Kannattaa lukea tätä palstaa, oppii kuinka typeriä ihmisiä on olemassa. Yksinhuoltajat eivät kestä mitään kritiikkiä, vähänkin asialliset viestit poistetaan. Ompelusta on turha mainita tällä palstalla, vaikka sehän ollut normaalien äitien harrastus kautta aikojen. Bailaamis ja poikaystävä asiat ja rahan pummaaminen, sen sijaan ovat kovia juttua tällä palstalla.
Tyhmin, eli hauskin palsta ?!
12
619
Vastaukset
- Muija
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, typeryksiä riittää joka palstalle. :))
- Mia
Tätä palstaa seuraamme työkaverien kanssa, monet naurut on naurettu yh-jutuille.
- Minä
Sain vinkin tästä palstasta ystävältä, hupia on riittänyt.
- pulsu
Minä kirjoitti:
Sain vinkin tästä palstasta ystävältä, hupia on riittänyt.
Sillä tää on ainut palsta, missä esiintyy kirjoittajia, jotka vastaa omiin aloituksiinsa. Eix oo kummallista?
- Minttumaaria
pulsu kirjoitti:
Sillä tää on ainut palsta, missä esiintyy kirjoittajia, jotka vastaa omiin aloituksiinsa. Eix oo kummallista?
uskon että niitä on huomattavasti enempi muilla palstoilla, esim vauvakuume palstalla missä tapellaan aivan älyttömästi ja vastaillaan itselleen.
Me äitiyslomalaiset rahastamme yhteiskuntaa ja teemme lapsia vain hyvien äitiyspäivärahojen toivossa ja vielä miehiltä salaa.
"Huijaamme työnantajia saattamalla itsemme raskaaksi" heti työsuhtten alettua ja juuri tämän takia, nuoria synnytysiässä olevia naisia ei oteta kuin pätkätöihin ja plääp plääp. Eläkeiässä niitä lapsia ei enää tehdä, milloin sitten?
No tämä ei nyt tänne palstalle varsinaisesti kuulu, mutta kerroimpa kuitenkin. Että mene esim. vauvakuume sinne jos riitaa haluat.
Mitä minä olen tätä palstaa seurannut niin täällä kirjoittelevat vakikirjoittajat, en usko että on tarvetta tulla tänne harrastamaan yksinpuhelua, sitähän voi harrastaa vaikkapa peilin edessä. - miesmies
Minttumaaria kirjoitti:
uskon että niitä on huomattavasti enempi muilla palstoilla, esim vauvakuume palstalla missä tapellaan aivan älyttömästi ja vastaillaan itselleen.
Me äitiyslomalaiset rahastamme yhteiskuntaa ja teemme lapsia vain hyvien äitiyspäivärahojen toivossa ja vielä miehiltä salaa.
"Huijaamme työnantajia saattamalla itsemme raskaaksi" heti työsuhtten alettua ja juuri tämän takia, nuoria synnytysiässä olevia naisia ei oteta kuin pätkätöihin ja plääp plääp. Eläkeiässä niitä lapsia ei enää tehdä, milloin sitten?
No tämä ei nyt tänne palstalle varsinaisesti kuulu, mutta kerroimpa kuitenkin. Että mene esim. vauvakuume sinne jos riitaa haluat.
Mitä minä olen tätä palstaa seurannut niin täällä kirjoittelevat vakikirjoittajat, en usko että on tarvetta tulla tänne harrastamaan yksinpuhelua, sitähän voi harrastaa vaikkapa peilin edessä.eniten näyttää provoja kiehtovan sellaiset aiheet mihin liittyy jollain tapaa sosiaalituki (mikä on yhteisesti päätetty jakaa jollekin ryhmälle), naiset ja lapset...
- Minttumaaria
Minttumaaria kirjoitti:
Mitä minä olen tätä palstaa seurannut niin täällä kirjoittelevat vakikirjoittajat, en usko että on tarvetta tulla tänne harrastamaan yksinpuhelua, sitähän voi harrastaa vaikkapa peilin edessä.asia erikseen, jotka vastailevat omiin kirjoituksiinsa palstaan katsomatta.
Rupeaa vissiin itsestäänkin tuntumaan että monet muutkin ovat asioista samaa mieltä, kun vastaailee itselleen ja vaihtaa nimimerkkiä vielä välillä =D - pulsu
Minttumaaria kirjoitti:
asia erikseen, jotka vastailevat omiin kirjoituksiinsa palstaan katsomatta.
Rupeaa vissiin itsestäänkin tuntumaan että monet muutkin ovat asioista samaa mieltä, kun vastaailee itselleen ja vaihtaa nimimerkkiä vielä välillä =Dnimenomaan näitä häiriköitä!
Anteex nyt vaan! Tänään näyttää siltä, että häirikkö/häiriköt on täällä taas. :( - Minttumaaria
pulsu kirjoitti:
nimenomaan näitä häiriköitä!
Anteex nyt vaan! Tänään näyttää siltä, että häirikkö/häiriköt on täällä taas. :(Minä vaan en heti hoksannut!
- miesmies
Ei ole olemassa typeriä ihmisiä, ehkä heidän tekonsa. Typeriä tekoja voi olla esimerkiksi toisten mollaaminen ja ilkeily. Sivulta poistetaan tekstejä tiettyjen sääntöjen mukaan. Sääntöihin ja rajoitteisiin joutuu sopeutumaan jo pienestä pitäen. Internet ei ole sen vapaampi alue.
Ompelu on varsin mainio harrastus, mutta käsitöille löytyy omat varsin suositut keskustelualueensa. Mikä on normaalia, mikä normaaliäiti? Itseasiassa kun katsoo perheitä niin normaalia on vain keskiarvo erilaisista ja eriasteisista ääripäistä.
Bailaamis ja poikaystävä asiat ja rahan pummaaminen mainintasi mukaan on kova juttu, ainakin provojen kirjoittajien mielestä. Ja heitä tällä palstalla riittää keskivertoa enemmän. Jokainen saa kiksinsä eri asioista. - Anonyymi
Nyplääminenhän on turvatumiskonsti https://youtu.be/4jAT7RwUsJ8?si=9JAV9Hq0B4N8xQjl
- Anonyymi
Karillakaan ei ole lapsia ja silti itkee niiden perään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635