Jehovan todistajilla on totuus. Vartiotorniseuran kaltaista järjestöä ei ole toista. Opetus on tarkkaa ja täsmällistä. Siksi jokaisen on helppoa uskoa, koska on vankat perustelut. Lisäksi "valo kirkastuu" eli tietoa saadaan kokoajan tarkemmaksi ymmärryksen lisääntyessä.
Ajatelkaa tarkasti, mikä muu uskonto pystyy samaan? Ei mikään. Mikä muu uskonto perustaa kaiken opetuksen Raamattuun? Mikä muu liike osoittaa sellaista yksimielisyyttä ja rakkautta kuin Jehovan todistajat? Mikä muu ryhmä on erossa maailmasta ja saarnaa Jumalan valtakuntaa ihmisten ainoana toivona? Nämä asiat täyttyvät vain Jehovan todistajien uskonnossa. Jos menet mukaan Jehovan todistajiin, pääset miljoonien kristittyjen muodostamaan hengelliseen paratiisiin ja saat osaksesi aitoa rakkautta sekä todellisia ystäviä.
Tulet saamaan enemmän kuin mitä voisit menettää! Nyt kannattaa unohtaa ennakkoluulot ja lähteä valtakunnansalille tutustumaan ja pyytää JT:t kotiin keskustelemaan hengellisistä kysymyksistä. Jumala on luvannut että nykyinen paha asiainjärjestelmä korvataan pian vanhurskaalla uudella maailmalla. Etkö sinäkin haluaisi olla siellä? Menemällä mukaan Jehovan todistajien seurakuntaan saat valoisan tulevaisuudentoivon. Voit lopulta elää ikuisesti paratiisissa maan päällä. Voiko tämän hienompaa odotetta enää olla?
Tämän palstan juttuja ei kannata uskoa, koska silloin jäät paljosta paitsi. Keskustelkaa todistajien kanssa jos haluatte oikean kuvan asioista.
Jehovan todistajat löytäneet totuuden.
14
549
Vastaukset
- muikkumies
kun jehvovat kieltää verensiirron.
Jos haluat uskoa että muinaiset dinosaurusten luut on laitettu jumalan toimesta koetellakseen ihmisten uskoa, attä ihmiskunta on vain 6000 vuotta vanha.
Jos haluat , että sinulta kielletään pitämään yhteyttä sukulaisiisi, jotka ei ole jehovilla.
Jos haluat jokaviikkoista pakkosyöttöä mitä saat ajatella uskonnosta.
Tuossa tietoa miten uskonto on muodostunut
http://uskoitseesi.blogs.fi/2008/09/09/oliko-kristinusko-aluksi-avoimen-laehdekoodin-uskonto-4703557 - VT-seura
"Vartiotorniseuran kaltaista järjestöä ei ole toista" Epäilemättä asia on näin. Silti on pidettävä mielessä että Vartiotorniseura ei ole yhtä kuin Jehovan todistajat. Jehovan todistajat eivät ole jäseniä Vartiotorniseurassa. Vartiotorniseura voidaan lain määräyksellä kieltää mutta sitä ei voida tehdä Jehovan todistajille! Monet hallitukset ovat sitä yrittäneet onnistumatta. Jehovan todistajat ovat jatkaneet Raamatun väärentämättömän totuuden saarnaamista huolimatta maallisten hallitusten kielloista nojautumalla apostolien esimerkkiin (Apg 5:29) ja huolimatta siitä mitä siitä on ollut seurauksena; pahoinpitelyä, vangitsemista, kidutusta ja muuta sen kaltaista.
Kaikessa muussa olen samaa mieltä kuin mitä veljeni eli sisareni kirjoittaa. Olen vuosien varrella (40 vuotta) oppinut ymmärtämään että ainoa mahdollinen lepopaikka maailman rasituksilta on Jehovan järjestö. Tämä on minun lopullinen pääätökseni!
--Kiitos sinulle veljeni tai sisareni totuudenmukaisista sanoistasi!--Miksi ainoa tosi uskonto myy periaatteesnsa ja neuvottelee viranomaisten kanssa jos siitä on lahkolle rahallista hyötyä. Esim. Saksassa.
Miksi Vartiotorni seura vaikenee Yk-liitolaisuutensa kuoliaaksi?
Miksi ainoa tosi uskonto ei uskalla laittaa "oppejaan" kokeeseen kuten esim. Paavalin mukaan tulee TOTUUS koetella?
Ainoalla oikealla totuudella ei pitäisi olla mitään pelättävää.- peliin ja sassiin
MarkkuP kirjoitti:
Miksi ainoa tosi uskonto myy periaatteesnsa ja neuvottelee viranomaisten kanssa jos siitä on lahkolle rahallista hyötyä. Esim. Saksassa.
Miksi Vartiotorni seura vaikenee Yk-liitolaisuutensa kuoliaaksi?
Miksi ainoa tosi uskonto ei uskalla laittaa "oppejaan" kokeeseen kuten esim. Paavalin mukaan tulee TOTUUS koetella?
Ainoalla oikealla totuudella ei pitäisi olla mitään pelättävää.Miksi Vartiotorni seura vaikenee Yk-liitolaisuutensa kuoliaaksi?
-Noniin MarkkuP... Pistäs tulemaan se YK;n sidonnaisuus.. Täällä esiteltävät sidonnaisuudet ovat jääneet loppupelissä esittämättä. Kyllä hienoja kopioita on otettu, mutta kukaan ei tiedä niiden oikeellisuutta todellisuudessa.
Eli nyt timanttia kovempaa todistusta peliin eikä mitään kopioita luopioiden kirjoittamina..
>>Opetus on tarkkaa ja täsmällistä.
Jos täsmällisenä ja tarkkana pidetään sitä, että oppi muuttuu ajan myötä ja pakon sanelemana, niin onhan se sitten sitä.
>>Lisäksi "valo kirkastuu" eli tietoa saadaan kokoajan tarkemmaksi ymmärryksen lisääntyessä.
Joka on esimerkiksi aiheuttanut lukuisia turhia kuolemia jehovantodistajien keskuudessa. Rokotukset jätettiin ennen ottamatta, myöhemmin verensiirrot ja nyt verelläkin saa läträtä, kunhan muistaa tehdä sen vt-seuran raamatuntulkintaa myötäillen. Raamatuntulkintaa, jota ei löydä raamatusta.
>>Tulet saamaan enemmän kuin mitä voisit menettää!
Joku voisi olla sitä mieltä että ystäviensä menettäminen sen kustannuksella, että saa suorittaa jenkkiläiselle uskonlahkolle, jättää viivan alle miinusmerkkisen tuloksen.
Seurakuntien vanhimmille tarkoitettu kirja (kirja jota rivijäsenet eivät pääse lukemaan) "Kiinnittäkää huomiota itseenne ja koko laumaan" kertoo tuon kiertelemättä:
"1. JAKSO (b) Rakkaudelliset valvojat työskentelevät seurakunnan kanssa
- -
Voit viettää aikaa uusien kanssa muinakin aikoina, kenties käydä heidän kotonaan tai kutsua heidät omaan kotiisi.
Tällainen henkilökohtainen kiinnostus saa heidät näkemään että Jehovan kansan keskuudessa vallitsee aito rakkaus. (Joh. 13:35)
Se täyttää myös tyhjiön, joka syntyy, kun he jättävät entiset toverinsa ja maailmallisen ajanvietteen."
>>Tämän palstan juttuja ei kannata uskoa, koska silloin jäät paljosta paitsi.
Paljosta ikävästä - kyllä.- tässä todiste
Sanoit, että "Jehovan todistajilla on totuus".
Olen tehnyt tukimuksen jehovantodistajien keskeisimmästä opista joka tosiaan osoittaa että "Vartiotorniseuran kaltaista järjestöä ei ole toista". Tosin tutkimustulos ei ole mitenkään jehovantodistajia mairitteleva.
Alla on linkki jonka takaa löytyy todiste joka osoittaa mitä Raamattu opettaa Jerusalemin hävityksestä, ja kuten jokainen voi helposti todeta, jehovantodistajat ovat auttamattomasti väärässä epäraamatullisen 607-2520-1914 -oppinsa kanssa ja jehoavantodistajien 'totuudelta' putoaa pohja pois.
http://kotisivu.dnainternet.net/jukkaosk/587ekr.jpg - Repe-Pekka
Onko se mielestänne oikea Jumalan nimi?
13 Mooses sanoi Jumalalle: "Kun minä menen israelilaisten luo ja sanon heille, että heidän isiensä Jumala on lähettänyt minut heidän luokseen, he kysyvät minulta: 'Mikä on hänen nimensä?' Mitä minä heille silloin sanon?" 14 Jumala sanoi Moosekselle: "Minä olen se joka olen."* Hän sanoi vielä: "Näin sinun tulee sanoa israelilaisille: 'Minä-olen on lähettänyt minut teidän luoksenne.'"
15 Jumala sanoi vielä Moosekselle:
"Sinun tulee sanoa israelilaisille: 'Jahve, Herra, teidän isienne Jumala, Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, on lähettänyt minut teidän luoksenne.' Se on oleva minun nimeni ikuisesti, ja sillä nimellä minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
Moos 2.
Ei näy Jeh...- vuoksi,,
Mooses joutui kysymään tuota nimi asiaa Jumalalta, eikö Mooses ollut jo vuosia palvellut Jumalaa, ja nyt vasta nimeä kysyi, Ja Jumala vastasi: "Jahve" joka tarkoittaa "minä olen".
Miten Mooses oli voinut palvella Jumalaa sitä ennen, kun ei kerran nimeä tiennyt.
Oma käsitykseni on asiasta se, että Israilissa oli tuolloin satoja erinimisiä epäjumalia, kun sinne joku tuli puhumaan jumalasta, ei kukaan tiennyt kenestä on kyse.
Mutta kyllä nykypäivänä ihminen tietää mistä Jumalasta on kyse, kun Jumalasta puhutaan.
Kyse ei varmaankaan ole siitä, ettei Jumala hyväksy ihmistä, jollei ihminen käytä tiettyä nimeä Hänestä.
Hän on hyvä paimen. Hänen lampaansa tuntevat Hänet, ja Hän tuntee lampaansa.
Kenenkään ei tarvitse miettiä mitään "oikeaa nimeä" Jumalalle.
Jumala on käyttänyt montaa eri nimeä itsestään, mm. Herra Sebaot, se on nimeni lukee Sanassa
- fundamentalismi
Ääriliikkeet ovat aina olleet varmoja siitä, että ovat ainoan totuuden edustajia maailmassa.
Kysy vain keneltä tahansa muslimilta, niin kuulet, että ainoa oikea uskoa ja ainoa oikea tieto on Koraanista.
Ortodoksinen usko sanoo olevansa "oikeauskoinen".
Luther puhdisti aikanaan katolisen uskon kaikesta siitä ylimääräisestä, mikä siihen on vuosisatojen aikana takertunut. Luterilaiset olivat puhdasta uskoa tunnustavia.
Jne.
Jehovantodistajia ei edes lasketa kristityiksi, vaan he ovat tehneet uskonnosta omat versionsa, jotka poikkeavat niin Raamatun antamasta tiedosta ja totuudesta, että he ovat suorastaan oma uskontonsa kokonaan.
Sama mormooneissa. Hekin ovat tehneet omat kirjansa, joihin uskovat kiven kovaan.
Sekä jt:t että mormoonit valmistautuvat vain kaiken aikaa tulevaan elämään kuoleman jälkeen. Siellä puolella on kaikki hyvin, kun vain noudattaa ohjeita täällä eläessään.
Pitäisi kaikkien käsittää, että tämä elämä on elettävä ensin.
Kaikkien pitäisi tähdätä ihmiskunnan ja luonnon hyvinvointiin ja keskinäiseen harmoniaan kansojen kesken.
Siihen ei tietenkään raadollinen ihminen koskaan tule pääsemään, joten ääriliikkeet ovat lakanneet yrittämästä ja panevat toivonsa siihen Paratiisiin, jonka ovat luoneet niille, jotka heihin uskovat.
Niin kauan kun uskonnon läpitunkevat ihmisryhmät tekevät politiikkaa ja ajavat asiaansa omien "ylevien" ajatustensa kautta, maailmassa säilyy epätasapaino ja ja yhä raaempia sotia käydään. - Markku_Meilo
>>Keskustelkaa todistajien kanssa jos haluatte oikean kuvan asioista.
Keskustelkaa myös pyramidizydeemin kauppamiehen kanssa jos haluatte oikean kuvan asioista.- ....
Keskustelkaa myös pyramidizydeemin kauppamiehen kanssa jos haluatte oikean kuvan asioista.
Aina yhtä myönteinen suhtautuminen :(
- selviytuja
Kerroit asian juuri niin kuin se on, tosiasoiden kertominen joillekin on vaikeaa ja vielä vaikeampaa saada heidät ymmärtämään, ilman että oma pesä paljastuu!!!!
Yhtä mieltä jatketaan näin!!! - todella PEREHTYMÄÄN
>>>Jehovan todistajilla on totuus. Vartiotorniseuran kaltaista järjestöä ei ole toista. Opetus on tarkkaa ja täsmällistä. Siksi jokaisen on helppoa uskoa, koska on vankat perustelut. Lisäksi "valo kirkastuu" eli tietoa saadaan kokoajan tarkemmaksi ymmärryksen lisääntyessä. Lisäksi "valo kirkastuu" eli tietoa saadaan kokoajan tarkemmaksi ymmärryksen lisääntyessä.Ajatelkaa tarkasti, mikä muu uskonto pystyy samaan? Ei mikään. Mikä muu uskonto perustaa kaiken opetuksen Raamattuun?>Mikä muu liike osoittaa sellaista yksimielisyyttä ja rakkautta kuin Jehovan todistajat? >Jos menet mukaan Jehovan todistajiin, pääset miljoonien kristittyjen muodostamaan hengelliseen paratiisiin ja saat osaksesi aitoa rakkautta sekä todellisia ystäviä. >Nyt kannattaa unohtaa ennakkoluulot ja lähteä valtakunnansalille tutustumaan ja pyytää JT:t kotiin keskustelemaan hengellisistä kysymyksistä. >Tämän palstan juttuja ei kannata uskoa, koska silloin jäät paljosta paitsi. Keskustelkaa todistajien kanssa jos haluatte oikean kuvan asioista.
- tulta
Vedetäänköhän tässä "vähän" kotiinpäin.
>>>Jehovan todistajilla on totuus. Vartiotorniseuran kaltaista järjestöä ei ole toista.>>>
JT-väellä on tosiaan vartiotorniseuran "totuus"
Joka varmaan on heidän mielestään oikea, mutta ei kestä laajempaa tarkastelua.
>>>Opetus on tarkkaa ja täsmällistä. Siksi jokaisen on helppoa uskoa, koska on vankat perustelut.>>>
Joo, propaganda toimii "omien" keskuudessa.
>>> Lisäksi "valo kirkastuu" eli tietoa saadaan kokoajan tarkemmaksi ymmärryksen lisääntyessä.>>>
Ensin väitetään, että meillä on "totuus" ja tässä myönnetään, että "totuus" ei olekkaan viel koko totuus.
>>>Ajatelkaa tarkasti, mikä muu uskonto pystyy samaan?>>>
Jos tällä tarkoitetaan Raamatun "muokkaamista" palvelemaan omaa oppia, oppimuutoksia, profetioita
maailmanlopun taktiikkaa yms, niin eipä tule heti mieleen ...
>>> Mikä muu uskonto perustaa kaiken opetuksen Raamattuun? >>>
"Muokattuun vai oikeaan?
>>> Jos menet mukaan Jehovan todistajiin, pääset miljoonien kristittyjen muodostamaan hengelliseen paratiisiin ja saat osaksesi aitoa rakkautta sekä todellisia ystäviä. >>>
Miksiköhän niin monet ovat jättäneet tämän hengellisen paratiisin ja rakkauden?
>>>Tulet saamaan enemmän kuin mitä voisit menettää!>>>
Mitähän tämä voisi olla?
Ainakin järjestön valmiiksi "suodattamaa" materiaalia.
>>>Tämän palstan juttuja ei kannata uskoa, koska silloin jäät paljosta paitsi. Keskustelkaa todistajien kanssa jos haluatte oikean kuvan asioista. >>>
Tästäkin kommentista näkee, että järjestön propaganda on tehnyt tehtävänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165