Gta:San andreas Myyttejä

wtf?wtf!wtf!

Tässä glithi jolla saa ihmiset kuolemattomiksi. Menkää jonkun pay 'n Spayn lähelle ja saakaa joku kimppuunne. Sitten ajatte pay n' spayiin siten, että se kimpussa oleva henkilö pääsee myös sisälle. Ja kun yritätte tappaa henkilön hän ei kuole, vaan menettää kaikki healtit muttei kuole vaikka ampuisit 10000 kertaa. Sitä tyyppiä ei sitten saa kimpustakaan edes pois.
Tyyppi kuolee, kun joku soittaa sun puhelimeen. (Siis pelin puhelimeen.) Itse testasin ja minulla toimi PS2

SISÄÄN AREA 69

Ota jetpack, mene Mulhollandin turvapaikalle(se, jonka voi (iso talo Mulhollandissa) ostaa), mene seinästä läpi joka on talon kulmassa siellä missä on uima allas kulmassa laita kuitenkin jet pack ja koita seiniä pääseekö läpi, sinun pitäisi tippua Pelimaailman alapuolelle.Pistä merkki Area 69: n kohdalle ja lennä sinne mene johonkin maan alla area 69 huoneen päälle,ota jetpack pois päältä ja kävele niin että tiput, ja ilmestyt area 69 sisälle! HUOM:LAITA KYTTÄ KOODI PÄÄLLE
Testasin ja asia toimii PS2

Haamu autot mene back o´beyondin metsään näet romusia autoja,tuhoa auto ja oota että se katoaa käänny ja katso 10 sec välein siihen kohtaa mistä tuhosit auton,TOTTA

4

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HEHEHEHHHEHEEEHHHEE

Ei ei! Mä repeen kohta! Hahahahaaa! Miten toi voisi vielä kiinnostaa ketään? San Andreaasholen myytit saatiin varmistettua paskan jauhamiseksi jo vuonna nakki ja banaani!
      SIINÄ PELISSÄ EI OLE MYYTTEJÄ TAI MITÄÄN MUUTA PASKALTA LEMAHTAVAA!!!!!!!!!
      KOITTAKAA JO USKOAAAA!!!!!!

• GTA&>>>>3...

LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

• :D?:D?:D?:D?:D?
        GTA&>>>>3... kirjoitti:

LOl että on hepulla hauskaa,ei taida edes olla Gta:ta

Liiankin hauskaa!Taitaa tulla kusetkin housuun kun ajattelen sen naamaa!

• ...

On San Andreakses paljon todistettuja oikeita myyttejä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe