onko kyseisenä ajankohtana lähdössä muita?millaiset ilmat mahtaa olla loka-marraskuun vaihteessa?
30.10.08 agadiriin lähtiöitä?
5
833
Vastaukset
Sää on ihan hyvä. Aurinkoa ja lämmintä. Myöskin illat ovat pehmeän lämpöisiä. Hyvää matkaa. kalevi
- Piipar
Myös me kolmeksi viikoksi kesää viettämään Agadiriin. Ekaa kertaa ollaan menossa. Minkähän hintaista on ravintoloissa syöminen ? Onkohan marraskuussa vielä uintikelit ?
- vuonna
Piipar kirjoitti:
Myös me kolmeksi viikoksi kesää viettämään Agadiriin. Ekaa kertaa ollaan menossa. Minkähän hintaista on ravintoloissa syöminen ? Onkohan marraskuussa vielä uintikelit ?
agadirissa samoihin aikoihin, ja valitettavasti on todettava että silloin ainkin oli jo vedet viilenneet niin ettei tehnyt mieli mennä uimaan. Samoin päivälämpötila oli jo aika matala,hyvällä tuurilla reilu 20astetta...!
Tuulista oli, ja yöt tosi kylmiä.
Toivottavasti siellä on tilanne nyt parempi kuin vuosi sitten,silloin oli koko pieni kaupunki remontissa. Joka puolella rakennustyömaita ja varsinikin rannan seutu oli todella epämukava.
Mutta toivotan teille kuitenkin oikein hyvää lomaa,toivottavasti saatte rahoillenne vastinetta. Me emme saaneet.
- ensivuoden puolella
EN varma kumpana viikonloppuna,tulevana 01.11 vai menneenä 25.10 oletettavasti suuri konsertti("pour la Tolerance")Kahtena aikaisempana vuonna-06-07 sattumoisin olin siellä ja olin jostain lukevani tästä tulevan säännöllisen tapahtuman.Oppaanne varmaankin informoi jos ajankohtainen.Rannassa eka vuonna jopa 120 000 ja toisena puhuivat jopa 200 000 :sta ihmisestä.
- MMM
Lähtö 30.10-08.Ei tuttu paikka entuudestaan.Menemme hotelliin Riu Tikida Dunas.Onko jollain kokemuksia kyseisestä hotellista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431