedäthän toki, millaisesta naistyypistä hän pitää...
Deiteillä voitkin sitten ottaa kaiken ilon irti "sattumasta", olethan itsekin etsimässä parempaa ;) Eiköhän se ole tuossa vaiheessa jo selvää, että ukkosi on heittänyt hanskat tiskiin ja hakee uutta tyttistä tilallesi ja vielä niin, että lemppaa sut kuin rukkasen, kun parempaa on tiedossa. Ota ilo irti tilanteesta vielä, kun pystyt... - petee11
no et tosiaakaa ole ahdas mielinen jätä se ukko sä et ansaitse tollast.mä vihaan kasinaamasuutta ja pettämista saunan taa ja niska laukaus sellassille jotka pettää,
voimia ratkaisuusi toivottavasti tajuut lähtä heti. - Unikkonea
Hienoa että sait tietää nyt . Otappa ihan rauhallinen keskustselu miehen kanssa
Kerroettä on tunne että hän salaa jotain ihmettele miksi tekee niin.
Kysy missä hänen mielestä suhde menee ja mitä pitäs tehdä millaiset ajatukset on eteenpäin ja kerro myös mitä sinä ajattelet ja mitä pitäs tehdä korjata ja miten mahdollisesti kumpikin ajattelee miten jatketaan
Tuohan on oikeasti hyvin loukkaavaa sua kohtaan kyllä tutut ja ystävä tvarmasti tuon näkee ilmotuksen ja kun yks kuulee toiset tietää
Fiksu oli ystäväsi joka kertoi että tarkistit sitten . Kerro että sinun mielestä rehellisyys pitäs olla se a ja o ja jos se ei käy on paras erota kokonaan ei mitään peliä kannata alkaajatkamaan se on äärimmäisen ikävää ja rassaavaa ja stressaavaa
Ota vaikka pitkä paussi elikä ottakaa välimatkaa ja katsokaa mitä se elämä onkaan
Pistä mies menemään hetkeksi ihan muille maille parasta niin ja elä sinä omaa elämää ihan omalla laillasi
para siiis on viheltää peli poikki ja taukoilla
ASiat selviää ja se mitä oikeasti haluaa kumpikin ja mitä on valmis tekemään suhteen eteen jos on
Ole vahva ja jaksa oikeinhyvin
Hyvää syksyä sulle toivon - aviomies76__
No mulla on ollut ilmoitus treffisivuilla jo 4 vuotta ja olen jatkuvasti tapaillut eri naisia. Se on kivaa ja vaimo ei tiedä mitään. Seksi toisen naisen kanssa tuntuu paljon paremmalta kuin tylsän pullean vaimon kanssa. Onneksi aika moni nainen nautti seksistä ilman rakkauden kahletta.
- miehesi ilmoituksen
kautta.
Siinä on hänelle yllätystä kerrassaan, kun hän näkee, että kenen kanssa hän on viestitellyt. :))) - Lilliankka
Päästä mies menemään. Hän ei selvästikään ole tyytyväinen suhteessa joten päästä tuollainen selkärangaton ukko "tuskistaan" ja anna hänen mennä.
- AGENTTI SALAINEN
Laadi sinä puolestasi oma ilmoituksesi johon laitat miehesi haun mukaiset tiedot..
Vastaat miehellesi ja viettele hänet kirjeitse..
Sitten sovitkin treffit johonkin kivaan kahvilaan..
Sitten sovittuna aikana menet sinne tapaamiseen ja ihan sattumalta huomaat sen armaasi, ja kiilaat kahville.. katsot kuinka ukkois kiemurtelee ja vilkuilee ja koettaa saada sinut poistumaan..
Seuraavana päivänä sitten haukut miehesi kaksinaamaiseksi paskaksi jolla olikin toinen nainen treffeillä..
Annat sille kunnon opetuksen - aina,..huh huh
kokoajan joku jauhaa samaa asiaa, voi......! herranjesta, ei niin ku mitään muuta keksi!!!!!
- Se toinen nainen
Hei,
Olen sitä mieltä, että pari ei lähde etsiin uutta seuraa, jos suhde on vielä intohimoinen tai edes kunnossa. Sitten on tietty ne tyypit, jotka vaan juoksee vieraissa / hakee uutta seuraa koko ajan. Jos sellasta ei haluu, on paras antaa kaverin olla historiaa heti kun se selviää.
Toi sinkkuna esiintyminen on ihan sairasta. Vastaa hänen deitti-ilmotukseen ns. annyymisti, sovi tapaaminen ja varmasti saat vastaas sellasen ilmeen mieheltäs, mikä ei heti unohdukaan :D
- ennen kuin
Ennen kuin teet mitään hätiköityä, ota selvää kuinka vanha ilmoitus on kyseessä, sillä netissä voi olla monien vuosienkin takaisia ilmoituksia.
Ota rohkeasti miehesi kanssa puheeksi ilmoitus ja kysy mistä on kyse.
Itse olen joskus laittanut ilmoituksen nettiin, kun olemme mieheni kanssa riidelleet ja olen ajatellut etsiä uuden kunnollisen miehen, mutta emme sitten ole eronneetkaan ja sinne nettiin on ilmoitus jäänyt.
Tietenkin on olemassa mahdollisuus, että miehesi pettää sinua säännöllisesti tai tosiaan etsii uutta naista elämäänsä pysyvästi, mutta toivotaan, ettei näin ole asia. - Heli10
"Olen tässä nyt miettiny mitä tekis." Miettinyt?! No on siinä vakka kantensa löytänyt. Älä ihmeessä eroa miehestäsi. Toinen etsii uutta tai rinnakkaisnaista ja toinen ei älyä pistää poikki. Olette kyllä kumpikin niin fiksuja että ansaitsette toisenne. Onnea!
- Pettäisi
Mainitsitkin jo,ettei teillä mene kovin hyvin.
Syitä sen kummemmin kysymättä uskoisin kuitenkin pettämisen syyn olevan seksi ja nimenomaan sen puute,tai tylsyys,miten vain, ahdasmielisyyttä sitten sängyssä tai ei. Kuten varmaan arvaatkin,tämän vastauksen kirjoittajana on mies... joten voin hyvin ymmärtää miehesi hakevan muualta haluillensa tyydyttävää seuraa.En ymmärrä,miten nuoret naiset nykyisin vastaavat seksielämäänsä koskeviin gallupeihin,valittaen suoranaista puutetta,kuin myöskin orgasmiensa puutetta,kun ei sille omalle puolisolle avauduta ja rohkeasti kerrota mikä miehen kosketuksessa tuntuu hyvälle,tai mitä mieheltään sängyssä haluaa. Miehen on helpompi käydä vieraissa tyydyttämässä omat halunsa,eikä tarvitse toista osapuolta juurikaan ajatella. Seksi se on,joka miehet vieraisiin ajaa,uskokaa pois, ja ajatelkaa sitä miestänne ja hänen "jatkuvia" halujaan... käyttäkää rohkeasti omaa mielikuvitustanne,avautukaa ja käyttäkää miestänne hyväksi omien halujenne tyydyttämiseen mahdollisimman usein. Jos muutaman kerran viikossa tapahtuvan seksin jälkeen mies vielä käy vieraissa,se on jo ihme. Ja avioerojen määrä romahtaa...uskokaa pois. Ei se parisuhteen hoitaminen sen vaikeampaa ole ja PISTE! - odottava äiti
Hei =)
Luin tuossa tekstisi ja ,,,, Ei todellakaan kannata jatkaa suhdetta! Kokemuksena sanon, että miehellesi ei riitä yksi nainen :(. Harmi että sait sen noin tietää. Eksälläni oli myösihme puheluita yms. heti kun meillä ei mennyt ns. hyvin. Kenenkän ei tarvitsi tuollaista katsella. Olemme ansainneet parempaa elämää, kuin olla alvariinsa ns. jännityksen alisena. Hyvää jatkoa, sinulle =) - Taisatar
Hei,
Vastaa treffi ilmoitukseen salanimellä ja katso loppuun saakka mihin miehesi tähtää. Saat erilaista tietoa mihestäsi ja katsokaa sitten yhdessä mitäteette kun totuus paljastuu hänellekin. - Jezzzku
Tais sun tuttus tehä mihes treffihaku ilmoituksen koska on itse ihastunut häneen..... Myös mahdollista Kannattaa ottaa asia puheeksi ja jos selitys ei ole hyvä niin pyydä menemään naimisiin. Jos suostuu niin homma sillä selvä...
KESKUSTELUPALSTA ON ÄÄRIMMÄISEN KEHNO PAIKKA TULLA HAKEMAAN NEUVOA
Veikkaan feikiksi koko tekstiä. Kukaan ei vakavassa suhteessa kirjoittaisi nettiin tämmöistä. Olen samaa mieltä kuin joku tuolla ylempänä. Miesten musta maalaamista. - saman kokenu
Hei, älä ole hätänen. Ota asia suoraan puheeksi, tehoaa kaikkein parhaiten. Ja saat itselle mielenrauhan. Itselleni kävi samalla lailla, kaveri hermostu ensin, myönsi, erottiin joksikin aikaa. Nyt ollaan taas yhdessä.
Siellä treffi-sivuilla on paljon "varattuja" miehiä ja naisia. Kuka hakee mitäkin, yleensä yhden illan juttuja. Jos yhtään lohduttaa, et oo ainoa.- Nimetön
vaan takaisin ja kunnolla, deittiä pystyyn ja äkkiä, menokenkä jalkaan ja niin edelleen, tyhmäähän se on jättää heti, anna takaisin kun vielä voit ja korkojen kanssa, niin minä ainakin tekisin, tietääpähän miltä tuntuu kun saa takaisin...
- bellatar
Nimetön kirjoitti:
vaan takaisin ja kunnolla, deittiä pystyyn ja äkkiä, menokenkä jalkaan ja niin edelleen, tyhmäähän se on jättää heti, anna takaisin kun vielä voit ja korkojen kanssa, niin minä ainakin tekisin, tietääpähän miltä tuntuu kun saa takaisin...
Joo, älä heti jätä. Etsi itsellesi ensin uusi niin saat siitäkin tyydytystä. :)
- vapaus08
Nimetön kirjoitti:
En kehottaisi ketään kostamaan, vaan nimenomaan harkitsemaan todella haluaako elää ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Sillä se luottamus kun on nyt mennyt eikä sitä noin vain takaisin saa. Suhde ilman luottamusta on taas helvettiä.
Saman olen kokenut, ei se jäänyt yhteen kertaan eikä kahteen. Itsensä siinä vaan hajoittaa. Kannattaa ajoissa päästää irti, surra ja jatkaa elämää. Se parempi näet ei voi tulla ennenkuin tästä tyypistä päästät irti.
Selviät voittajana kun et ryhdy kostamaan. - Make
vapaus08 kirjoitti:
En kehottaisi ketään kostamaan, vaan nimenomaan harkitsemaan todella haluaako elää ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Sillä se luottamus kun on nyt mennyt eikä sitä noin vain takaisin saa. Suhde ilman luottamusta on taas helvettiä.
Saman olen kokenut, ei se jäänyt yhteen kertaan eikä kahteen. Itsensä siinä vaan hajoittaa. Kannattaa ajoissa päästää irti, surra ja jatkaa elämää. Se parempi näet ei voi tulla ennenkuin tästä tyypistä päästät irti.
Selviät voittajana kun et ryhdy kostamaan.Toinen vaihtoehto olisi että alkaa korjaamaan suhdetta, eikä heti heittää hanskoja naulaan.
- säihkysäärikaunotar
Nimetön kirjoitti:
Olen todella pahoillani sun puolesta että sulle kävi noin..
Järjestä treffit hänen kanssaan, saa mitä on ansainnutkin.
Valitettava tosiasia on että treffipalstat on puolillaan varattuja miehiä, jotka hakevat vain piristystä oman arkisen liittonsa pönkittämiseen! - haluaisi
vapaus08 kirjoitti:
Selviät voittajana kun et ryhdy kostamaan.tavata noita kahta ekaa kommentoijaa, miksi aina pitäisi vajota toista alemmas?
Minun itsetunto kestää jättää pettävä nainen kertomalla että ansaitsen parempaa ja hyvää loppuelämää. - päätä ei
Make kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi että alkaa korjaamaan suhdetta, eikä heti heittää hanskoja naulaan.
korjata. Siellä se vika on.
- - AJATELLEEKSI..
Että miehesi deitti-ilmoitus saattaa olla ajalta jolloin ette vielä seurustelleet? Ole aivan varma asiasta ennen kuin alat tekemään mitään hätiköityä.
- nyt ihan varma
oletko nyt ihan varma ensinnäkin, että treffi-ilmoitus on uusi, tehty sinä aikana kun olette kimpassa olleet. Voihan se olla tehty ennen teidän suhteen alkua, ennen kuin löysitte toisenne.
- petetty myös
...Kyl toi asia on munkin kohdal sattunut...ollaan kihlois ja samalla ukko etsii uutta naista näiltä sivuilta...aluksi sattui...mut en enää välitä...tuskin löytää parempaa,....onnex ollaan etäsuhtees ja omat asunnot molemmilla.Ovet on avoinna molemmille....
- kokemuksia on
säihkysäärikaunotar kirjoitti:
Olen todella pahoillani sun puolesta että sulle kävi noin..
Järjestä treffit hänen kanssaan, saa mitä on ansainnutkin.
Valitettava tosiasia on että treffipalstat on puolillaan varattuja miehiä, jotka hakevat vain piristystä oman arkisen liittonsa pönkittämiseen!Järjestä hänelle treffit itsesi kanssa,teet feikki profiilin.Haluainpimpa nähdä hänen ilmeensä kun saavut treffeille.
- petetty-tyttö81
Minulle käynny kanssa aika kusisesti joskus joten olin hetken niinku en tietäisi mitään. Anna idiootille samalla mitalla takasin. Tee treffeihin oma ilmotuksesi ja ota mieheesi yhteyttä..leiki vähä ja ota selvää.
On todella väärin tou mitä miehesi tekee =/
Itse tein saman ja kun mieheni tuli yksi kaunis ilta kotiin olin pakannu hänen tavaransa ovelle jo valmiiksi josta ne oli helppo kantaa seuraavaan osotteeseen....en antanut armoa!! Lisäksi ostin prepaid liittymän josta lähettelin viestejä toisella nimellä ja samalla ku suihkussa istuin ja äijä sohvalla.. Paskiainen yritti vedättää fiksua mut ei onnistunu siinä x)
Mut jos susta ei irtoo tollasta sherlokkia ni tee asiasta loppu heti eikä myöhemmin! Tiä kuinka montaa nautaa seki on jo kerenny panna..
Se on varmaa et jos siitä juttelet ni kieltää tai sit myöntää mut jatkaa sitä kuitenki uudella ilmotuksella ja nikillä!!!
älä anna sen satuttaa ittees!!!!! - tuttu juttu
Hei..tuo ei ole vieras ilmiö miehille;))
Itselle sattunut samoin..etsii toista ku samalla on mun kaa...sinkku muka;)
No,aluksi se sattui...mut tavallaan käy sääliksi miestä joka ei uskalla kertoa suoraan asiaansa....vaan pitää olla salarakas hakusessa.
Onnex meil on eriosoitteet ja kaupunkit...voin osoittaa ovea milloin haluan.Nähtävästi ei ole kukaan tarttunut hänen syöttiin,koska haluaa olla mun kaa viel.Voi niitä nais parkoja jotka vastaavat näille miehille,,,luulevat saavansa sinkun...mut näihän mies jatkaa pettämistään..... - vapaus08
Make kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi että alkaa korjaamaan suhdetta, eikä heti heittää hanskoja naulaan.
se järkevää, kun ottaa huomioon, miten paljon petetty muutenkin kärsii? Ehkä tämän pettäjän pitäisi miettiä mitä todellisuudessa haluaa.
- Nimetön
bellatar kirjoitti:
Joo, älä heti jätä. Etsi itsellesi ensin uusi niin saat siitäkin tyydytystä. :)
Eikö tuossa kostotoimessa tee itsestäänkin yhtä halpamaisen ja säälittävän!Mutta moraalinsa kullakin!
- vielä!
Nimetön kirjoitti:
Eikö tuossa kostotoimessa tee itsestäänkin yhtä halpamaisen ja säälittävän!Mutta moraalinsa kullakin!
Eihän se mitään kostoa ole, vaan elämän jatkumista. Kuka sitä kieltää etsimästä uutta ja lemppaamasta petturia. Ei siinä mistään kostosta ole kyse vaan oman elämän haltuunotosta.
- ENEMMÄN SITÄ
Nimetön kirjoitti:
Niin asianne voisi alkaa luistamaan paremmin! (kuuntele sen toiveita ja pyydä häneltä haluamiasi asioita)!
- tuttua tavaraa
Nimetön kirjoitti:
Koko aloitushan on tyypillistä suomen medioiden propagandanomaista miesviha lietsontaa -jokainen rehellinenhän tämän tajuaa...
- meillä onnistui
Nimetön kirjoitti:
Suosittelen, että otat puheeksi asian, ei niinkään riidanhaluisesti, vaan keskustelemalla, missä mennään, onko jatkoa suhtellenne, ym. yhteisistä intresseistä.
Kysy mihin hän tähtää, uuteen suhteeseen vai ?. Entinen suhde on kunnolla lopetettava, ennenkuin alkaa rakentaa uutta.
Kosto ei ole oikea, siinä kärsii kumpikin.
Näin on helpompi jatkaa eteenpäin. - tiitsuliidia
kokemuksia on kirjoitti:
Järjestä hänelle treffit itsesi kanssa,teet feikki profiilin.Haluainpimpa nähdä hänen ilmeensä kun saavut treffeille.
Hyvä idea: ei muuta kuule, kun laita oikein vetävä ilmoitus samaan palstaan, jossa avomiehelläsikin on. Ja, kun hän ehdottaa treffejä, niin ei muuta kuin suostut ja yllätät hänet oikeen kunnolla. Mahtaa hän ällistyä, kun se oletkin sinä joka treffeille ilmestyy. :) Tsemppiä. P.S ja muista siis laadi oikein makea, mahtava ilmoitus, josta hän ei voi kieltäytyä. :)
- Seurannut
Nimetön kirjoitti:
Juu nämä palstat on varsinaisia hakupalstoja.
Mitä on kuullut ja katsellut ja kokenut, niin...
Taitaa suurin osa miehistä ja naisista olla
varattuja...
On monia mies ja naisystäviä yhtä aikaa ja sitten
se oma kotosalla....
Taitaa olla nykyajan tyyli... - netta74
Nimetön kirjoitti:
samaa mieltä! jos haluat vajota yhtä alas selkärangattoman tasolle, kosta. mutta muuten: jos et halua olla moisen miehen kanssa. anna kenkää ja vasta sitten pää pystyssä tanssikengät jalkaan ja menoksi taas!! :)
- mutta se ei
tarkota että hakisin seurustelu/seksiseuraa vaikka ilmottaudunki sinkuksi.. en mää pidä ko "hauskaa" ja mielen virkeenä. (nuoruuteni olin täysin itseluottamus kadoksissa) ja nyt huomannu että ainakaan nyt se o turhaa ja naiset o hyvinki kiinnostuneita sen perusteella mitä treffis kerron itestäni..
se luo itseluottamusta yms. jos joku tajuaa!!!
kaks parasta naisystävää olen sieltä löytänyt ko olen sit kertonu tilanteeni ja haen vain uusia kavereita. 98% ei o ymmärtäny ja loput 2% on ja ne onki sit sellasia hengenheimolaisia että oksat pois.. toinen on käynyt jopa meillä ja siinä iltaa istuessa olen kertonut emännälle että kuka tämä ihminen on, ja kyl mun ämmä tietää heti alusta lähtien että haen vain kaveruus suhteita.. on se siel sen verta monta kertaa käyny kattomas ilmoani :) - hemmettiä
Mikä on annyymisti? Mitähän kouluja olet käynyt kun et osaa sanojakaan kirjoittaa oikein?
- TUMMA KOMEE_.M
HAHAA.TUHANNETUKKOMIEHET SURFFAA REFFEISSÄ,SAMOIN ROUVAT,ROUVAT HANAKOITA NETTIDEKSIIN,IHAN MAHOTTOMIA,EIKÖS SEKIN OLE PETTÄMISTÄ..VIRTUAALI RAKKAUTTA..SIIS EAKASTUA AIDOSTI..OLEN KOKENUT SEN..
- olevia 80%
Olen laittanut neljä vuotta sitten profiilin 24:lle. Olen sinkku, nainen, kahden lapsen äiti. Välillä olen käynyt treffeillä, välillä vain kirjoitellut, väliin olen käynyt sivuilla vain satunnaisesti.
Monta tuttua on matkan varrelta löytynyt... Ja noin 1-2 kertaa viikossa (neljän vuoden ajan) olen saanut viestin naimisissa olevalta mieheltä. Osa heistä haluaa vain seksiseuraa tai jutteluseuraa, mutta osa on ihan valmiit tutustumaan kunnolla. Yleensä kuitenkin seksin kera.
Tuntuu siltä, että lähes kaikki Suomi24-miesten profiileista on naimisissa olevia. Jotkuthan laittavat avoimesti avio- tai avoliitossa, mutta pahimman kusettajan tunnistaa siitä, kun sisiilisäätynä lukee Muu.
Likkakavereiden kesken onkin tullut yleisksi vitsin aiheeksi nämä AmMUU-miehet. Oon niinkuin naimisissa, mutta toisaalta vapaa. Nämä pallojalassa miehet, jotka eivät uskalla, kehtaa, viitsi jne. ovat valmiita, mihin vain toisen naisen kanssa. Tekstailevat, kun oma vaimo menee nukkumaan, tulevat perjantai-iltapäivisin naida naksauttamaan, että jaksavat viikonlopun perheensä kanssa, ostavat lahjoja jne. jne.
Tekisi mieli ilmiantaa monta perheellistä miestä, mutta kun on saanut niin hyvää seksiä, ettei ole raaskinut ja toisaalta ovat olleet kovin herrasmiehiä... Mieheksi en tuollaista huolisi. Pettäjä/kusettaja on aina kusettaja. - on kokemusta
Kyllä se sitten kohta katuvaisena anelee takaisin. Ei tiedä mitä haluaa. Ei erota entisestä, mutta kiva ois olla vähän muutakin vipinää.
- naisen pelkääjä
Mitä sillä nyt oli väliä, onko ilmoituksen laittaja mies vai nainen. Euhän tässä siitä ollut kyse.
On se sitten kummin päin tahansa... Tässä aloittajan viestissä nettitreffi-ilmoituksen laatija oli mies ja vaimoke kysyi neivoa.
Sinä ääliö heti hyökkäät. Kertoo sinusta paljon.
En minä ainakaan halua olla sellaisen kanssa, joka sekstailee, nettailee, kirjoittelee, flirttailee, vonkaa yms. muiden kanssa. Itsepähän jokainen päättää, mitä kestää ja mikä riittää.
Karu tosiasia on se, että, jos mies/nainen ei saa seksiä, hän lähtee ennen pitkää vieraisiin. Jos ei halua erota, menee maksullisiin, jos haluaa ottaa riskin, aloittaa vakituisen seksisuhteen. - this is life
meidän miesten puolesta...
- kyseinen mies
Tämä ao. mies ja hänen deitit varmaan kusevat housuunsa nauraessaan tälle pitkälle viestiketjulle ja kaupan päälle vaimollensa....
On olemassa suhteita, joissa hommaa pelaa ja suhteita, joissa ei pelaa... Se johtaa pettämiseen, uuden etsimiseen.
Kyllästynyt ei jaksa tylsää elämää. - this is life
naisen pelkääjä kirjoitti:
Mitä sillä nyt oli väliä, onko ilmoituksen laittaja mies vai nainen. Euhän tässä siitä ollut kyse.
On se sitten kummin päin tahansa... Tässä aloittajan viestissä nettitreffi-ilmoituksen laatija oli mies ja vaimoke kysyi neivoa.
Sinä ääliö heti hyökkäät. Kertoo sinusta paljon.
En minä ainakaan halua olla sellaisen kanssa, joka sekstailee, nettailee, kirjoittelee, flirttailee, vonkaa yms. muiden kanssa. Itsepähän jokainen päättää, mitä kestää ja mikä riittää.
Karu tosiasia on se, että, jos mies/nainen ei saa seksiä, hän lähtee ennen pitkää vieraisiin. Jos ei halua erota, menee maksullisiin, jos haluaa ottaa riskin, aloittaa vakituisen seksisuhteen.ok,mutta kumpikin tekee samalla tavalla, jos ei ole tyytyväinen elämäänsä, suhteensensa...
ja sori mikä muuten oli toi naisen pelkääjä, alotukses.
olen muuten samaa mieltä kanssasi,ehkä emmme kirjoita samoin sanoin...mutta kumminkin... - Tasapuolinenon
Nimetön kirjoitti:
Ota asia puheeksi äläkä heitä lasta pesuveden mukana.
Täällä on jätettyjä, katkeria femakkoakkoja sinua neuvomassa vikaan mutta puhu sulhasi kanssa vakavasti.
Jos vielä toiste tapahtuu niin sitten asia uusiksi. - Ei mitään toisia mahiksia enää
Tasapuolinenon kirjoitti:
Ota asia puheeksi äläkä heitä lasta pesuveden mukana.
Täällä on jätettyjä, katkeria femakkoakkoja sinua neuvomassa vikaan mutta puhu sulhasi kanssa vakavasti.
Jos vielä toiste tapahtuu niin sitten asia uusiksi.noin törkeän teon jälkeen. Kaveriin ei voi luottaa pätkääkään jatkossakaan. Ja kannatan ehdottomasti sitä, että hommaat itsellesi oikein raamikkaan seuralaisen salaa ja sitten annat asian paljastua petturille. Ei noi tyypit muuten viisastu ikinä.
Mutta älä kosta tätä kellekkään syyttömälle miehelle, eli älä lupaa kenellekään enempää kuin annat. Jos tahdot vain leikkiä, kerro se suoraan. Löytyy niitä leikkikavereitakin tällaiseenkin tilanteeseen ja ihan suosiolla. - minnow
Nimetön kirjoitti:
Sun täytyy vastata treffi-ilmoitukseen ja pistää kundia halvalla!!!!
Teet samalla sivulle tuntemattoman valeprofiilin ja sovit tapaamisen. Saattaa olla että miehen huulet menee pyöreälle, kun oletkin jyvällä hänen aikeistaan.
Haluan muistuttaa, että älä missään tapauksessa jätä häntä ennen kuin asia on keskusteltu.
Voimia sulle, ei ole varmaankaan helppoo.. - Vesqdaa
Nimetön kirjoitti:
...ja jätä rysän päältä kiinni!
- SAMANNIMINEN?
tai virhe
- tiiliskivet
itse toimisin varmasti samoin.jäljittäisin ja "treffaisin" ja sen jälkeen" ottaisin käyttöön nimimerkkini." :) onhan kyseessä jokatapauksessa valmiiksi" munaton mies".
petettynä en enää läpisormien katsoisi.
(nyt onnellisesti naimisissa.) - aivan oikein
olen kanssasi muuten täysin samaa mieltä, mutta minun kohdallani tämä treffilöytö, nuorimies, aviossa ja lapsiakin on ei kylläkään käy pelkästään itse nauttimassa luonani, hänelle on ääretömän tärkeää että minä nautin ja hän kertoo nauttivansa minun nautinnostani..olen viisikymppinen ylipainoinen nainen ja hän on 28 vuotias...niin että ikäeroa on ja kaikki minun edukseni. Kirjoitin tuossa aikasemmin että nyky nainen ei osaa ottaa miestä, vaan nainen rakastelee saman kaavan mukaan ja nopeasti...aivan kuin inhoaisi miestään. Turha petettyjen on kurjuuttaan ruikuttaa, kattokaa peiliin ja miettikää miksi näin on käynyt....taidatte olla tylsiä ja mielikuvitus puuttuu...meillä iäkkäämmillä on se teidän mies täällä kylässä ja hän saa kaiken huomion ja ihanan rakastelun ja sen jälkeen mies jaksaa taas vaimonsa kitinät ja vittuilut..
- etsiikin...
uutta heilaa... tai sitten ei. Kysya kannattaa kumminkin ennenkuin tekee hyttysesta harkaa. Avoliitto on kuin kamppiksia olis ei siina kylla ole mitaan "laillista estoa" toisen vain ottaa ja lahtee, niinkuin tasta sivustosta tulee esille. http://fi.wikipedia.org/wiki/Avoliitto.
Surku vain sille osapuolelle, joka on oikeasti kiinnostunut suhteen yllapidosta ja siihen sitoutuminen. - ytytryrtyrt
ENEMMÄN SITÄ kirjoitti:
Niin asianne voisi alkaa luistamaan paremmin! (kuuntele sen toiveita ja pyydä häneltä haluamiasi asioita)!
..eiköhän ensin pitäis olla muut asiat kunnossa nii sitte SEKI luistais..
- pitää vähän
ytytryrtyrt kirjoitti:
antaa vapautta. Ei tällaisesta kannata ottaa hernettä nenään. Ei mies ole mikään lammas, jota nainen voi komennella ja käyttää hyväksi. Eiköhän se ole näin.
- se SEKI
ytytryrtyrt kirjoitti:
on sellainen luonnollinen asia, että jos sä et sitä ymmärrä ja hoida täysillä, on selvää että sun mies ei ole tyytyväinen. Siis lääke tällaiseen ongelmaan: anna seksiä rohkeasti, täysillä ja joka päivä ja painotan sanaa TÄYSILLÄ. Asiantuntija.
- samanarvoisia
pitää vähän kirjoitti:
antaa vapautta. Ei tällaisesta kannata ottaa hernettä nenään. Ei mies ole mikään lammas, jota nainen voi komennella ja käyttää hyväksi. Eiköhän se ole näin.
kun tulee puhe luottamuksesta ja sen ansaitsemisesta.
- minä.
Nimetön kirjoitti:
Ei se auta, helpottaa vaan miehen työtä ottaa ero ja riiutella uuden kanssa :)
- Maijanlainen
Nimetön kirjoitti:
Niin,mitä hyötyä on kostamisesta?Säilyttääkö siinä kasvonsa paremmin?Lähinnä mietin sitä mitä katkeruus ja kostaminen loppujanlopuksi saa aikaan..?
Mie en ainakaan haluisi viettää aikaani saatikka jakaa elämääni sellaisen ihmisen kanssa joka ei tee kaikkeaan suhteen toimivuuden eteen,olisin vaan tyytyväinen että toisen todellinen luonne selvisi.
On selvää että suhteen ketuiksi meno satuttaa mutta jos elämän tarkoitus olis vaikka tulla onnelliseksi niin vihan ja katkeruuden kierteeseen ei kannattais lähteä pyörimään...
Jos puhutaan voittajista,mie näen että ne on sellasia ihmisiä jotka pystyy käsittelemään asiat ilman järkyttävää vihantunnetta.
Pettymyksistä selviäminen on ehkä yksi tärkeimmistä taidoista...
Vilase vaikka lehtiä,väkivalta synnyttää vaan väkivaltaa... - reilu meininki
kokemuksia on kirjoitti:
Järjestä hänelle treffit itsesi kanssa,teet feikki profiilin.Haluainpimpa nähdä hänen ilmeensä kun saavut treffeille.
Tämä oli paras ehdotus. Kaikenlaiset kostotoimenpiteet voi unohtaa, niistä ei ole hyötyä kenellekään.
- Ikävää
Jotkut ei valitettavasti osaa olla yksin. Ja heidän pitää löytää uusi kumppani ennen kuin uskaltaa jättää nykyisen.
- frehg
Täällä toinen mies avoliitossa miettii vieraisiin lähtöä... Yllä mainitusta syystä.
- ljhfogct
Kyllä ne miehet noin tekee. Exäni ainakin. Osu vähän omaan nilkkaan kun sain tietää siitä ja tein itelleni samalle palstalle profiilin ja olin niiiiiin ihastunu että. Meni vähä jauhot suuhun ku esmes tulostin kaikki keskustelut yms ja näytin sille, samalla annoin sen tavarat ja käskin painua helvettiin.
- m.t.t
"En ymmärrä,miten nuoret naiset nykyisin vastaavat seksielämäänsä koskeviin gallupeihin,valittaen suoranaista puutetta,kuin myöskin orgasmiensa puutetta,kun ei sille omalle puolisolle avauduta ja rohkeasti kerrota mikä miehen kosketuksessa tuntuu hyvälle"
Samahan se on toisinkin päin. Miksi mies ei avaudu naiselle ja esitä seksiä koskevia toivomuksiaan vaan lähtee pettämään kun nainen ei osannutkaan käyttää telepatiaa ja päätellä mitä mies haluaa. Mielestäni asioista (niin seksiä koskevista kuin muistakin) täytyy puhua rehellisesti ennen kuin alkaa harkitakaan uutta kumppania. Kirjoituksestasi saa kuvan, jonka mukaan nimenomaa naisen tehtävä on hoitaa parisuhdetta ja miehen olla se hoidettava, joka voi lähteä vieraisiin jos seura ei aina tyydytä. Eiköhän se parisuhteen hoitaminen kuitenkin kuulu molemmille...
Mielestäni suhteeseen täytyy panostaa, eikä lähteä heti etsimään uutta kun nykyisen kanssa on vähän kinaa. Jos asia ei selvittelyjen myötä parane, niin voi edes rehellisesti erota ennen uuden etsimistä. - m.t.t
"En ymmärrä,miten nuoret naiset nykyisin vastaavat seksielämäänsä koskeviin gallupeihin,valittaen suoranaista puutetta,kuin myöskin orgasmiensa puutetta,kun ei sille omalle puolisolle avauduta ja rohkeasti kerrota mikä miehen kosketuksessa tuntuu hyvälle"
Samahan se on toisinkin päin. Miksi ei mies avaudu avovaimolleen ja kerro mitä sängyssä haluaa tai mikä seksissä mättää. On epäreilua lähteä pettämään sillä perusteella, ettei toisella ollutkaan telepaattisia taipumuksia tietää että toinen on ollutkin salaa hyvin pettynyt seksielämään. Asioista täytyy puhua rehellisesti ennen kuin harkitseekaan uutta kumppania. Kirjoituksestasi saa kuvan, että on nimenomaan naisen vastuulla hoitaa parisuhdetta ja että mies on se hoidettava, joka saattaa sitten ihan oikeutetusti pettää mikäli hoito ei aina tyydytä.
Parisuhteeseen täytyy panostaa eikä olla heti etsimässä uutta jos nykyisen kanssa on vähän vaisumpi kausi. Jos asia ei yrityksistä huolimatta selkene, niin sitten erotaan ennen uuden etsimistä.
Sitäpaitsi, jos yleensä muuttaa kihlattunsa kanssa yhteen täytyy hyväksyä se tosiasia ettei (seksi)elämä ole _aina_ hurmiomaista ilotulitusta. Jos haluaa aina kokea uutta ja vierasta lihaa, niin kannattaa pysyä sinkkuna. "Minun täytyy saada aina kaikkein parasta ja se on muiden vastuulla huolehtia että mulla on aina 100% kivaa" -asenteella ei ainakaan saa mitään kunnollista aikaiseksi. - mtttt
aivan oikein kirjoitti:
olen kanssasi muuten täysin samaa mieltä, mutta minun kohdallani tämä treffilöytö, nuorimies, aviossa ja lapsiakin on ei kylläkään käy pelkästään itse nauttimassa luonani, hänelle on ääretömän tärkeää että minä nautin ja hän kertoo nauttivansa minun nautinnostani..olen viisikymppinen ylipainoinen nainen ja hän on 28 vuotias...niin että ikäeroa on ja kaikki minun edukseni. Kirjoitin tuossa aikasemmin että nyky nainen ei osaa ottaa miestä, vaan nainen rakastelee saman kaavan mukaan ja nopeasti...aivan kuin inhoaisi miestään. Turha petettyjen on kurjuuttaan ruikuttaa, kattokaa peiliin ja miettikää miksi näin on käynyt....taidatte olla tylsiä ja mielikuvitus puuttuu...meillä iäkkäämmillä on se teidän mies täällä kylässä ja hän saa kaiken huomion ja ihanan rakastelun ja sen jälkeen mies jaksaa taas vaimonsa kitinät ja vittuilut..
fffff
- mtttt
Samahan se on toisinkin päin. Miksi ei mies avaudu avovaimolleen ja kerro mitä sängyssä haluaa tai mikä seksissä mättää. On epäreilua lähteä pettämään sillä perusteella, ettei toisella ollutkaan telepaattisia taipumuksia tietää että toinen on ollutkin salaa hyvin pettynyt seksielämään. Asioista täytyy puhua rehellisesti ennen kuin harkitseekaan uutta kumppania. Kirjoituksestasi saa kuvan, että on nimenomaan naisen vastuulla hoitaa parisuhdetta ja että mies on se hoidettava, joka saattaa sitten ihan oikeutetusti pettää mikäli hoito ei aina tyydytä.
Parisuhteeseen täytyy panostaa eikä olla heti etsimässä uutta jos nykyisen kanssa on vähän vaisumpi kausi. Jos asia ei yrityksistä huolimatta selkene, niin sitten erotaan ennen uuden etsimistä.
Sitäpaitsi, jos yleensä muuttaa kihlattunsa kanssa yhteen täytyy hyväksyä se tosiasia ettei (seksi)elämä ole _aina_ hurmiomaista ilotulitusta. Jos haluaa aina kokea uutta ja vierasta lihaa, niin kannattaa pysyä sinkkuna. "Minun täytyy saada aina kaikkein parasta ja se on muiden vastuulla huolehtia että mulla on aina 100% kivaa" -asenteella ei ainakaan saa mitään kunnollista aikaiseksi. - mttttt
Sitäpaitsi, jos yleensä muuttaa kihlattunsa kanssa yhteen täytyy hyväksyä se tosiasia ettei (seksi)elämä ole _aina_ hurmiomaista ilotulitusta. Jos haluaa aina kokea uutta ja vierasta lihaa, niin kannattaa pysyä sinkkuna. "Minun täytyy saada aina kaikkein parasta ja se on muiden vastuulla huolehtia että mulla on aina 100% kivaa" -asenteella ei ainakaan saa mitään kunnollista aikaiseksi. - kkkkkkkkkkkkkkkk
Sitäpaitsi, jos yleensä muuttaa kihlattunsa kanssa yhteen täytyy hyväksyä se tosiasia ettei (seksi)elämä ole _aina_ hurmiomaista ilotulitusta. Jos haluaa aina kokea uutta ja vierasta lihaa, niin kannattaa pysyä sinkkuna. "Minun täytyy saada aina kaikkein parasta ja se on muiden vastuulla huolehtia että mulla on aina 100% kivaa" -asenteella ei ainakaan saa mitään kunnollista aikaiseksi.
- this is life....
no voi h......vetti
vanha juttu tääkin, mun miehellä treffi ilmotus...
kysyn vaan että monellako varatulla naisella mahtaapi olla ???
voisko joku rehellinen naispuolinen vastata...
kiitos,ja omalla nimellä eipä luultavasti tarvii vastata... ;-)ja PS.aika monta elämäni aikana tavannut..Sorry Vaan... - Foxy39
ON se kumma että niitä suhteen sisäisiä asioita pitää puida kaikkien muiden paitsi sen asianosaisen kenelle se asia kuuluu!!! Kysy siltä sun mieheltä miksi toimii niin ja usko mitä se sanoo äläkä etsi piilomerkityksiä. Miehet ovat siitä niin kivoja että yleensä sanovat juuri sitä mitä ajattelevat kun taas naiset punovat kaikenmaailman sotajuonia pikku kaveriporukoissa.
Joku teidän suhteessa on pielessä kun elää haaveillen toisesta naisesta. Selvitä mikä ja korjaa se tai erotkaa. Ei siinä sen kummempaa, se on elämää. Kyllä, olen nainen ja pidän miesten puolia! - Rescuer*
Ehkäpä miehen mielestä teillä menee kumminkin sen verran huonosti, että etsii mielummin toista naista kuin tappelee sun kanssa tai edes yrittää selvittää välejänne. Ehkäpä se pitää sua varalla siihen asti kunnes sillä sen treffi-ilmoituksensa kanssa tärppää.
- MIKÄ ON TOTUUS?
Mutta sehän oli naisen näkökulma, entä miehen, ja mikä on totuus?
Kenties asiat olivatkin toisinpäin?
Vai olisko niin että mies on halunnut eroon muijasta, mutta muija ei halua ymmärtää bänksejä! - blondeistablondein72hki
laita itsekin ilmoitus tai jätä se mutta älä viitsi pikku asioista turhaan ruikuttaa täällä palstoilla.
- Late-S.
Ota ensiksi selvää, että koska miehesi on ilmoittanut itsensä sinkuksi, jos sinä aikana kun olette olleet yhessä, sitten vasta tartu kaulimeen
Kyllähän sitä kaikenlaista sattuu. Minun mieheni löysi uuden, muutimme kyllä sitten erilleen, Meillä ei ollu menny kuin kuukausi harkinta ajasta, kun hän meni kihloihin jo uuden kanssa. Pysyvää onnea ei hänelle tästäkään tullu. Loppui nopeammin kuin meidän avioliitto. Kukin taaplaa tyylillään. Toiset pitää suhteita vaihtotavarana, mutta ei se onni tälläkään tavalla löydy.
- tänäpänä
on,ei olla tekopyhii,tää on niin helppoo...eikä kukaan itke perään kun on pari kertaa saanu...ja eiku uutta matoo koukkuun!oi tätä netin ihanuutta!!!
- HeNu-88
JÄTÄ SE MIES!!!
Äidilleni kävi samoin. Ansaitset paljon parempaa.
Miehesi on ihan selvästi ainakin suunnittelemassa "akan" vaihtoa, joten kunnioita itseäsi ja lopeta suhde ennen kuin sinua satutetaan enemmän!
Olen saanut seurata vierestä kun ihmisiä satutetaan juuri samalla tavalla enkä toivo kenellekään samaa.
Ole oman elämäsi herra ja tee kuten sanoin.
Olen varma, että joku päivä vielä huokaiset helpotuksesta kun niin teit!!
Onnea sinulle elämässäsi!!! - ONGELMA*
on taas täällä, vastahan kolmisen viikkoa sitten oli ihan samasta asiasta aloitus ja sekin oli laitettu etusivulle?
Miksei ylläpito voi reilusti merkata näitä omiksi aloituksikseen? Hävettääkö mielikuvituksettomuus vai mikä?- Yks vaan
Teitkö itse itsellesi nyt aiheesta kipeän kysymyksen?
Vastaa siihen anonyymina ja sovi treffit avomiehesi kanssa. Niin mä tekisin vastaavassa tilanteessa...
- pekka26
niin ei miehes etti toista!!
- miuumauunoi
Sinun ei todellakaan tarvitse katsella tuollaista! Vaadi miestäsi ihan suoraan selittämään mistä tässä on nyt kyse. Jos minulle kävisi noin luultavasti jättäisin miehen välittömästi. Tuo on ilkeää ja kaksinaamaista toimintaa. Hyi teitä miehet. :
- miesvain43
Toivon että saatte asian selvitettyä. Tosin minä vanhanaikainen,enkä hyväksy pettämistä. Siksi erosin aikoinaan. Eipä tarvinnut miettiä,että missä, ja kenen kanssa. Se oli elämän vaikea päätös,koska lapset oli pieniä silloin. Nyt jo kaksi täysi-ikäistä, ja nuorin melkein. Toivotan onnea Sinulle,koska asia aina satuttaa,ja entä luottamus jatkossa? Mieti harkiten,ei hoppu hyväksi. Syysterveisin:))
- vaimoni
on myös usein treffipalstalla muttei hae miestä vaan naista...taitaa olla jonkinlainen muotivillitys?3vuotta yhdessä ja yksi lapsi..
- miesvain43
vaimoni kirjoitti:
on myös usein treffipalstalla muttei hae miestä vaan naista...taitaa olla jonkinlainen muotivillitys?3vuotta yhdessä ja yksi lapsi..
Taitaa olla niin, että elämme nyky-aikaa. Olen ymmärtänyt, että naiset nauttivat toistensa kanssa eri tavalla.Se ei kuitenkaan sulje miestarvetta pois,onneksi. Joten ole tyytyväinen,ettei hae toista miestä. Niin exäni teki,ja loppu on historiaa. Meillä nykyään hyvät välit, ja lasteni kanssa tosi upeat välit:) Siitä olen kiitollinen lapsilleni,joita tapaan säännöllisesti:))
- ja sovi treffit
ja sen jälkeen jätä se!!!!!
- ja hän jäi
Minulle kävi samoin. Tein itsekin treffi-ilmoituksen väärillä tiedolilla ja houkuttelin hänet treffeille. Hän tuli ja silloin palautin sormuksen ja toivotin hyvä jatkoa!
- puhtaat jauhot pussissa
miehesi suhteen?? Kuinka se sattuikaan löytämään sellaisen ilmoituksen? Ketkä muuten ehtivät lukea ja kirjoitella tähän osastoon iltapäivän parhaaseen aikaan. Työnantajanneko koneella on kuumat oltavat?
- Pirppuli
Älä tuhlaa aikaasi moiseen lieroon, hyviäkin miehiä on maailma täynnä.
- r20
olen sinkkunainen ja mulla on treffi palstalla ilmoitus...olen ihmetellyt kun melkein kaikki vastaajat ovat varattuja, tai naimisissa olevia..mua kanss ällöttää ne miksi roikkua huonossa suhteessa josta valitetaan olisi reilumpaa sanoutua irti suhteesta käsitellä asiat ja sitt vasta etsiä uuta suhdetta..mutt taitaa olla liikaa vaadittu mieheltä..vai onko mulla kokemuksia vain tälläisistä tyypeistä...suosittelen keskustelua ja vakavasti harkita mitä tehdä..jos nyt on jo hakemass uutta niin kuinka käy parin vuoden päästä kun kyllästyttää arki..
- Tossu
HÖH, laitappa samoille sivuille oma ilmoitus ja vielä kuvan kanssa ja odottele jos vaik kala kävis kii....
- hiooi
no jos susta tuntuu et sä oot kiree piponen ni tee samal mital takasin...treffi-ilmotusta pygäämään ja treffeille vaan!!tiiä miten kivax elämä muuttuu kun on muutakin säpinää ku se vanha kauhtunu äijä vaan!!!
- ukkoo
Niin sillai maailmassa ja omassa elämässä kaikki
lutviutuu kun kostetaan kaikki.ei muuta kun kostamaan jos siit saa rauhan ja hyvän oman tunnon.
- aina oikeassa
Joo,kyllähän se niin että jos ollaan niin ollaan ja muuta ei vehdata, täts it!!!!!!!!!! Mut, kehotan kuitenkin katsomaan peiliin ja miettimään omia toimintatapoja jne....antavatko ne miehellesi jotain viitteitä toimia näin...no, elämä on, elä ota sitä niin vakavavasti,kirjaimellisesti! Katsele kuulostele ja ota opiksi siitä,kaikkea hyvää sinulle ja jaksamista ongelmasi parissa.
- Ei järkeä
Ikävää että se tuli noin tietoosi, mutta täällä on tosi paljon treffi-ilmoituksia miehiltä, jotka ovat aviossa tai avoliitossa. Sitä voi vain ihmetellä mihin on tultu. Voiko kukaan enää luottaa puolisoonsa???????
- RÖMPSÄÄ
yksinkertainen neuvo: ÄLKÄÄ PIHDATKO SITÄ PILLUANNE VAAN ANTAKAA SITÄ OMALLE UKOLLE,ei se muuta tarvi!
- Miäs
RÖMPSÄÄ kirjoitti:
yksinkertainen neuvo: ÄLKÄÄ PIHDATKO SITÄ PILLUANNE VAAN ANTAKAA SITÄ OMALLE UKOLLE,ei se muuta tarvi!
No eihän se nyt hyvänen aika siitä kiinni ole. Jos jotain on pahasti pielessä ei "se"kään kiinnosta vaikka kuinka olisi tarjolla.
t. Eddie - simo 34
RÖMPSÄÄ kirjoitti:
Miksi vaimo lueskelee treffipalstoja liekö itelläänkää puhtaat jauhot pussissa,mies jätä heti se nainen
- Silmät auki
simo 34 kirjoitti:
Miksi vaimo lueskelee treffipalstoja liekö itelläänkää puhtaat jauhot pussissa,mies jätä heti se nainen
Lukemisen ei pitäisi ketään haitata ja on jokaisen oikeus.Mieti ny miks kytätään jos syytä ei olis?
- ex:n
munkin ex.llä oli siellä ilmo vaikka on suhteessa.. mut en sikäli ihmettele.. huono hänellä uudessa muuttei vaihtaakkaa pysty muuten ku lennossa.. mitäs minä häntä menen polttamaan.. oma on asiansa.. ja.... onhan siellä aina ne lastenkin oltavat taustalla.. jos ei lapset tule uuden kanssa toimeen ni siinä on vanhempi sitte valinnan edessä.. joko lapset ei halua tulla uuden takia tai sitte isä näkee lapsiaan... saattaa olla tässäki jotain muuta takana kun vain pettynyt avopuoliso..
koskaan ei ole yhden vika kun kaks tappelee..!! - Sinkku
Olen ollut parisen vuotta sinkkuna ja valitettavasti tavannut samanlaisia puolison pettäjiä sekä ravintoloissa että netin deittipalstoilla. Minusta on järjetöntä, että parisuhteessa oleva henkilö pettää. Suosittelen, että jätät hänet, koska mitä pitää kiinni tuollaisesta miehestä, joka ei anna kaikkea sinulle. Et voi ikinä enää tämän jälkeen luottaa häneen. Löydät vielä kunnollisen miehen, joka omistautuu sinulle täysin. Voimia ison päätöksen tekemiseen, mutta usko minua, että se kannattaa (on kokemusta myös petturin/valehtelijan jättämisestä). Hyvää jatkoa ja onnea elämään!
- kantsis
kannattais ensin tarkistaa, että milloin ilmotus on laadittu, onko esim se vaan unohtunu poistaa joskus kauan sitten, kun näitä deittipaikkojakin on niin monia..
- Tuisku
Rakasta yhtä....rakasta toista...rakasta vaikka yhtätoista...mutta yhtä kerrallaan.
Tässä sanonta ja tapa, jollaista itse arvostan ja josta pidän kiinni ainakin omalla kohdallani.
Parasta olisi, että keskustelisitte asian ja tekisit miehellesi selväksi ettet voi jatkaa, jos hänen puoleltaan kiinnostus kohdistuu muualle.
Hyvää syksyn jatkoa1 - Sielukas32
Vastaa miehesi treffi ilmoitukseen tekeytymällä joksikin toiseksi.. Jos on tarvetta, luo oma profiili tai vastaa uudella sähköposti osoitteella, jota miehesi ei tiedä. Eli tekeydyt miehesi haaveilemaksi ihannenaiseksi, kirjoittelet hänen kanssaan ja sovit treffit johonkin! Jos miehesi haluaa keskustella, niin yritä keksiä joku hyvä syy, että voit sopia treffit ilman puhelinkeskustelua. Keksi vaikka että puhelimesi meni juuri rikki ja kestää vähä aikaan ennenkuin saat uuden. Jos pääset treffeille miehesi kanssa, niin se on hänelle kaikkein sopivin "kosto".. siinäpä on sitten selittelemistä! Sinä olet siis järjestänyt miehellesi kunnon yllätyksen ja siihen yllätyksen kuuluu myös se, että hän saa potkun perseeseen koko suhteesta! Hänen nykyinen käytöksensä on anteeksi antamatonta.
- hoplaaaaaaaah
Oletko olleet kuinka kauan yhdessä??? Jospa miehelläsi on ollut se ilmoitus jo ennen sinua .... Ja ei ole vaan muistanut sitä poistaa :D ... Toivossa et asia olis näin on hyvä elää !!!!
- treffiilmoitus
Minä olen vapaa nainen ja minulla on treffi-ilmoitus, aika usein sinne tulee ukkomiehiä katselemaan sivulleni, no poistan heti sellaiset jotka ovat varattuja miehiä, sillä, en usko että, vapaa nainen haluaa minkäänlaista kontaktia varatun miehen kanssa. Todella ikävää, että, be viitsivät edes vaivaantua, kun kenkää tulee kumminkin-
- hemssamari
Älä todellakaan anna itseäsi kusettaa. Kengän koko 48 ja sen kuva äijän persauksiin.
Olet liian hyvä sellaselle ukolle!!!! - Rikuardo
Kyllä ne naiset suomessa on ihan samaa skeidaa kun miehetkin.
Minä jättäisin miehen/naisen samantien jos näkisin treffi ilmoituksen - Nimetön
Joo, ei ole tuntematon juttu naisiltakaan....ensin on niin vaikeaa ja ahdistaa...sitten mennään nettiin ja haetaan uutta miestä, kun ei ole kyetty sanomaan, että suhde loppuu. Tämän diagnoosi=helvetin huono itsetunto!
Havaittu. Menköön paska. - noin Naivi
Täällä netissä/ chatissä 98 % prossaa UKKOMIEHET/avosellaset hakee pano seuraa....ja muuta...hohoijaa, miten naivi eukko !!!!
- Kaikki avioliitossa olevat
Tuolla treffipalstalla on paljon miehiä, jotka ovat avioliitossa, avoliitossa tai siviilisääty on "muu".
Laitan heti sellaiset ukot estolistalle. Heitä on jo noin sata (en ole vähään aikaan laskenut).
EI TODELLAKAAN KIINNOSTA VARATTU MIES.
Yksi ukonköriläs laittoi sinne viestin: "Luotettava avioliitossa oleva mies etsii naista".
Vastasin hänelle:
"Minun etiikkaani ja moraaliini ei oikein sovi
"luotettava ja avioliitossa"."
Mitenkähän tuonkin voi yhdistää??
Kyllä tuollainen ukko on ERITTÄIN EPÄLUOTETTAVA JA TEKEE VARMASTI SEURAAVALLE NAISLLE SAMAN TEMPUN. yäk !
Emme me sinkkunaiset ole mitään vapaata riistaa.
Emme ole tyhmiä.
Minä en ainakaan etsi seikkailua vaan Oikeasti luotettavaa VAPAATA miestä.
Olen todella pahoillani niiden naisten puolesta, joiden miehet etsivät naista, vaikka kotona jo on yksi nainen.
Älä pelkää, minä en ainakaan vastaa varatulle miehelle.
Toivottavasti kukaan varattu mies ei tekeydy vapaaksi sinkuksi.
Terveisin Vapaa, Viisas, Rehellinen Sinkku-nainen- ja juuri
sen takia jäädään sinkuiksi. Terv. Ei lainkaan tiukkis, joka nauttii hienoista asioista kuten seksistä miehen ja naisen välillä.
- mua riiustaa
ukkomies,, kun sen vaimo ei anna....ja välit viilenneet jo kolme kuukautta....voi herranen aika....antaa palaa vaan
- auts...
Hanki salaa asunto, vie tavarat sinne... Jätä mies s-postilla... Sillain kaikella rakkaudella... Laita linkki todistusaineistoksi...
- Oliko se vai eikö se ollut ...
Niin se AAtamikin otti omenan kielletystä puusta ja miten kävi?....se sai...sitä siis, makeaa...no niin asiaan´...
mulla tuli tuosta kirjotuksesta mieleen,että etsiikö mies lintua vai kalaa kun itsellä on...niin mikä...oletko ajatellut asiaa? Ei pahalla,jokainen tekee elämässä jotain mistä on omat seurauksensa...
Onko neiti naitu neiti vai pannako missä ja milloin vain...jiihaa että elämä opettaa...vai mitä muut ajattelee´...ASIAAAAAAAA- Kerrankin asiaa
Hitsin hitsi...sulla on politiikon otteet kirjoituksessasi vaikkken tajunnukkaan asiaa tai siis mitä, täh? Mutta joka tapauksessa olen samaa mieltä tai jotain siihen suuntaan...
- Juu, yhdyn edelliseen...
Kerrankin asiaa kirjoitti:
Hitsin hitsi...sulla on politiikon otteet kirjoituksessasi vaikkken tajunnukkaan asiaa tai siis mitä, täh? Mutta joka tapauksessa olen samaa mieltä tai jotain siihen suuntaan...
Niin, mietin tässä nykyaikaa ja sitä, että kaikenlaisia pareja on ja jokainen pitää omanlaisista jutuista ja minä tykkään kanoista, OIKEASTI...ne on kivan pehmoisen tiukkoja ja ne osaa äänellä rakastelun yhteydessä ja laittaa vastaan silleen kivasti...onko saman henkisiä veljiä..ois kiva kotkottaa kanssasi...kot kot
Ps. mulla profiili eläin ystäville... - Veit sanat suustani
Juu, yhdyn edelliseen... kirjoitti:
Niin, mietin tässä nykyaikaa ja sitä, että kaikenlaisia pareja on ja jokainen pitää omanlaisista jutuista ja minä tykkään kanoista, OIKEASTI...ne on kivan pehmoisen tiukkoja ja ne osaa äänellä rakastelun yhteydessä ja laittaa vastaan silleen kivasti...onko saman henkisiä veljiä..ois kiva kotkottaa kanssasi...kot kot
Ps. mulla profiili eläin ystäville......tuohon ei voi muuta sanoa kuin että...tykkään läskistä ja muhkeista porsaista...no joo tarkoitin naista..kyllä Suomalainen lehmä on viisas...
- Ojasta allikkoon
Veit sanat suustani kirjoitti:
...tuohon ei voi muuta sanoa kuin että...tykkään läskistä ja muhkeista porsaista...no joo tarkoitin naista..kyllä Suomalainen lehmä on viisas...
Minua on petetty ja pistetty täysillä, mutta koskaan en ole kehunut tai valitanut muille omista murheista, kyllä perus suomalainen maalaisjärki on se asia millä pärjää hyvinkin pitkälle...vai mitä me normaalit suomalaiset?
- Nettiriippuvainen
Ollakko vai ei olla,kas siinäpä teille kaikille kysymys? Ihan tosissaan, ajatelkaapa omalle kohdalle. EI KIVA, vaikka olisi saajan puolella. Olen netti riippuvainen ja vaikka kuinka yritän olla erossa koko touhusta niin aina herää siihen, että taas on uudet treffit ja MENOKSI. Olla aviossa ja ei tarkoituksella tehdä tätä.
Tämä olla minulle vaikeaa, minä rakasta vaimone isone perseineen ja kaikkine. Olla suomi poika kunnolla ja omalla reviirillä? - PERVESSI....
Veit sanat suustani kirjoitti:
...tuohon ei voi muuta sanoa kuin että...tykkään läskistä ja muhkeista porsaista...no joo tarkoitin naista..kyllä Suomalainen lehmä on viisas...
Täytyy todella kysyä sulta, mikä vaihe sun normaalista elämästä jäi pois, seksuaalinen hyväksikäyttö, koulukiusaaminen vai yleensä oman itsensä tunteminen vaiko hyljeksiminen (syystä tai toisesta) vai ootko suoraan eilaimeen sekaantuja (nautittava terapia johon en itse halua tutustua)????? Jos Suomalainen BINGVIINI kiinnostaa täytyy todella ihmetllä sun sairaalloistas addigtiotas BINGVIINEIHIN (yli lihaviin/lihaviin) ja ELÄIMIIN, yäk ja yäk... Vain paska niistä yleensä roiskuu ulos...
- Karvinen ja puoli
ei ihmiset osaa olla kierompia, niin ketkä sitten...
Nämä Ns, munattomat miehet hakee vaihtelua elämäänsä senssi palstoilta mukamas sinkkuina.
Itse näitten paskojen haavoja joutunut paikkaamaan hyvänä ihmisenä, mutta silti ei minun tarvitse käyttää heikkoa hyväksi.. Vaikka sinkku olenkin.
Toivonkin että pettämisen kohteeksi joutuneet naiset eivät luovu omasta luottamuksestaan miehiä kohtaan. - Mies rannikolta.
Hei, otan osaa mutta lohdutukseksi voin sanoa että et ole ensimmäinen tai viimeinen joka tähän törmää. Itse olen eronnut ja liikkunut ihan omaksi ja muiden tarpeeksi netissä ja jutellut ja kuulustellut naisten tarinoita ja arvaas kuinka moni törmää "varattuihin miehiin". Juuri yks nainen jonka ka juttelin että hänellä oli ilmoitus netissä ja yhden pv. aikana tuli 358 ilmoitusta/vastausta mihiltä. Hän on itse 53v ja kertoi kuinka alle kolmekymppiset miehet käyvät kuumina ja tarjoavat itseään ja esittelevät varustustaan postissa että sillai. Jotta tää soppa ei oli niin yksinkertaista niin arvon rouvat arvatkaapas moniko mies pukeutuu alusvaatteisiinne ja nauttii niistä yksi tai toisen miehen ka. Aikas moni ukkomies etsii nimenomaan miesseuraa täältä netistä tai puhelinlinjoilta. jos itseäni moinen innostai niin ei tarttis kauan olla ku ois seuraa, miettikääpä tätä ja ottakaapa puheeksi jos seksi ei luista oman ukkokullan ka.
- kissa pöydälle
Miksi se ilmoitus on olemassa?
Koska se on tehty?
Miksi hän sanoo olevansa sinkku?
Kysyessäsi pidä tiukka katsekontakti. Näet heti jos hän valehtelee. Ota asiasta selvä asiallisesti, niin et tee vääriä päätöksiä. - paavo pesusieni
Ehdottaisin että vastaat ilmoitukseen nimimerkillä ja katsot lämpeneekö miehesi sinulle verkossa. Jos homma etenee niin katso kuinka pitkälle hän on valmis menemään ja sovi treffit. Siten saat selville kaikki sinua askarruttavat asiat. Sille voi sitten nauraa jälkeenpäin tai jos homma menee pieleen niin etpähän elä valheessa.
Tsemppiä sinulle mihin ratkaisuun päädytkään. - JUMALA ANTAA ONNELLISUUDEN
Minäkin olen nähnyt,kuin miehet ovat kuin tulta persuksissa tänä päivänä!Ei enää nää kunnon miestä kohta missään!
Sairasta seksin etsimistä,jossa ei normaali rakkaus enää merkitse mitään..
Ja mikä järkyttävintä,kun omat ja vieraat lapset sairaiden ajatusten kohteina..
EN ENÄÄ LUOTA YHTEENKÄÄN MIEHEEN.
MITÄ ISOT EDELLÄ ,SITÄ PIENET PERÄSSÄ.Ja se viisaus pätee tämän ajan henkeen.
Kaikki kauniit tavat on unohdettu.
KUNNIOITUS PUUTTUU TOISTA IHMISTÄ KOHTAAN.
ITSEKKYYS JA OMAHYVÄISYYS ON LISÄÄNTYNYT.
JUMALAN 10 KÄSKYÄ ON UNOHDETTU JO MONISSA PERHEISSÄ.JA SE NÄKYY KAIKESSA TÄMÄN AJAN TEOISSA!LAPSET OVATTÄYSIN TUULIAJOLLA.
ETSIKÄÄ JUMALAA,NIIN SAATTE YLTÄKYLLÄISEN JA ONNELLISEN ELÄMÄN JOSSA ON TOIVOA! - annakukka
olen vastannut monelle,jotka kyllä sitten joko tunnustivat,että eivät ole sinkkuja ja oli sellaisiakin,jotka väittivät olevansa sinkkuja,mutta ei sitten kuitenkaan olleet.kysyivät,olenko niin ahdasmielinen...
no,en ole muuten,mutta mitäpä semmoiselle edes viittii toiveita alkaa rakentelemaan,kun tietää jo,että sitä onkin joku "varanumero",joten ei kiitos ja siihen ne loppuivatkin sellasien yhteydenotot! - TYHMÄ KAKKONEN
Siellä se vaan oli minun rakastaja hakemassa lisää seksiä. Kun mies haluaa naista niin sitä otetaan netistä, festareilla, kaverien kans sauna illoissa ihan missä vaan, työ paikalla ja työ ajalla. Taidan olla vitonen.
- ...VIKA ON SUNSSA
Ehkä kannattais ekaks tarkistaa oman tilanteen saldo, eli mitä VITUN hölmöilyjä olet tehnyt(???). Koska mies ei muuten tee niin ellei sun seksi(???)elämäs ole totaalisesti väljähtynyt kuin viikon vanha Vichy pullo. Tai et YKSINKERTAISESTI vaan pysty tarjoaamaan mitään sun miehelles, tuttu juttu. Muut mitä täällä tarjoaa omia ARVELUTTAVIA NEUVOJAAN on vain kokemattomia ja tietämättömiä kusipäitä... yleensäkin!!!!!
- Ed vastaa
Jos kierroksessa on monta naista, niin mikä on homman nimi?
- VASTAUS KAIKKEEN....
Ed vastaa kirjoitti:
Jos kierroksessa on monta naista, niin mikä on homman nimi?
Syitä voi olla monia, mutta yleensä ne aina alkavat naispuolesta, (tekemättömisä lupauksista tai yleensäkin avioliiton erheistä). Joskus oma mies ei vain näe omaa paikkaansa elämässä, eli elämä on vain seikkaila ja tietynlainen nainen vain voi sesyttää sen, sekä tarjota omaa luonnolisuutta, tekemällä myös jotain. Kun aloitit tän säikeen unohdit mainita mitä itse olet laiminlöynyt olassa perhe-elämassäsi, mitä itse teit väärin???? Mutta moni asia selkenee jos kuuntleen JUDAS PRIEST - TURBO LOVER...
- Nainen.....
VASTAUS KAIKKEEN.... kirjoitti:
Syitä voi olla monia, mutta yleensä ne aina alkavat naispuolesta, (tekemättömisä lupauksista tai yleensäkin avioliiton erheistä). Joskus oma mies ei vain näe omaa paikkaansa elämässä, eli elämä on vain seikkaila ja tietynlainen nainen vain voi sesyttää sen, sekä tarjota omaa luonnolisuutta, tekemällä myös jotain. Kun aloitit tän säikeen unohdit mainita mitä itse olet laiminlöynyt olassa perhe-elämassäsi, mitä itse teit väärin???? Mutta moni asia selkenee jos kuuntleen JUDAS PRIEST - TURBO LOVER...
Miksi naisesta?
- Enni000
"sun seksielämäs"? Hihhih, toi kertoikin aika tyhjentävästi, kuinka hienosyinen ja vivahteikas näkemys tällä valopäällä on parisuhteesta ja seksuaalisuudesta. Se seksielämä kato kun yleensä koskee kahta ihmistä (ok, noi joissakin tapauksissa useampaakin, mutta ei nyt saivarrella), joiden välinen kanssakäyminen perustuu tietynlaiselle VASTAVUOROISUUDELLE. Kyllä näitä kommentteja lukiessa tulee aika vahvasti sellainen olo, että itellä on sittenkin homma oikein hienosti hanskassa...
- ::::::.
VASTAUS KAIKKEEN.... kirjoitti:
Noi toi Turbo Lover -kommentti olikin aika tyhjentävä, homma selkenikin huomattavasti. Sen huomioon ottaen sun ei ehkä kuitenkaan kannata koittaa antaa neuvoja erityisesti heteroiden parisuhteisiin. Sähän voit ryhtyä vetämään parisuhdekursseja vaikka Tom of Finland -teemalla!
- nynny
No, nyt on syy erota ja aloittaa uusi elämä. Onko sulla aikaa tuhlattavaksi ihmiseen, joka ei ole tyytyväinen sinuun?
- maalainen nainen
tarviiko tota vääntää rautalangasta?...mie en miettis...kysysin jäppiseltä...ottasin ekana vähä selvää asioista...nainen osaa;)..sit naula lautaan
- miksiköhän
miehesi hakee seuraa suhteenne ulkopuolelta? Omistatko peilin?
- reilu40
Työnnä sille äijällesi palava minkki persereikään ja pyydä poistumaan elämästäsi.
- philanthropist
Avomieheni jäi vuosi sitten ensimmäisen kerran kiinni. Ei kuulemma hae uutta suhdetta, haki jännitystä, itsetunnon pönkitystä, ei edes selvästi tiennyt mitä haki. Tapaili kuitenkin naisia valehdellen heille mitä sattuu. Meidän suhteessa on omat vikansa, mutta kyse ei ole seksin puutteesta tai suurista ongelmista. Mies on aina halunnut jatkaa suhdetta. Vuoden aikana hän jäi vielä kaksi kertaa kiinni niin, että pitkien keskustelujen jälkeen annoin anteeksi. Nyt neljännen kerran jälkeen hän muutti toiveestani aluksi tilapäiseen asuntoon ja sovimme olevamme nyt erossa ja vapaita tekemään mitä haluamme.
Olen nyt päättänyt selvittää itselleni mitä haluan omalta elämältäni, kumppaniltani ja tulevaisuudelta tämän kumppanin kanssa. Sen jälkeen päätän, sopiiko hän siihen mitä haluan. Oma lukunsa on vielä se, mitä käytännön tasolla vaatii luottamuksen uudelleenrakentaminen - en usko sen olevan helppoa, mutta tuskin mahdotontakaan. Ota tämä sinun tilaisuutena kasvaa ihmisenä lähemmäs sitä mitä pidät ihanteellisena!
Älä muserru tai ota itseesi liikaa, hänen toimintansa ei välttämättä liity sinuun tai teidän suhteenne laatuun lainkaan. Hän voi rakastaa sinua syvästikin, mutta hänellä on henkilökohtainen ongelma - huono itsetunto, sitoutumisen pelko, ikäkriisi tms. Mieheni ei osannut hahmottaa saati käsitellä todellista ongelmaansa ollenkaan, yritän nyt kannustaa häntä sen selvittämiseen, sillä kävi meidän miten tahansa, en toivo hänen jatkavan käytöstään - ei hänkään.
Ole uskollinen itsellesi äläkä tee hätiköidysti mitään mikä on vastoin "normaaliasi". En itse ainakaan halua vielä tähän soppaan sitä, että saan katua omia tekemisiäni. Älä kuitenkaan liian helposti anna anteeksikaan, minun mieheni ainakin on sen verran paksupäinen, ettei hän ole pelkästä keskustelusta oppinut. Uskon siihen, että jokainen voi muuttaa itseään, jos oikeasti niin haluaa, se vaatii vain hyvin paljon panostusta, johon aika harva pystyy sitoutumaan.
Keskity itseesi! Kun tunnet itsesi hyvin, ei mikään vastoinkäyminen voi mieltäsi murtaa tjsp. Jos päätät vielä antaa tilaisuuden, teet sen tietoisena riskinottona. Vaikka olen antanut tilaisuuksia ja hetkellisesti tunsin itseni todella hyväuskoiseksi idiootiksi sen takia, en nyt kadu tekemiäni päätöksiä. Ei ole idioottia uskoa parhaaseen ihmisissä, vaikka sen takia sattuisi tai pettyisi. Pidän sitä henkisenä vahvuutena.
Tsemppiä sinulle!
Laita viestiä jos haluat vaihtaa ajatuksia. - petetty nainen
Be2-palstalla. Poistimme sen yhdessä, kun hän ei mitenkään voinut ymmärtää kuka sellaisen oli sinne väsännyt. Pitää minua ihan idioottina, ja kaipa olenkin jos vielä olen hänen kanssaan kaikesta huolimatta.
Takuuvarmasti petän ensimmäisen kerran,
jos oikea osuu kohdalleni - ja todellakin odotan innolla koska sellaiseen törmään...- oikein tajuu
ettei miehelle aina riitä yksi nainen, seksuaalisuus vain on sellaista. Näin on aina ollut, siis opi ymmärtämään miehiä ja unohda tällainen katkeruus. Miehesihän kuitenkin on varmaankin sinun kansssasi lähes aina.
- petetty avovaimo
oikein tajuu kirjoitti:
ettei miehelle aina riitä yksi nainen, seksuaalisuus vain on sellaista. Näin on aina ollut, siis opi ymmärtämään miehiä ja unohda tällainen katkeruus. Miehesihän kuitenkin on varmaankin sinun kansssasi lähes aina.
paitsi työaikana.
Hän teki profiilin ilmeisesti siksi, että uhkasin jättää hänet parinkymmenen avoliittovuoden jälkeen. - siis petä
petetty avovaimo kirjoitti:
paitsi työaikana.
Hän teki profiilin ilmeisesti siksi, että uhkasin jättää hänet parinkymmenen avoliittovuoden jälkeen.sinua, koska on aina kotona. Teillä siis menee muuten huonosti? Lääke tähän: ainoastaan hyvä seksi pelastaa suhteen. Sitä pitää antaa ja saada paljon, rohkeasti ja täysillä. Mies aina haluaa näin ja vielä mieluimmin usealta eri naiselta koko ajan (jos et tätä aiemmin tiennyt).Siis kannattaa suhtautua asioihin miehiä ymmärtävästi.
Terveisin "Kokemusta asiasta". - Taukkitar
oikein tajuu kirjoitti:
Miksi, kerro ihmeessä miksi naisen pitää tyyttyä yhteen mieheen oli hän kuinka haluton, vlinpitämätön hyvänsä?? Miksi tai onko tämä vain minun kuvitelmaani, mies odottaa ja edellyttää, että hänen naisellaan on vain yksi ainoa, vaikka mieheltä ei saisi edes jouluna saati juhannuksena!! Kerro mitä nainen voi saa tehdä kun halu tulee, hormoonit hyrrää!!
- Politikko
Lopeta vaan se suhde suosiolla, ei tilanne tule muuttumaan kuitenkaan. Pettäminen tai siihen verrattava on aivan yhtä vaikea riippuvuus kuin päihderiippuvuus tai väkivaltaisuus. Parempi antaa vaan ihan reilusti periksi ja etsiä sellainen kaveri joka on luotettavampi. Ei tuollaisesta parannuta, se jatkuu ja jatkuu. Lopulta olet raunio, jos jatkat.....
- xoxoxoxoxoxoxoxo
Laita ilmoitus sinäkin ja testaa markkina-arvosi. Sinäkin voi saada paremman niin kuin kihlattusi.
- Sonettes
no kun ei naiset anna huomiota miehillensä tarpeeksi.
Ukot on kun vauvoja, he tarttee huomioo.
Ainakin minä.
Sitten alkaa vasta juttu luistamaan.
Ja olenkin kuolemaan saakka uskollinen. - JoHu
voi hyvänen aika... oikeastiko vakavasti laitoit tän viestin?? selvästikkin sun "mies" on paska valehteleva mulkku, jotenka olisiko aika vaihtaa maisemaa???? ihan hyvällä tätä tarkotan.
- viimeinen myyntipäivä
vittumainen temppu... mutta ota oikeesti ensin selvää ennen kuin tuomitset... ja olet varma... ja miksi oikeasti kirjoitat asiasta tänne!!!???? etkö pysty itse ongelmaasi selvittämään??
- Nimetön
Vastataan hänelle porukalla. Ja kerrotaan että ethän ole sinkku vaan petturi
- lähiasentaja
No, olet liian ahdasmielinen! :) Puhukaa toki asioista ja niiden laidoista! Itse kokemuksesta tiedän, että jos toinen ei ole se "oikee", niin sitä sitten on helppo etsii netissä...ja sieltä minäkin sen oikean sitten löysinkin! ..ja ilmot meni poistoon.
- Nimetön
jos et osaa keskustella suoraan miehesi kanssa vaan pitää täällä huudella.Ette ole kypsiä kumpikaan parisuhteeseen.'
Hakekaa ammattiapua jos haluatte suhteenne jatkuvan.
Jokin pahasti pielessä tässä maassa ja ehkä laajemminkin..Haetaan netistä juttuseuraa jonka avulla puretaan jopa seksuaalisia paineita parisuhteessa, ymmärrän jos vammaiset täällä tyydyttellevät oikean suhteen puuttuessa-mutta aikuiset ihmiset?? Vai onko tää joku esileikkipaikka???- Le"in
Erilaisten mielipiteiden kuuntelun - lukemisen - kautta on mahdollista tehdä viisaampia päätöksiä elämässä. Oma ajattelu on usein kovin rajallista, asenteellista, oman historiansa vankina olemista. Kyllä nettikeskuskustelut on ihan positiivinen juttu olen kokenut. Pahimmilta virheiltä voi välttyä kun hiukka miettii ja käyttää itsehillintää.
Huh. Aika karseeta porukkaa noi kostajat... Niitä kannattaa välttää enemmän kun ruttoa - se sairaus tahraa kantajansa ja valitettavasti sivullisetkin vieläkin pahemmin.
Toki sit löytyy aina niitä, jotka purkavat tänne seksuaalisia paineitaan ja ties mitä eivätkä kiihkossaan osaa erottaa kuuta auringosta. Onnee sulle ja kaltaisillesi.
- elän omaa elämääni
Hyvin monella miehellä on vastaava tilanne, ja vaimokkeella siinä sivussa ja toisin päin. Tämä päivä näyttää maailmassa olevan moniavioisten onnea. En jaksa moista sulattaa, joten lemppasin yhden sairaan narsistin ja hoidin itseni kuntoon sen tyypin aivopesun jälkeen.
Nyt voin hyvin ja elän omaa elämääni. Läheisriippuvuus on kauhistus! - Diili yhdessä
Tehtäiskö diili? Niin minunkin mieheni ilmoitus on siellä , ei edes kieltänyt laittaneensa sitä sinne kun kysyin.Tarkistin ja yllätys yllätys.. sinkkunahan hänkin siellä luuraa.. 5 vuotta nuorempana, 15 kg hoikempana ja asuinpaikkakuntakin väärä.Ja todellakin , tuo ilmoitus on tehty noin 2 kk sitten. Mihinkähän se mut on saanut asumaan kun siinä kerrotaan , että se asuu lasten kanssa.. ja heh.. 20 v vanhat harrastukset siellä ilmoitettu. Nykyään kyllä on melkein 50 v ja sohvaperuna.. mitenkään mollaamatta mutta sohvaperuna hän on. Eli vastaa sä mun ukolle niin mä vastaan sun ukolle ja tehdään treffit samaan paikkaan .. iästä viis.. yllätys on melkoinen.Tää tämä koskee.. ja mä kun luulin että elämä on ihan ok.. mutta luulo ei tole tiedon väärtti niinku sanotaan.. nyt kaikki leveällä ku lehmän paska!
Voimia sinulle - sähköpostiosoite
ja vastaa miehellesi. Kysele mitä haluaa kauan ollu sinkku ym. ja näytä vastaukset sitten kotona miehellesi ja kysy miksi tälläistä tekee.
- mies+37
Jonka on unohtanut poistaa niin no hätä, mutta jos tarkoituksella jätetty niin nosta kytkintä ja äkkiä. Säälittävää.
- taidan laitta 'välit' poikki
Niin, voisikohan hän olla se panomies, joka käy hoitamassa silloin tällöin minua?
nimim. Ei tauteja ainakaan vielä - Mies tai Nainen
joka laittaa ilmoituksen treffi palstoille on valmis pettämään. Pettääkin kun vain tilaisuus tulee. Ei kukaan siellä huvikseen pyöri. Rakastajani, naimisissa oleva mies haki seuraa ja vastasin ilmoitukseen, sovin treffit, sitä ennen ilmoitin vaimolle, vaimo tyhmä ei uskonut, eikä mennyt treffeille. Pillun ja munan kipeitä kaikki varatut jotka siellä seuraa hakee.
- Nimetön
Sä oot tollo jos meet kaikesta vasikoimaan... Menitkös itse treffeille jos tiesit?
- on tämä
Lääketeollisuus markkinoi erilaisia pillereitä naisille, joita aika monet syövät.
Ja mitenkäs sitten käy? Usein saa kuulla juttuja
kuinka "ei huvita" jne.
Ei miehet jaksa pitkään sellaista vaan veri vetää muualle.
Tässä yksi alku uskottomuudelle, avioeroille
ja kärsimykselle.
Ja jos on lapsia, kärsimystä tulee lapsillekin.- Volgan lautturi
Mä olen tuon teorian kannalla.
Oman emännän kans hässittiin alkuun montakin kertaa päivässä, mutta nyt kun on syönyt aikansa pillereitä, niin kuulemma kerta viikossakin on liikaa.
Sitä ennen kyllä sillä oli tapana suorastaan naureskella sille, että jotkut tekee pikaisen suorituksen lauantai-iltana saunan jälkeen, ja sillä on seksi kuitattu. Nykyään se näyttää olevan meillä arkipäivää. :(
Tää asia on ajanut melkein eron partaalle.
- "olihan se avomieheni...
Mistäs tiesit, että se on avomiehesi ilmoitus? Ai oliko oikein kuvan kanssa? Sullahan varsinainen ruudinkeksijä sitten on ukkona :D
- M33½
Nykyään naiset suorastaan vaativat miehiltä sitä paljon kaivattua "sosiaalisuutta" ja sitten kun sitä yrittää väkipakolla aikaan saada, niin ollaan täällä marisemassa, että "ei hyvä juttu" tai että onko tämä hyväksyttävää. Voi jeesus. Sun kannattaa olla ihan ykkikkeen ilman miestä :)
- Rakastan silti omaa muijaa ;))
Hohhoijaa on niin monta muijaa ja kaikki tarvii nahkanuijaa ;))
- millään tavalla
hyväksyttävää. Kuulostaa kovin entiseltä mieheltäni. Hänellä myös oli treffi-ilmoitus netissä meidän aikoihin.
Nyt hän on kihloissa ja avoliitossa ja vikittelee edelleen mua. Ei tietenkään kertonut mulle asiasta kunnes avovaimo otti yhteyttä ja kysyi mitä meillä oikein on keskenämme.
Luu kurkkuun tuollaisille miehille,jotka luulevat saavansa tehdä mitä vaan! - En kerro kuka olen.
mm. nimellä Kaitsu2, casanova... jne. Poisti ne sitten, mutta väitti etteivät ne ole hänen?!
No, kaikesta huolimatta hän ei suostu poistumaan kodistamme, eikä jättämään minua, vaikka se on ollut toiveeni. Eli en pääse irti naistenmiehestä. Hänellä oli todennäköisesti kakkonenkin, joka keskittyi omaan perhe-elämäänsä ja tämä tarvi uuden tilalle.
En voi tehdä yhtään mitään. Olen lähestulkoon vanki.- 5 vuotta avoliitossa
Mitähän se sitten kertoo, kun oma avovaimoni viis veisaa missä kirjoittelen mitäkin ja teen nettiprofiileita?
Onko liikaa luottamusta vai onko aivan sama että olenko tässä vai en tai ketä panen.
Avointa on, mutta vähän jo ihmetyttää kun ei mustasukkaisuus herää mistään.
- Kotipanimopsykologi
Siinä on monta eri vaihtoehtoa, että mistä on kyse.
- Mies on pettäjätyyppiä
- Mies kokee että saa kohta parisuhteesta kenkää, ja hakee jo etukäteen laastarisuhdetta
- Mies haluaa kostaa jotakin
- Mies ei saa koe parisuhteessaan riittävää arvostusta (mies kokee yleensä arvostukseksi sen että saa riittävästi seksiä)
- Mies ei saa parisuhteessaan jotakin vähän erikoisempaa seksiä, joten sitä on haettava muualta.
- Mies vaan kokeilee, että olisiko vientiä. Joskus on tärkeää kokeilla että onko vielä viehätysvoimaa. Ei johda mihinkään. - Ryhdistäydy!
Oletko nyt tosissasi kysyessäsi, että olenko liian ahdasmielinen? Jos olette avoliitossa ja kihloissa niin ei se nyt kovin hyväksyttävää yleensä ole, että toinen etsii uutta kumppania ja kertoo olevansa sinkku??
Ja onhan se väärin niitä muita naisiakin kohtaan, jos hän valehtelee. Tai sitten mies kokee jättäneensä sinut, on vain unohtanut mainita. Oliko ilmoituksessa kuva vai mistä ihmeestä treffipalstan ilmoituksesta voi tunnistaa jonkun? Jos ei nyt asu ihan pikkukylällä ja mainitse asuinpaikkaansa. Kysy mieheltä, onko ilmoitus hänen. Tai vastaa ilmoitukseen ja ota selvää. Jos ilmoitus on miehen, niin suhteenne ei todellakaan ole hyvällä tolalla. Ja jos suhteessa on seksin puutetta, niin etsiikö mies siihen ratkaisua ensimmäisenä hakemalla toisen halujen tyydyttäjän? Voisko asiasta keskustella kumppanin kanssa ja yrittää tehdä sille jotain? Mieskin voisi rohkeasti kertoa, että ei ole tyytyväinen? Pidemmän päälle pettäminen ei usein auta mitään. Ero on kuitenkin todennäköisesti jossain vaiheessa edessä. Parempi jättää toinen ensiksi ja sitten vasta etsiä uusi kumppani! - kaviojälki hanuriin
Et ole liian ahdasmielinen.
Olet liian avarakatseinen.
Itse olisin lähtenyt suhteesta sillä sekunnilla kun miehen ilmoitus löytyi. - m.t.tt
Huhhuh, aika ihmeellisiä vastauksia tähän viestiketjuun on tullut, ilmeisesti muilta pettäjiltä. Olen suhteellisen varma, että jos tilanne olisikin niin päin että ap olis mies, jonka avovaimolla on profiili deittinetissä, olisi monella kommentoijalla vähän toinen ääni kellossa.
Sitäpaitsi, jos yleensä muuttaa kihlattunsa kanssa yhteen täytyy hyväksyä se tosiasia ettei (seksi)elämä ole _aina_ hurmiomaista ilotulitusta. Jos haluaa aina kokea uutta ja vierasta lihaa, niin kannattaa pysyä sinkkuna. "Minun täytyy saada aina kaikkein parasta ja se on muiden vastuulla huolehtia että mulla on aina 100% kivaa ja mä saan tehdä mikä MUA sattuu huvittaa" -asenteella ei ainakaan saa mitään kunnollista aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144