Outoa että Suomessa voidaan pitää pidätettynä 1 vrk ilman mitään henkilön omaa lääkitystä. EU-KANSALAISTA!!!
POLIISIVALTIO = suomi
11
2496
Vastaukset
- poisu siitä maasta jos sinu...
Ei missään muussa EU-maassa voi tapapahtua vastaavaa. Mutta ei suomi taidakkaan olla eu-maa?????????????????????
- puuupää
Onpas mahdoton tapaus. Miten tässä maailmassa tuollaista voikaan tapahtua?
Että sentään, pienet ovat huolesi! - Täyttääkö mitään EUn lakia!
Kaikki ohikulkevat ihmiset olivat sitä mieltä että vartijan toiminta oli kidutusta, soraa pannaan suuhun jne. Keskellä kirkasta päivää!!! vartija kertoi että hän on kidutuksen pitkän aijan ammattilainen. Minä olin menossa kirkoon, Espoon tuomiokirkkoon
- ei elyä yhtään
Jos sinulla ei ole yhtään älyä, olet täysin tyhmä, niin pääset vartijaksi.
- mahdollisuudet
päästä vartijaksi. Olet siihen hommaan täydellinen.
- Tutkintojohjaja. me ei edes...
mutta meidän pitää valehdella sillä tavalla. vaikka itse henkilöltä ei ole kysytty mitään, kun ei ole vielä paikalla, me otamme häneltä ne valtuudet. Niin ne vain valtuudet siirtyy poliisivaltiossa, Kohta hirtetään. siihen se johtaa,
- putkaa putkaa enemmän putkaa
Britanniassa terroriepäiltyjä EU-kansalaisia voidana pitää poliisiputkassa 28 päivää. Monet ihmisoikeusryhmät ja poliittiset tahot ovat kritisoineet käytäntöä. Pidätysaikaa haluttiin hiljattain jopa nostaa, 42 päivään, mutta lakimuutos ei mennyt läpi. Että ota siitä mallia Suomeen!
PS Tosin en tiedä koskeeko tämä lääkityksen vai ilman lääkitystä. Mutta joka tapauksessa.- poliisivaltio
Eikös se suomessa ole se kuukausi kun saavat pitää??
- Bert Teli
Niinpä , Suomi on valumassa samaan suuntaan pidätysaikojen kanssa kuin muu EU eli pidentämässä aikoja ja yhä vähäpätöisimmissä epäilyissä henkilö pidätetään.Suomi on ollut yleensä melko inhimillinen valtio ,mutta liittyessämme EU:n kuvioihin yhä enemmän tulee uusia kieltoja ja rajoituksia ,jotka koskettavat tavallista kansalaista eli vanha kunnon fasismi orastaa jo Keski- ja Etelä Euroopassa ja ottaa jalansijaa myös Suomessa. Fasismiksi mielletään kiihkonationalismi , mutta näköjään EU on jonkun porukan "isänmaa" eli niiden ,joilla pääoma on perstaskussa eikä korvien välissä.Poliisivaltio voi sijaita ns. oikeusvaltion sisällä eli moni kakku päältä kaunis... jne.
Bert Teli
- Ilman lääkitystä
Kerran jouduin putkaan kun sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä eikä ollut lääkitys kohdallaan. tosin olin humalassa riehunut vaikka tämä ei ole mitenkään tapana. joka tapauksessa sanoin että minun on pakko saada lääkkeet eivätkä poliisit ottaneet sitä kuuleviin korviin. Aika rankka kokemus ja minun mielestäni näin ei saisi tapahtua oikeusvaltiossa. vai onko suomi oikeusvaltio? Huonosti olisi voinut käydä. sain putkassa pahanlaatuisen paniikkikohtauksen ja poliisit uhkasivat vielä sakottaakin. aikani riehuin ja hakkasin paniikkikohtauksessa ovia eikä mikään auttanut....
- Larski-åoqjerum, hy
kunniaa steen kristeensenille vain siksi että valtion koirat ei tiedä tai muista keidenkä rahoista koostuukaan palkansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748