Kuritusta pojulle

Nautiskelija

Lisää juttuja Nicehousen Makuuhuoneesta "Kysy mieheltä".

Menin tapaamaan Valtiatartani julkisilla. Siinä istuessani katselin ympärilleni ja ajattelin, että mitähän nuo kanssamatkustajat tuumisivat, jos tietäisivät, minne ja miksi olen menossa. Saamaa piiskaa.

Olin tietenkin hyvin täsmällisesti paikalla. Tai oikeammin odottelin pienen matkan päässä tapaamisaikani alkamista. Totutusti hän käskytti minua heti riisuuntumaan ja sitten tulemaan hänen eteensä. Siinä taas seisoin hänen tarkasteltavanaan. Tunsin oloni peräti häpeälliseksi ja alistetuksi. Vielä alistetummaksi tunsin itseni hänen kysyessään, että muistaisinko, missä kohdin viime kerralla olin tottelematon. Hän muisti sen. Voi minua. Nyt saisin varmasti lisärangaistusta tuosta silloisesta laukeamisestani. Siinä kohden polveni notkahtivat.

Sängylle mahalleni tyynyjen päälle, hän käskytti minua. Siihen hän minut sitoi ja tarkasti vielä, että kaluni ei nyt ollut jäänyt hankauksiin mahan ja tyynyn väliin. Sitten hän alisti minua lisää olemalla pitkään ihan hiljaa. Välillä hän käväisi jossain. Välillä istahti siihen viereeni ja silitteli pakaroitani ja totesi, että kohta väri muuttuu. Tuo sai kylmät väreet laukkaamaan pitkin selkäpiitä.

Kunnes yht’äkki’ läiskähti. Minulta pääsi melkein huudahdus, mutta sain hillittyä itseni. Tuhmalle pojulle sellaiset viisikymmentä, hän totesi. 50!. Se tulisi koettelemaan kestokykyäni. Laskin mielessäni jokaisen iskun ja siinä neljänkymmenen kohdalla en voinut enää olla hiljaa. Sain pallokapulan suuhuni ja sitten rangaistukseni jatkui loppuun. Kylläpäs on korean punaista, hän totesi. Itse tunsin poltteen ja kirvelyn ja olisin halunnut hieroskella kivistäviä pakaroitani, mutta enhän siihen kyennyt.

Niin, se edellisen kerran rangaistus, hän totesi ja käveli kaapilleen. Siitä saat kympin, hän jatkoi kävellessään takaisin. Käänsin päätäni ja minut valtasi melkein pakokauhu. Hänellä oli rottinkikeppi kädessään. Sen iskut sattuvat niin vietävästi ja jättävät ikävän jäljen ainakin viikoksi pakaroihin. Hän käveli vasemmalle puolelleni ja heilautti voimakkaasti kättään ja kuulin ilman suhinan kepissä. Jännityin, mutta hän vain kokeili keppiään. Tuollainen oli julmaa! Seuraavaksi keppi jo pureutuikin pakaroihini. Jos palloa ei olisi ollut suussani, olisin huutanut ja kovaa. Nyt suustani tuli vain muminaa ja sylki lensi reunoista. Piiskan oli puraissut hyvin kipeästi. Vielä neljä kipeää iskua ja silloin olisin ollut valmis heittämään pyyhkeen kehään. Mutta ylpeyteni esti sen. Kyllä kestäisin vielä viisi iskua. Noin ajattelin hänen kävellessään oikealle puolelleni. Siltä puolelta tuli vielä viisi kipeää iskua. Jos olisin voinut, olisin huutanut turvasanaa. Mutta turvamerkki on vielä suuremman itsekunnioituksen takana. Pari iskua lisää ja sitten patoni olisi murtunut. En olisi kestänyt yhtään enää. Pakaroitani poltti, korvensi, kirveli, kivisti ja särki. Pahinta oli, että en voinut tehdä mitään auttaakseni oloani.

Viimein hän aukaisi siteeni ja käski minut eteensä. Kävelyni on melkoisen vaikeaa, sillä pakaroihini koski ja kovaa. Mutta kullini jysähti taas kovaksi. Joten seisoin hänen edessään asennossa kulli eteenpäin sojottaen. Hän katsoi minua ja totesi, että yhä esiinnyn tottelemattomasti. Mitäs jos laittaisit seuraavalla kerralla tuon sellaiseen pakettiin, että moista osoittelua ei tapahdu. Sitten sain käskyn poistua.

Pukeuduin nopeasti eteisessä. Alushousut olivat takaa kuin raastinrautaa. Kuitenkin ovelta kumarsin hänelle kunnioittavasti ja poistui rappuun hieman keinuen ja onnahdellen. Kotimatkalla jouduin havaitsemaan, että kaupungin kadut eivät ole alkuunkaan tasaisia.

Tänä aamuna katsoin itseäni peilistä. Kymmenen tumman sinistä juovaa oli pakaroillani poikittain. Koskivatkin yhä, joten työpäivä olisi hieman tuskainen.

4

2382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miljamariam

Pystyisin hyvinkin helposti antajan ominaisuudessa tähän ensimmäiseen osaan. Remmi on paha väline ja sattuu. Lyöntien kovuutta kuitenkin pystyy säätelemään sillä lyövän osan pituudella. Pidä remmistä sekä takamuksella, että kädessä.

Mutta rottinki. Koskaan en edes ole pitänyt sitä kädessä. Jos tulisi tilanne, jossa leikkikaveri pyytäisi kymmennen kovaa iskua takamuksille. En todellakaan tiedä, mitä tehdä. Ehkä kovettamalla
      itseni ja ajatusmallilla: "sinä pyysit, sinä tarvitset." Mutta kymmenen!
      Puhumattakaan siitä, jos itse saisin maistaa sitä omalle takapuolelleni. Ei tulisi kertakaikkiaan mitään. Edes yhtä kertaa.

• Nautiskelija

Kyllä se rottinkikeppi on minustakin tappoväline. Mutta kaikkihan riippuu myös iskun kovuudesta. Hän osaa "sopivan" kovaa, mutta silti siinä sietokyky hieman ylittyi.

Kaikki tuo leikkihän on itse asiassa mielen leikkiä, joka tapahtuu pääosin pään sisällä. Tuo näkyvä ja tuntuva on "vain" ajattelua ja mielikuvitusta stimuloivaa.

Se, että minut otetaan (puolittain) reiden päälle poikittain - kenenkäs reidelle sitä aikuinen mahtuisikaan - ja nimenomaan alastomana paljaalle reidelle ja sitten annetaan kämmenellä pakaroille, saa aikaan melkoisen häpeän tuntemuksen. Siinä sitä tuntee itsensä melkoisen alistetuksi, vaikka se itse rangaistus ei mikään niin järin ankara olekaan.

Silloin lapsena se isän vyö pepullani tanssiessaan teki tosi kipeätä. No, niinhän tekee nykyisinkin, mutta isona erona ja vapaa-ehtoisuus ja pakko. Kyllä remelikin sattuu - etenkin jos iskuun laitetaan voimaa taakse.

Vaan yhtä kaikki - apellin jälkeen olo on kuin maratonin voittajalla, jolla joka paikkaa särkee. Vaan se voittamisen tunne...

Itse asiassa minä annan myös piiskaa. Olen sitä mieltä, että se, joka ei itse ole saanut kokemusta vastaanottajana, ei voi antaumuksella myöskään antaa.

Jos haluat jutella intiimimmin, voit laittaa meiliä mistraal@suomi24.fi. Galleriassa profiilini on mistraal.

• miljamariam
        Nautiskelija kirjoitti:

Kyllä se rottinkikeppi on minustakin tappoväline. Mutta kaikkihan riippuu myös iskun kovuudesta. Hän osaa "sopivan" kovaa, mutta silti siinä sietokyky hieman ylittyi.

Kaikki tuo leikkihän on itse asiassa mielen leikkiä, joka tapahtuu pääosin pään sisällä. Tuo näkyvä ja tuntuva on "vain" ajattelua ja mielikuvitusta stimuloivaa.

Se, että minut otetaan (puolittain) reiden päälle poikittain - kenenkäs reidelle sitä aikuinen mahtuisikaan - ja nimenomaan alastomana paljaalle reidelle ja sitten annetaan kämmenellä pakaroille, saa aikaan melkoisen häpeän tuntemuksen. Siinä sitä tuntee itsensä melkoisen alistetuksi, vaikka se itse rangaistus ei mikään niin järin ankara olekaan.

Silloin lapsena se isän vyö pepullani tanssiessaan teki tosi kipeätä. No, niinhän tekee nykyisinkin, mutta isona erona ja vapaa-ehtoisuus ja pakko. Kyllä remelikin sattuu - etenkin jos iskuun laitetaan voimaa taakse.

Vaan yhtä kaikki - apellin jälkeen olo on kuin maratonin voittajalla, jolla joka paikkaa särkee. Vaan se voittamisen tunne...

Itse asiassa minä annan myös piiskaa. Olen sitä mieltä, että se, joka ei itse ole saanut kokemusta vastaanottajana, ei voi antaumuksella myöskään antaa.

Jos haluat jutella intiimimmin, voit laittaa meiliä mistraal@suomi24.fi. Galleriassa profiilini on mistraal.

Annoit varmaan väärän sähköisen osoitteen.Jotenkin ei vain toimi.

Kyllä minäkin virtuaalipiiskausta harrastan. Pään sisällä ja sanoilla.
        Ei se korvaa kuitenkaan kaipuuta kokea oikeasti häpeää, pelkoa ja kipua.
        Eikä vallan tunnetta ja halua olla ankara.

Eikä minun leikeissä olla alasti. Se on liikaa.
        Selkäsauna annetaan paljaalle takapuolelle. Kaikki muu on verhottua vaatteilla. Mielestäni näin on häpeän tunne suuurempi.

Poikittain polvien päällä on parhaimpia asentoja. Ja vielä kämmenellä annettuna.
        Hyvin intiimiä ja samalla tarpeeksi kipeää.

• miljamariam kirjoitti:

Annoit varmaan väärän sähköisen osoitteen.Jotenkin ei vain toimi.

Kyllä minäkin virtuaalipiiskausta harrastan. Pään sisällä ja sanoilla.
        Ei se korvaa kuitenkaan kaipuuta kokea oikeasti häpeää, pelkoa ja kipua.
        Eikä vallan tunnetta ja halua olla ankara.

Eikä minun leikeissä olla alasti. Se on liikaa.
        Selkäsauna annetaan paljaalle takapuolelle. Kaikki muu on verhottua vaatteilla. Mielestäni näin on häpeän tunne suuurempi.

Poikittain polvien päällä on parhaimpia asentoja. Ja vielä kämmenellä annettuna.
        Hyvin intiimiä ja samalla tarpeeksi kipeää.

Kävin tarkistamassa ja kopioimassa oikeat tiedot.

http://galleria.suomi24.fi/mistraal
        mistraal@suomi24.fi

Tuo profiililuonnehdintani on melkoisen silmillehyppivä. Mutta toivon sen pitävän ne helskatin virtuaalikokijat loitolla.

Pistelen meilaten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe