Elikkäs olen kirjoitellut yhden naisen kanssa suomi24 treffit osiossa ja hän on vajaan sadan kilometrin päässä minusta! Olen pyytänyt hänestä kuvaa mutta hän ei ole laittanut sitä minulle koska ei ilmeisesti osaa liittää sitä sähköposti viestiin ja muualla netissä ei kuulemma kuvia ole! Ja kaiken lisäksi hänen koneensa on rikki, eli käy kirjoittelemassa jossakin muualla kuin kotona!
Puhelimen kautta hän lupasi minulle kuvan laittaa mutta uskallankos antaa numeroni hänelle jos en pidäkkään hänestä kuvan perusteella tai toisin päin ja en viitsisi lähteä aivan turhaan kovin pitkälle jos en tiedä minkä näköinen pakkaus sieltä vastaan tulee? Mitä sitten sanoa jos en pidäkkään hänestä jos mahdollisesti hän soittaa minulle!
Hän on kysellyt koska tavattais ja olen yrittänyt sanoa että on kiireitä niinkuin onkin eli kiirettä piisaa! Nyt viisaita neuvoja kaivataan!!!
Nainen kiikarissa mahdollisesti!!!
20
1968
Vastaukset
- aikuinen mies
Mitähän jos vaan hyppäisit autoon tai bussiin ja menisisit mitä pikimmin tapaamaan sitä naista!
Mitään ei saa, jos pelkää liikaa. Pelkäätkö saavasi omia ihanteitasi vastaamattoman kuvan? Vai pelkäätkö, että nainen ei olekaan kaunis, kun ei kuvaa lähetä? Miksi pelkääät puhelinnunumeron antamista? Teet ihan liian monimutkaisia ongelmia.
En ole nähnyt juuri monenkaan naisen kuvia ennen tapaamista. Miksi olisinkaan, ei kuva kerro edes totuutta. Paljon tärkeämpää on se juttelu ja luonne.
Nyt ota itseäsi niskasta kiinni, ja lähetä se puhelinnumerosi hänelle. Sitten jos naama kelpaa, niin sovi tapaaminen NOPEASTI. Tuollainen pohdiskelu ei edistä asiaa yhtään. - on aika paljon
kovin kiireiseltä vaikuttavaa porukkaa. Ei oikein tahdo löytyä aikaa tavata livenä niitä kirjoittelukavereita, kun on aina jotain "muuta". Mä taas oon sitä mieltä niistä kiireisistä ihmisistä, että kiire on vaan tekosyy, kun ei uskalla lähtee niille treffeille, vaikka mieli tekis. Nämä "kiireiset" on hirveän arkoja ja epävarmoja ihmisiä.
- Nimetön
Sehän voipi olla että olen liian arka ja sellainen että en uskalla antaa numeroa mut täytyypi varmaan laittaa viestiä menemään!!!
- kävin minäkin
sokkotreffeillä ja saa olla viimenen kerta.
Oli ihan sama tilanne minä laitoin kuvan, mutta nainen ei, kun ei kuulemma "osaa".
No lähdin sitten lopuksi kuitenkin treffeille, kun tuntui niin mukavalta naiselta kirjoittelun perusteella, mutta kun näin eka kertaa, niin teki mieli kääntyä kannoiltani (valitettavasti)samantien.
Ämmä oli ylipainoinen , elähtänyt eikä tosiaankaan mikään himottava ilmestys. No lusin kuitenkin kohteliaasti treffit loppuun.
Mutta ei se mukavuus auta jos ei fyysisesti tee mieli, niin se vaan on, vaikka luonteen perusteella olisin voinut huoliakin.- monta kertaa
aikoinaan ja edeleen naiset selittävät just tota samaa..en osaa..ja lapsia piisaa..on teini-ikäistä ja vanhempaa ja takuulla se kuva jo siellä on, mutta ei haluta lähettää sitä..kyllä se 17v. poika osaa äitiä jelpata...näitä on ollut paljon..
- Yx nainen
Jos väittää, ettei "osaa" kuvaa laittaa. Se on niin yksinkertainen toimenpide, että nykypäivänä ei voi olla ainakaan nuoremmassa ikäluokassa niin osaamatonta. Ja jos on niin taatusti on joku, joka osaa sen verran neuvoa. Jos kotikone rikki, niin kai se jossain vaiheessa korjaantuu.
- Nimetön
Niin ja hän sanoi vielä että ei missään nimessä laita kuvia nettiin vaikka pyysin sitä lähettämään kuvan vain minun sähköpostiin ja enkä olisi lähettänyt sitä mihinkään sen koomin! Mut kaipa sen numeron tietysti voi antaa jos se lähettäis sit mulle sen kuvan kännykkään ja jos kohtuu näköinen niin sit mahdollisesti tavattais mut jos kamala niin täytyy sit vaan unohtaa hänet! Vai onkos muita vinkkejä?
- entinen osaamaton
Enpä osannut minäkään kuvaani vielä pari vuotta sitten sähköpostissa laittaa kun aloin näillä treffisivuilla seikkailemaan. Kun on ollut muutakin elämää kuin tietokoneella istuminen ja fotojen lähettely tuntemattomille ihmisille.
Ja toivon välillä etten olisi koskaan oppinutkaan. Ihan turhaa touhua. Vaikken sieltä rumimpien naisten joukosta olekaan, kuulemma. - suoraan
Nimetön kirjoitti:
Niin ja hän sanoi vielä että ei missään nimessä laita kuvia nettiin vaikka pyysin sitä lähettämään kuvan vain minun sähköpostiin ja enkä olisi lähettänyt sitä mihinkään sen koomin! Mut kaipa sen numeron tietysti voi antaa jos se lähettäis sit mulle sen kuvan kännykkään ja jos kohtuu näköinen niin sit mahdollisesti tavattais mut jos kamala niin täytyy sit vaan unohtaa hänet! Vai onkos muita vinkkejä?
ja heti naiselle, jos hän ei sinua kiinnosta.
- här
entinen osaamaton kirjoitti:
Enpä osannut minäkään kuvaani vielä pari vuotta sitten sähköpostissa laittaa kun aloin näillä treffisivuilla seikkailemaan. Kun on ollut muutakin elämää kuin tietokoneella istuminen ja fotojen lähettely tuntemattomille ihmisille.
Ja toivon välillä etten olisi koskaan oppinutkaan. Ihan turhaa touhua. Vaikken sieltä rumimpien naisten joukosta olekaan, kuulemma.en osaa vieläkään laittaa, enkä taida opetellakkaan kun noita kuvan vonkaajia riittää
pilvin pimein.
Se taitaa olla ihan yybertärkeetä joillekkin,
saada heti se kuva..enkä varsin halua että se
täällä netsissä mitenkään leviää.
En ole rumimmasta päästä minäkään,ja jos joku tyyppi kiinostaa niin ainahan sitä voi tavata
sitten muuten. - numeroa ole
Nimetön kirjoitti:
niin senhän saa lähes kuka vaan selville jos haluaa, kunhan vähän on tietoja susta. Mutta tottakai sulla salainen numero on koska noin varovainen ja arka olet. Ootko tietoinen että satelliitit saattavat seurata sua joka päivä, läpi vuorokauden ;)))
Pohdiskelit että entä jos et pitäisikään naisen ulkonäöstä tai PÄINVASTOIN?? Etkö ole sitten itse lähettänyt vielä kuvaasi? Meinaatko että naiset ensin..vaikka heikoille jäille. - yksinkertaista
Nimetön kirjoitti:
miks vois lähettää kuvan kännykkään mutta ei sähköpostiin? Minkähän ikäinen henkilö lie kyseessä?
Tokihan kännykästäkin voi laittaa kuvan vaikka sähköpostiin jos vain haluaa.
Minä ainakin epäilisin että ihminen on joko tavallista yksinkertaisempi tai sitten ei ole puhtaita jauhoja pussissa. - nyt jo
här kirjoitti:
en osaa vieläkään laittaa, enkä taida opetellakkaan kun noita kuvan vonkaajia riittää
pilvin pimein.
Se taitaa olla ihan yybertärkeetä joillekkin,
saada heti se kuva..enkä varsin halua että se
täällä netsissä mitenkään leviää.
En ole rumimmasta päästä minäkään,ja jos joku tyyppi kiinostaa niin ainahan sitä voi tavata
sitten muuten.yleissivistykseen kuuluu ostat laitaa liitteitä sähköpostin mukaan.
Mun äitikin on jo yli 70v. ja osaa laittaa liitteet, eikä varmaan istu päiviään koneella. Mutta onpahan halunnut opetella asioita ja pysyä kehityksessä mukana. - sss.
nyt jo kirjoitti:
yleissivistykseen kuuluu ostat laitaa liitteitä sähköpostin mukaan.
Mun äitikin on jo yli 70v. ja osaa laittaa liitteet, eikä varmaan istu päiviään koneella. Mutta onpahan halunnut opetella asioita ja pysyä kehityksessä mukana.Kai
nyt jo 20.9.2008 klo 12.07
yleissivistykseen kuuluu ostat laitaa liitteitä sähköpostin mukaan.
Mitä tarkoitat? Mitä pitäisi ostaa, jotain laitaa että liitteiden lähetys onnistuisi?
Sähän oot vielä käettömämpi kuin osaamattomat kuvien lähettelijät. - Liisa5000
Nimetön kirjoitti:
Jostain luin, että poliisi on varoittanut kuvien lähettämisen tuntemattomille. Kuvat kuulema voidaan liittää esim toisen ihmisen vartaloon (kuvankäsittelyä). Joku nainen oli löytänyt omat kasvonsa väärästä (alaston) vartalosta, joltain seksisivuilta. Että se siitä kuvien lähettämisestä!!!
Minä sain eilen viestin treffien kautta. Ihan asiallinen viesti, lyhyt ja selkeä. Vastasin siihen asiallisesti ja viestin lähettäjä sanoi seuraavassa viestissään lähettävänsä kuvansa sähköpostiini! Ja lähettikin. En pyytänyt häneltä kuvaa, mutta hän totesi, että aina ne miehet sitä kuitenkin pyytävät. Oikein miellyttävä yhteydenotto häneltä, samoin kuvan perusteella mukavan ja iloisen näköinen nainen.
Olen positiivisesti yllättynyt, kaikkien näiden keskusteluketjujen loanheittojen lomaan mahtuu näköjään myös asiallisia ja mukavia ihmisiä!
Mav- kaikikkea sitä kuulee
nyt näin ihan julkisesti ja kaikille että mitkäs
ne kriteerit on sen naisen suhteen ja mikä
pääsee sun seulastasi läpi.
niin sitten tietää muutkin naiset vähän varautua.
Mennä rasvaimuun, hankkia botoxia huuliin
ja silikonirinnat. Poistattaa pari alinta kylkikuuta että vyötärö on kapemapi.
Itte oot tietysti Henry Saaren ja Antonio
Banderaksen risteytys, of koos, ei epäilystäkään.
Naiset jonottaa tietty ovellasi ruinuten sisälle
pääsyn armoa.
Voi härregud mitä idiootteja tämä maa päällään kantaa, ei voi muuta sanoa.
Toivon totta totisesti että ETTE tapaa, hän säästyy tommoiselta idiotissimolta. - Miss Drinkwater
Ja tuskailet täällä kuvan kaipuuta? Ei hemmetti, hyppää autoon ja aja kahville heti tänä iltana hänen paikkakunnalleen. Teet jo etukäteen selväksi ettet aio viipyä kuin kahvikupillisen verran, niin ei tule kiusallisia tilanteita. Tuollaisen matkan moni ajaa pienemmästäkin syystä.
- Kraist...
En todellakaan lähetä kuvaani tuntemattomalle ihmiselle. Jos ei tyypissä sen vertaa pokkaa että viitsii tulla livenä näkemään niin menköön itkemään sinne nettinsä ääreen sitä kuvan puutetta. Jotkut tuntuu luulevan, että kaikilla on intressejä istua illat koneella ja näprätä sitä kuin esinahkaansa.
- Tapaus minä
Omalla kohdallani tilanne on semmoinen että kun ei ole digikameraa niin ei ole mitään kuviakaan itsestä koneella että missä minulla on ilmoitus niin kuvaa ei ole siksi ja kyllähän se karsii kirjoittelijoita. Toisaalta minusta ainakin itse vasta livenä tuntee onko toisessa sitä jotain ja jatkaako tapailua mahdollisesti mutta itselle koko tämä netti deittailu on niin uusi asia ja ei oikein omalta tunnu että toivon löytäväni joskus livenä jostain kumppanin.
Kerran olen tavannut netti miehen , uskalsi tavata kuvattoman ja ihastuttiin kumpikin toisiimme saman tien mutta kaikki kaatui kun oli tunteisaan vielä kiinni ex- kumppanissaan joka maisemissa vielä. Saipahan itse opetuksen ettei ala mihinkään kaverin kanssa joka ei ole päästänyt irti ex.stä.Hyvää syksyä kaikille! T. Sinkku äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144