Onko täällä ketään jotka olisivat tuossa ym turnauksessa voittaneet sen Ipodin? Voitin laitteen heinäkuussa ja vieläkään sitä ei ole postitettu minulle. Luvattiin postittaa heinä/elokuun aikana, mutta eipä tosiaan postitettu. Unibetin asiakaspalvelu ei myöskään vastaa sähköpostiviesteihin (kaksi jo lähetetty). Pitäisiköhän huolestua vai onko tämä heiltä tavallista toimintaa?
Unibetin haasta heikelä turnaus
Pokerihai
2
601
Vastaukset
- vastaa tosi
heikosti niille lähetettyihin viesteihin.
johtunee varmaan suuresta asiakaskunnasta.
toisaalta voisivat hankkia enemmän henkilökuntaa.. - meiliä..
ja kerro että asia. Ehkä hän saa vauhtia asiaan. http://www.radiorock.fi/palaute.html
Toi ottaa pannuun tiedän. Mulla on saamatta kaikenlaista luvattua palkintosälää mutta ei Unibetilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716