Moi!
Olen suunnittelemassa ensi syksyksi reissua Dubrovnikiin, tietty viikko syyskuussa kiikarissa, ja ensi vuoden matkojen myynti alkaa marraskuussa, joten siksi näin hyvissä ajoin liikkeellä. Mitkä matkatoimistot tekevät matkoja Dubrovnikiin, ja mitä kokemuksia niistä (yleensä hotelli) on? Minkä hintainen viikko? Mitä retkiä kannattaa tehdä? Onko lähistöllä esim. jotakin luonnopuistoa, jossa kannattaisi käydä?
Miten Dubrovnikiin?
Liina
3
1073
Vastaukset
- kelit epävakaat
jos aurinkoa etsit.
- """"...
Aurinkomatkoilla on ollut Dubrovnik matkakohteena. Luulisi olevan ensi kesänäkin. On muuten tosi mahtava paikka!
- Mika++
Vanhassa kaupungissa saa päivän tai kaksi kulumaan. Jos luonnopuistoa kaipaat, niin Lokrum on siinä lähellä. Paikallisten "Seurasaari". Siellä on tosin nudistiranta. Toinen retkikohde vois olla Trstenossa oleva aboretum. Se ei ole mikään menomesta.
Olin prätkällä liikenteessä ja tykkäsin käydä niemimaalla, jonka alkupäässä on Ston niminen kylä. Siellä kannattaa käydä ajelemassa jos on oma/vuokra kulkupeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820