Nonni kellään mitään perusteltua peli-ideaa illan ottelupareihin? Kaikki 3 ennakkaan tasaisia matseja vailla suursuokikkia tekee kierroksesta erittäin haastavan.
Itse ajattelin tuohon Trelle-Sund matsiin Sundin nollavarmaan ja Trellen 1,2 maalilukuja.
Muut ns. tukkoon....
22.9 JACKPOT!?
3
640
Vastaukset
- vaikee
joten yks euron rivi riittää,osuu jos on osuakseen
3-1
4-0
2-2
kiitos ja hei - Singlebet
Koitetaan nyt sitten ns. peruslappua, eli Örebro pelaa vieläkin hyvää palloa, Trelle vie vähämaalisen nyhjäyksen 1-0 ja Brann ei saa koko kaudella peliään käyntiin kotoisessa sarjassa. Vähän se ottaa paljon se antaa.
Pelitiedot
Moniveto 5
1. Halmstad - Örebro SK
Koti: 1 2
Vieras: 1 2 3
2. Trelleborgs FF - Sundsvall
Koti: 1 2
Vieras: 0
3. Lilleström - Brann
Koti: 2 3 4
Vieras: 0 1
Rivejä: 72 kpl
Panos: 0,20 €
Hinta: 14,40 €- Singlebet
arvioin täysin väärin Branin. Joukkueen nousukiito alkoi sittenkin tuosta voitetusta UEFA-matsista...blääh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595