järjestää noin paljon freerolleja mitä celebpoker järjestää http://fi.celebpoker.com/tournaments/ noi ilmaisturnaukset tulee maksamaan noille joku 45000€ /kk, mahtaa olla kovat tuotot?
miten
on mahdollista
1
603
Vastaukset
- pokerisaitteja yleensä mukana
Monet turnaukset ovat pokeriverkon sisäisiä, jossa on siis useita pokerisaitteja mukana.. Sen lisäksi pelaajat kun pelaavat jollakin saitilla he tuovat koko ajan rahaa pottiin.
Pokerisaitilla kun ei ole myöskään hirveästi kuluja (henkilöstökulutkin yleensä pienet ja muita kuluja ei juurikaan paitsi toki pääskinille aiheutuvat), mutta tuloja tulee jokaisesta pelaajasta joten tietysti sitä voi tehdä jotakin pikkuturnauksia että saa ihmiset pelaamaan.. Joka päivähän pokeriverkot tahkoavat miljoonavoittoja tai ainakin useiden tonnien voittoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706