Nicky Cruz: Henkiparantajista

sunnyriver

Ote Nicky Cruzin kirjasta Juoksu jatkuu, s. 27

Trini kertoi minulle stadionilla pidetyssä kokouksessa.
"´Inhoan sitä äijää.´
En voinut muuta kuin hymyillä. Kuinkahan monta kertaa olin itse sanonut samoin 12-vuotiaana?
Ja se oli totta. Olin rakastanut ja kunnioittanut isääni- ja silti myös vihannut ja pelännyt häntä.
Isäni oli tunnettu henkiparantaja, noitatohtori.
Kotiimme Puerto Ricon maaseudulle oli tullut ihmisiä kaikkina vuorokaudenaikoina etsimään parantajaa, joka kuunteli "hyviä" demoneja ja joka pystyi tunkeutumaan yliluonnollisesti heidän ruumiiseensa ja poistamaan valtavia kasvaimia.
Mutta isääni oli petetty. Hyviä demoneja ei ole."
Eli ei ole välimaastoa, on vain
1. Jumalan hyvä henkimaailma ja siihen kuuluvat
Jumalalle uskolliset taivaan enkelit
2. Saatana omine enkeleineen ja henkineen,
joko selkeästi mustana, åahana tai valkeuden enkeliksi
naamioituneena, "hyvänä" parantajana.
Mutta piru on piru, vaikka voissa paistettais!

24

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

tavannut saatanasta lähtöisin olevia parantajia, vain Jumalasta. Eikä se ole mitenkään ihmeellistä koska saatanaa ei ole!

• Olen saanut henkiparannusta, rukous apua ja lohdutusta uskovaisilta ja olen sitä saanut niin että paranin.
        Koin paikanpäällä ihanaa rauhaa ja levollisuutta, sellaista ei koe pahan vierellä - eihän.

• Aritta
        maagikko kirjoitti:

Olen saanut henkiparannusta, rukous apua ja lohdutusta uskovaisilta ja olen sitä saanut niin että paranin.
        Koin paikanpäällä ihanaa rauhaa ja levollisuutta, sellaista ei koe pahan vierellä - eihän.

Henkiparannus ei kuitenkaan kuulu vain uskovaisille vaan kuka hyvänsä voi sitä antaa.

• Ihmisen rakastava
        maagikko kirjoitti:

Olen saanut henkiparannusta, rukous apua ja lohdutusta uskovaisilta ja olen sitä saanut niin että paranin.

Ajatus ja harras toive jonkun parantumisesta on
        tavallaan henkiparannusta.

• Aritta
        Ihmisen rakastava kirjoitti:

Ajatus ja harras toive jonkun parantumisesta on
        tavallaan henkiparannusta.

Ei sitä paljon muuta tarvita.

• miisamaria
        maagikko kirjoitti:

Se voima mikä saa meidät parantumaan rukouksen avulla lähtee aina Jumalasta. Silloin tuleekin rauhallinen ja levollinen olo. Jumala voi tietysti käyttää enkeleitä apunaan. Paholainen ei todellakaan paranna eikä sitä pitäisi niin korostaa. Kristityn tulisi korostaa Kristusta ! Puhua enemmän enkeleistä kuin demoneista . Korottaa Hyvyyden voimia !

• Jumalan,

persoonallisuuteen? Luulin että vastustit sitä kiihkeästi. Pyörittelet sanojasi milloin millekin tilanteelle sopivaksi.

• Aritta
        Jumalan, kirjoitti:

persoonallisuuteen? Luulin että vastustit sitä kiihkeästi. Pyörittelet sanojasi milloin millekin tilanteelle sopivaksi.

Miten voit saada sellaisen käsityksen.

Healing on lähtöisin Lähteestä jota jotkut kutsuvat Jumalaksi.

• sanottu
        Aritta kirjoitti:

Miten voit saada sellaisen käsityksen.

Healing on lähtöisin Lähteestä jota jotkut kutsuvat Jumalaksi.

Voisiko ajatella,että healing lähtisi omista aivoista ,että siellä tavallaan olisi "salainen reservi" jossa sijaitsisi jumalat ja muut .Aina tarpeen tullen ne sitten pulpahtavat esiin.Että kysymyksessä ei olisikaan mitään yliluonnollista vaan aivo toimintaa .Aivoja kun ei kovin hyvin tunneta.

• Aritta
        sanottu kirjoitti:

Voisiko ajatella,että healing lähtisi omista aivoista ,että siellä tavallaan olisi "salainen reservi" jossa sijaitsisi jumalat ja muut .Aina tarpeen tullen ne sitten pulpahtavat esiin.Että kysymyksessä ei olisikaan mitään yliluonnollista vaan aivo toimintaa .Aivoja kun ei kovin hyvin tunneta.

healing ei ole mitään yliluonnollista vaan sellaista mitä kaikki ihmiset voivat tehdä. Healingenergiaa on saatavilla miten paljon vain ja se energia tai voima on lähtöisin lähteestä jota siis Jumalaksi kutsutaan.

• miisamaria kirjoitti:

Se voima mikä saa meidät parantumaan rukouksen avulla lähtee aina Jumalasta. Silloin tuleekin rauhallinen ja levollinen olo. Jumala voi tietysti käyttää enkeleitä apunaan. Paholainen ei todellakaan paranna eikä sitä pitäisi niin korostaa. Kristityn tulisi korostaa Kristusta ! Puhua enemmän enkeleistä kuin demoneista . Korottaa Hyvyyden voimia !

Minua ovat auttaneet niin uuskovaiset kuin ateistitkin. He halusivat minun parasta, ja minä selvisin hengissä.
        Kiitän heitä. Suurin osa oli tuntemattomia, ja vain yksi joka ilmoitti että ei liity pyytäjiin.`?!(Inhosi miua)
        Minulle merkitsee se että valo voima ja rakkaus on läsnä. Olkoon tässä se valo Jumala.

• sanottu kirjoitti:

Myös minä olen joutunut ???! antamaan healingia vaikka en pysty seisomaan. Tein sen istuvilleen. käytäen egyptiläistä tapaa. Ja uskokaa Jumalan uskovat mitä haluatte. Kuulin yllättäen äänen viereltäni joka oli tyhjä. Ääni sanoi- antaessaan saa- Siihen minäkin luotan ja rakkaus on suurin voima maailmassa.

• maagikko kirjoitti:

Myös minä olen joutunut ???! antamaan healingia vaikka en pysty seisomaan. Tein sen istuvilleen. käytäen egyptiläistä tapaa. Ja uskokaa Jumalan uskovat mitä haluatte. Kuulin yllättäen äänen viereltäni joka oli tyhjä. Ääni sanoi- antaessaan saa- Siihen minäkin luotan ja rakkaus on suurin voima maailmassa.

vain Jumalan henkimaailman välikappale. Hän sai parantamisen lahjan ISÄNSÄ henkimaailman kautta ja avulla. Itsestään hän ei mitään voinut.

• per diabetespotilas
        Aritta kirjoitti:

healing ei ole mitään yliluonnollista vaan sellaista mitä kaikki ihmiset voivat tehdä. Healingenergiaa on saatavilla miten paljon vain ja se energia tai voima on lähtöisin lähteestä jota siis Jumalaksi kutsutaan.

Se tauti kun tupaa tuhoamaan koko terveydenhoito järjestelmän.Olisi kiva myös saada tietää kuinka moni ja kuinka nopeasti paranee. Ja sillä onko väliä kuinka pitkällä sairaus on ja paraneeko kaikki vai vaaditaanko potilaalta jotakin.

Ja voiko sitä käytää myös vieroitukseen Huumeista ,pillereistä ,alkoholista tai tupakasta.

• parantaa ilman välikappaleita
        MarkkuP kirjoitti:

vain Jumalan henkimaailman välikappale. Hän sai parantamisen lahjan ISÄNSÄ henkimaailman kautta ja avulla. Itsestään hän ei mitään voinut.

Ja jos voi mihin välikappaleita tarvitaan.Eikö olisi tehokkaanpaa,jos paraneminen tapahtuisi suoraan .ja silloinhan ei tauteja olisikaan.

Vai pitääkö tauteja olla ja millä perusteella niitä jaetaan vai onko se sattumanvaraista mikä saa ja milloin

• Aritta
        per diabetespotilas kirjoitti:

Se tauti kun tupaa tuhoamaan koko terveydenhoito järjestelmän.Olisi kiva myös saada tietää kuinka moni ja kuinka nopeasti paranee. Ja sillä onko väliä kuinka pitkällä sairaus on ja paraneeko kaikki vai vaaditaanko potilaalta jotakin.

Ja voiko sitä käytää myös vieroitukseen Huumeista ,pillereistä ,alkoholista tai tupakasta.

Ei maksa mitään jos itse käyttää energiaa.

Se mitä potilaalta vaaditaan on paranemisen halu ja usko healingenergiaan. Joskus ei ole edes halua vaikka niin luulisi vaan moni sairas ajattelee että sairaana on hyvä olla kun saa myötätuntoa jne. Nämä ajatukset ovat sellaisia joita he eivät myönnä omaavansa.

Usko on toinen asia joka on yleensä heikko. Jossain vaiheessa aina tulee epäilys siitä toimiiko energia. Silloin ei toimi. On uskottava sillä lailla niin kuin olisi jo terve.

Meditaatiota käytetään vieroitukseen. Se on tehokasta siihen.

• Aritta
        parantaa ilman välikappaleita kirjoitti:

Ja jos voi mihin välikappaleita tarvitaan.Eikö olisi tehokkaanpaa,jos paraneminen tapahtuisi suoraan .ja silloinhan ei tauteja olisikaan.

Vai pitääkö tauteja olla ja millä perusteella niitä jaetaan vai onko se sattumanvaraista mikä saa ja milloin

on parantajia jotka auttavat meitä parantamisessa.

Minulla on esim muutama mukanani kun annan healingenergiaa.

Tauteja ei jaeta kenellekään vaan jokainen valitsee (yleensä tahtomattaan) joka ikisen saamansa sairauden.

Monet pelkäävät esim syöpää ihan hysteerisinä ja hokevat että eivät halua sitä. Ja sen johdosta he saavat sen.

Katkeruus aiheuttaa sairauksia. Kaikki negatiivisuus manifestoituu lopulta fyysiseen ruumiiseemme sairautena.

Meidän on tarkoitus elää täällä ilman kärsimyksiä ja sairauksia mutta ensin meidän on opittava se taito.

• Liisa-Maijan ukko
        Aritta kirjoitti:

Ei sitä paljon muuta tarvita.

Minun jelppis ei yksin auta. L-M dementoituu, väliin masentuu ja on epäluuloinenkin joskus.
        Ehkä lähettämäsi energia piristäisi häntä.

Olet yks netin VALOISISTA naisista Aritta!!

• Aritta
        Liisa-Maijan ukko kirjoitti:

Minun jelppis ei yksin auta. L-M dementoituu, väliin masentuu ja on epäluuloinenkin joskus.
        Ehkä lähettämäsi energia piristäisi häntä.

Olet yks netin VALOISISTA naisista Aritta!!

Tietenkin lähetän. Sinäkin voit tehdä sitä. Ajattele kuinka sydämestäsi lähtee rakkaudellista energiaa vaikka käsiisi jotka asetat hänen päänsä päälle.

Tehdään se yhdessä!

• näin olen oppinut tietämään
        Aritta kirjoitti:

on parantajia jotka auttavat meitä parantamisessa.

Minulla on esim muutama mukanani kun annan healingenergiaa.

Tauteja ei jaeta kenellekään vaan jokainen valitsee (yleensä tahtomattaan) joka ikisen saamansa sairauden.

Monet pelkäävät esim syöpää ihan hysteerisinä ja hokevat että eivät halua sitä. Ja sen johdosta he saavat sen.

Katkeruus aiheuttaa sairauksia. Kaikki negatiivisuus manifestoituu lopulta fyysiseen ruumiiseemme sairautena.

Meidän on tarkoitus elää täällä ilman kärsimyksiä ja sairauksia mutta ensin meidän on opittava se taito.

edellisten elämien synnit kasaavat karmakuormaa ja se aiheuttaa sairauksia ja pahaa oloa.

tavallaan kuittaamme edellisissä elämissä tekemämme pahat teot vai miten on?

• Aritta
        näin olen oppinut tietämään kirjoitti:

edellisten elämien synnit kasaavat karmakuormaa ja se aiheuttaa sairauksia ja pahaa oloa.

tavallaan kuittaamme edellisissä elämissä tekemämme pahat teot vai miten on?

mitä karma on. Sitä saa mitä haluaa, sitä saa myös sitä mitä ei halua. Esim jos haluaa pysyä terveenä on ajateltava että on terve. Jos ei halua sairastua ei saa ajatella että en halua sairastua koska universum kuulee vain tuon "halua sairastua" joten sairastut.

Sairaudet eivät ole pahojen asioiden "kostoa" edellisistä elämistä. Ne ovat sitä mitä olemme ajatelleet ja luoneet tapahtuviksi.

Karma on sama asia. Jos olemme olleet ilkeitä jollekin olemme silloin kutsuneet ilkeyttä itseemme. Olemme siis halunneet sitä vaikka emme tiedostakaan sitä.

Jos olemme tehneet hyviä tekoja saamme myös hyvyyttä takaisin.

Se on siis aina me itse jotka aiheutamme itsellemme hyvyyttä, pahuutta, sairautta, rikkautta, rakkautta jne elämissämme toivomalla niitä.

Rikkautta saat ajattelemalla että olet jo rikas tuntemalla onnea siitä.

Ja sitä mitä annat saat takaisin. Eli jos haluat jotain anna sitä ensin. Anna se pois niin huomaat että se on mahdotonta. :-)

• parantaa ilman välikappaleita kirjoitti:

Kauan sitten olin tajuttomana.
        Kuulin joitakin vuosia myöhemmin MartinYongin tilaisuudessa häneltä näin.
        " muistatko kun sinulla oli !??? muistin. Henkimaailma mietti silloin siirretäänkö sinut toiselle puolen."

Jotenainakin tässä tapauksessa he toimivat näin.
        Nyt olen tässä ja tiedän että paljon on lääkäreitä, spesialisteja ja erikoistuneita tuolla toisella puolen valmiina auttamaan. Sieltähän keksinnötkin on lähtöisin.
        Ustsie.

• Liisa-Maijan ukko
        Aritta kirjoitti:

Tietenkin lähetän. Sinäkin voit tehdä sitä. Ajattele kuinka sydämestäsi lähtee rakkaudellista energiaa vaikka käsiisi jotka asetat hänen päänsä päälle.

Tehdään se yhdessä!

En kertonut, että olin pyytänyt woimaa ja energiaa Sinulta Aritta. Kiitän siitä.
        Liisa-Maija potee Parkinsonin tautia. Seuraan hänen aivotoimintansa heikkenemistä huolestuneena.
        Yritän auttaa häntä päivittäisissä askareissaan mahd. paljon.

• Aritta
        Liisa-Maijan ukko kirjoitti:

En kertonut, että olin pyytänyt woimaa ja energiaa Sinulta Aritta. Kiitän siitä.
        Liisa-Maija potee Parkinsonin tautia. Seuraan hänen aivotoimintansa heikkenemistä huolestuneena.
        Yritän auttaa häntä päivittäisissä askareissaan mahd. paljon.

ole niin paha kuin alzheimer. Eikä pahene niin nopeaan. Mutta tottakai hän tarvitsee apua. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe