Heips!
Olen lähdössä Kanadaan ja Calgaryyn vuodenvaihteen jälkeen, muutamaksi viikoksi. Eka kertaa noin kauas, ja yksin. Pikkasen jännittää jo tässä vaiheessa. Mutta itsepäisyys kunniaan, sinnepä menen!! Keinolla jos toisella. Hieman kyselisin ja pyytelisin apuja, millaisia kokemuksia teillä kaikilla muilla olisi. Kentiltä, lentoyhtiöiltä yms. Esim. Jaiks, Mitä mä teen Heathrowilla muuta kuin olen pallo hukassa..
Kiitos paljon!!! jos joku pystyy valaisee/ kertoon kokemuksiaan hieman. Voi olla vaik kuin tärkeä osa mun elämässä!
Kauas matkalla..
Moona-Maaria
2
1024
Vastaukset
- hukassakohan?
Lentokentillä on helpointa kulkea nokka pystyssä. Ei niinkään ylimielisyyttä vaan ihan tiedonjanon takia. Katonrajassa neuvotaan nuolilla, minne tarttee mennä. Rohkeasti vain seuraat niitä. Ja tietysti osaat kysyä, sillä englantia puhutaan aika laajasti maailmalla. Onnea matkallesi!
- Moona-Maaria
kiitoksia, siis "nenä pystyyn"
LIKINÄKÖISYYS TUSKIN HAITTAA :D
kattotaa minne meitsi päätyy!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595