saa tekstareita pitkin yötä. Oisko minulla pokkaa vähän vilasta, mistä näitä sataa?
Äijä
6
1103
Vastaukset
Toisten tekstareita ei kyllä lueta ilman lupaa. Jos niin kova luottamuspula, ei hyvin mene.
- oi aikoja oi tapoja
äijälläsi on toinen nainen,yksinkertaista.
- että hän
on käyttäytymisensä osalta muutenkin muuttunut. Mikäli on näin, älä ensimmäiseksi tutki hänen kännykkäänsä, vaan vaadi aikuisena toiselta aikuiselta kuulla totuus. Se on sinun oikeutesi!
- Matkarakastajat
Äijälläsi on nuorempi pipari,olet tullut liian vanhaksi,hyväksy se.
- =( =(=)
Lue pois.Minä tein niin ja äijällä oli toinen nainen. Se siitä äijästä...
- Hyvä neuvo
katso viestit soitetut/vastatut puhelut sähköposti.Tutki jokailta lompakko ja taskut auto ja sen matkamittari.Haistele vaatteita,muutakin kun pikkarit.Etsi hiuksia.katso pankki saldo.Tarkista jos liikematkoja hotelleissa,soita respaan ja kysy miestäsi.Jos muulloin likainen /hampainen mies alkaa huolehtia siisteydestään etenkin hampaiden pesusta,niin nainen tai toinen mies on.Näillä minun neuvoilla pitäisi sinun selvittää asia aika nopeasti.Kyllä yölliset viestit viittaa mies/nais kaveriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358