Karateko

tehokas laji?

9

1396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Mutta ei tuon perusteella voi yleistää et nyrkkeily ois paras laji, varsinkin tuo taekwondo-hemmo oli varmaan ihan hukassa sen suhteen mitä saa tehdä potkujen ja lyöntien suhteen, sitäpaitsi millä säännöillä tässä itse asiassa matsattiin?

Itse tykkään lajeista joissa nimenomaan EI matsata tai kilpailla, kuten aikido. Ainoa kilpailullinen kamppailulaji jota voisin harkita jos olisi lajin seura täällä missä asun olisi Savate.

• Lajit yleensä

Mistä kävi ilmi, että kysessä oli Karateka ? selväksi kävi kuitenkin, että wondoka siellä pyöri kumminkin. Mites muuten nyrkkeilijät ovat pärjänneet esim. vapaaotteluissa =) ???
        Sekin vielä mikä tyylisuunta monista on Karatessa kyseessä vaikuttaa lopputulokseen aika paljon. Muuten hauska clippi....

• hahahahaha
    • selkeä

Ne sai nenuun, kun ne oli ihan luokattoman huonoja molemmat. Myös nyrkkeilijä oli aivan surkea. Hyvin treenattu kamppailija vetäisi kaikkia tossa videossa esiintyviä nekkuun kerralla. Ei ole kiinni lajista, vaan siitä osaako jotain. Tossa videossa kukaan ei osannut matsata.

- noloa katottavaa -

• ghgghgh

Ei tuo nyrkkeilijä huono ollut.
        Hyvin liikkui ja iskutkin olivat kelvollisia.
        Nuo muut olivatkin sitten täysiä pellejä.

• ihan hauskaa katseltavaa

Mua huvitti tossa videossa lähinnä nuo päähän suunnatut potkut, kokeneempi tuskin lähtisi kokeilemaan korkeita potkuja etenkään nyrkkeilijää vastaan. Käsittääkseni nyrkkeilijä suojaa lähinnä yläkroppaa, joten alapotkut olisivat saattaneet olla ehkä astetta tehokkaampia. Eikä tuossa ollut muutenkaan minkäänlaisia kombinaatio yrityksiä.

• SURGEON

monia.

1.Kukaan ei tiedä olivatko nuo "nenuun" saaneet karatekoja(itse kokemuksesta näyttävät tyyliltään taekwondo harrastajilta)
      2."Karate" miehet eivät saaneet lyödä kunnolla, koska heillä ei ollut hanskoja lainkaan
      3.Nyrkkeilijät ja "karate" ottelijat videolla olivat aloittelijoita ja aivan surkeita
      4."karate" ottelijat käyttivät taekwondon omaisen huonoa suojausta päähän ja arastivat pääkontaktia

Selkein vastaus on, että tuo oli itse asiassa TAEKWONDO VS NYRKKEILY

• vetää peruskaratella

tappiotonta listaa vapaaottelussa..
      Osaa kyllä bjjtä muttei ole juuri tarvinnut käyttää koska on peittoaa karatellaan pystyottelussa mennentullen useimmat vastustajansa..

• ---ä---

noviiseja koko porukka, saisivat selkäänsä kokeneemmalta karatekalta tai nyrkkeilijältä. karatella alivoima sinänsä että eivät saa lyödä päähän kun ei ole hanskoja, aika tyhmästi järjestetty ottelu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60