Melko toivotonta, vai mitä

Veto-Akseli

Melko toivotonta on miehen saada seuraa nettitreffeistä jos ei ole ulkoisesti se todella komea ihannemies mahtavalla karismalla, mistä 99% naisista pitää, vai mitä? ;)

Tietysti hurjat harrastuksetkin voivat vetää puoleensa, mutta niitä ei taida suurin osa tavismiehistä harrastaa ;)

31

2611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä näyttää

miehille olevan välimatka. Heti jos on pitempi välimatka kuin kävelyetäisyys (vähän kärjistettynä) niin siihen jää. On siis heti päästävä painimaan, ei näytä olevan kiinnostusta tutustua toisiinsa ensin ilman fyysistä kosketusta heti alkujaan. Jos tositarkoituksella on liikkeellä ja kumppania hakee niin se ei luultavasti ole naapurin tyttö, vaan se saattaa löytyä vähän kauempaa. Tai jos ei sitten ole tositarkoituksella petikaveria etsimässä. Sitä kai täällä suurin osa.

• nainen 40+

Välimatka näyttää tosiaan tulevan monelle miehelle esteeksi. Nykypäivänä on auto jo keksitty ja esim. 100 km matkan ajaa hetkessä. Mutta ei, se on liikaa. Minusta tuollaisen ja pitemmänkin matkaa ajaa vaikka ilta- tai päiväkahvin takia jos seura kiinnostaa.

• mies 41+
        nainen 40+ kirjoitti:

Välimatka näyttää tosiaan tulevan monelle miehelle esteeksi. Nykypäivänä on auto jo keksitty ja esim. 100 km matkan ajaa hetkessä. Mutta ei, se on liikaa. Minusta tuollaisen ja pitemmänkin matkaa ajaa vaikka ilta- tai päiväkahvin takia jos seura kiinnostaa.

En suuremmin hamua ketään 100 km päästä. Autolla ajaminen maksaa nykyään ihan riittävästi, eikä kiinnosta lähteä aamulla kuudelta pimeälle valtatielle lumituiskuun.

• Nainen41++++++
        mies 41+ kirjoitti:

En suuremmin hamua ketään 100 km päästä. Autolla ajaminen maksaa nykyään ihan riittävästi, eikä kiinnosta lähteä aamulla kuudelta pimeälle valtatielle lumituiskuun.

olet maininnut treffi-ilmossa oikein kaupungin, ettet vain lääniä. Siitä kun tulee 100km helpollakin. Itse kuljen työmatkan 120km autolla joka päivä, eikä haittaa yhtään. Saanpahan asua siellä missä viihdyn ja hyvältä tuntuu. Enkä onneksi ole ketään heti treffien jälkeen ottamassa asumaan että tarvitsisi kenenkään lähteä aamulla kello 6 lumituiskuun (kauheeta).

• mies 41+
        Nainen41++++++ kirjoitti:

olet maininnut treffi-ilmossa oikein kaupungin, ettet vain lääniä. Siitä kun tulee 100km helpollakin. Itse kuljen työmatkan 120km autolla joka päivä, eikä haittaa yhtään. Saanpahan asua siellä missä viihdyn ja hyvältä tuntuu. Enkä onneksi ole ketään heti treffien jälkeen ottamassa asumaan että tarvitsisi kenenkään lähteä aamulla kello 6 lumituiskuun (kauheeta).

Tietenkin jos vaan treffejä harrastaa, niin ei kai silllä välimatkalla niin väliä ole, mutta jos yhtään pidemmälle aikoo, niin eteen se tulee. Sun luonas ei vissiin sitten käydä yökylässä.

• nainen 40+
        mies 41+ kirjoitti:

Tietenkin jos vaan treffejä harrastaa, niin ei kai silllä välimatkalla niin väliä ole, mutta jos yhtään pidemmälle aikoo, niin eteen se tulee. Sun luonas ei vissiin sitten käydä yökylässä.

Et ole tullut ajatelleeksi sitä, että voihan se nainenkin tulla sinun luoksesi yökylään. Vaihtelu virkistää meitäkin ja onhan se mukava joskus lähteä viikonlopuksi pois kotoa kun on hyvää seuraa tiedossa. En ole noita välimatkoja miettiessä koskaan ajatellut niin, että se olisi pelkästään mies joka ajaa vaan olisin itsekin valmis ajamaan välimatkan. Ja ne ensimmäiset tfeffitkin voisi olla vaikka puolimatkassa.

• Nainen41+++++++
        mies 41+ kirjoitti:

käydään, mutta lunta sataa ehkä viitenä päivänä.....ja onko tunti sinne tänne koko elämä??

• tuota juuri tarkoitin
        mies 41+ kirjoitti:

"Sun luonas ei vissiin sitten käydä yökylässä." Jos pitkällä sihtaimella suhteeseen lähtee niin pitäisi jaksaa jonkin aikaa välimatkan takaa seurustella ja paneskella vähän harvemmin. Ainahan pystyy muuttamaan jos suhde ja tunteet tosiaan ovat niin vakavia että yhteistä elämää halutaan vielä kun on kunnolla tutustuttu toisiinsa.

• windowing
        nainen 40+ kirjoitti:

Kuinka moni nainen todella uskoo, että mies lähtisi 100 km tai yli 100 kilometrin päähän katteleen naista, jota ei edes tunne livenä? Se on melko iso kynnys lähteä. Se että lähtee kerran tarkoittaa sitä, että nainen olettaa, että mies tulee toistekkin. Entäs kuinka järkevää mieheltä on sanoa yhdellä tapaamisella tai sen perusteella sanoa, että sun vuoro tulla tänne? Sitten kun selittää, että mulla ei ole aikaa (että yrittää kiertoteitse ilmaista asian) että on kiireitä, tuu sä tänne, niin nainen (todennäköisesti) olettaa ettei mies ole riittävästi kiinnostunut kun ei kahvi maistu 100 km päässä kotoa.

Oon kerran lähtenyt pidemmälle katsomaan, mutta toiste en lähde. Se ei vaan toimi. Jos on lähellä niin OK. Miksi panostaa ajamalla jotain 200 kilsaa. 'Ees-taas' mikä maksaa jotain 20-30 euroa autolla? Naiseen jota ei tunne kuin kuvan ja äänen perusteella?

Keskiverto nainen saa enemmän huomiota miehiltä mitä keskiverto mies naisilta. Naisilla on varaa pelata. Jopa keskiverto naisella on varaa valita siis miesten joukosta mikä tarkoittaa sitä että jos mies lähtee pisemmälle matkalle niin se kertoo naiselle vaivihkaisella tavalla, että mies ei saa läheltään naista. Mikä taas tarkoittaa naiselle sitä että mies ei ole alfa vaan beta. Hän tarvitsee naista niin paljon, että on valmis ajamaan katsomaan naista yli 100 km päähän.

Tietenkin on naisia jotka ottavat sen varmaan imartelevana jos mies on valmis tekemään jotain sellaista. Mutta ainut mitä se tekee on se että se pönkittää naisen itsetuntoa. Mies osoittaa liiallista tarvitsevaisuutta naista kohtaan eikä nainen tunne ihastumisen tunnetta miestä kohtaan, joka tarvitsee naista.. Ellei nainen itse tarvitse miestä enemmän mitä mies tarvitsee naista.

Täysin eriasia on sellaiset jutut, että on joskus seurustellut ja ollaan erottu jostain syystä ja myöhemmin palattu yhteen/tavattu ja huomattu, että meillä synkkaa hyvin/paremmin kun ollaan kasvettu/aikuistuttu. Silloin on aivan eri asia mennä kauemmaksi että näkee toisen, kun on jo tunteita pelissä. Samoin voi tuntea paremmin että luottaa toiseen ja kun on vakavissaan niin tietää että tästä voi tulla jotain mitä haluaa.

• nainen 40+
        windowing kirjoitti:

Kuinka moni nainen todella uskoo, että mies lähtisi 100 km tai yli 100 kilometrin päähän katteleen naista, jota ei edes tunne livenä? Se on melko iso kynnys lähteä. Se että lähtee kerran tarkoittaa sitä, että nainen olettaa, että mies tulee toistekkin. Entäs kuinka järkevää mieheltä on sanoa yhdellä tapaamisella tai sen perusteella sanoa, että sun vuoro tulla tänne? Sitten kun selittää, että mulla ei ole aikaa (että yrittää kiertoteitse ilmaista asian) että on kiireitä, tuu sä tänne, niin nainen (todennäköisesti) olettaa ettei mies ole riittävästi kiinnostunut kun ei kahvi maistu 100 km päässä kotoa.

Oon kerran lähtenyt pidemmälle katsomaan, mutta toiste en lähde. Se ei vaan toimi. Jos on lähellä niin OK. Miksi panostaa ajamalla jotain 200 kilsaa. 'Ees-taas' mikä maksaa jotain 20-30 euroa autolla? Naiseen jota ei tunne kuin kuvan ja äänen perusteella?

Keskiverto nainen saa enemmän huomiota miehiltä mitä keskiverto mies naisilta. Naisilla on varaa pelata. Jopa keskiverto naisella on varaa valita siis miesten joukosta mikä tarkoittaa sitä että jos mies lähtee pisemmälle matkalle niin se kertoo naiselle vaivihkaisella tavalla, että mies ei saa läheltään naista. Mikä taas tarkoittaa naiselle sitä että mies ei ole alfa vaan beta. Hän tarvitsee naista niin paljon, että on valmis ajamaan katsomaan naista yli 100 km päähän.

Tietenkin on naisia jotka ottavat sen varmaan imartelevana jos mies on valmis tekemään jotain sellaista. Mutta ainut mitä se tekee on se että se pönkittää naisen itsetuntoa. Mies osoittaa liiallista tarvitsevaisuutta naista kohtaan eikä nainen tunne ihastumisen tunnetta miestä kohtaan, joka tarvitsee naista.. Ellei nainen itse tarvitse miestä enemmän mitä mies tarvitsee naista.

Täysin eriasia on sellaiset jutut, että on joskus seurustellut ja ollaan erottu jostain syystä ja myöhemmin palattu yhteen/tavattu ja huomattu, että meillä synkkaa hyvin/paremmin kun ollaan kasvettu/aikuistuttu. Silloin on aivan eri asia mennä kauemmaksi että näkee toisen, kun on jo tunteita pelissä. Samoin voi tuntea paremmin että luottaa toiseen ja kun on vakavissaan niin tietää että tästä voi tulla jotain mitä haluaa.

Tämän viestiketjun perusteella totesin, että turha edes haaveilla uudesta suhteesta. Kun asuu pitkien välimatkojen päässä, kaukana syrjäseudulla niin ei ole toivoakaan että joku mies vaivautauisi ajamaan tapaamiseen. Ei edes niin, että molemmat ajaisi suurinpiirtein saman matkan. Jos minua joku ihminen kiinnosaaa niin olen kyllä valmis ajamaan pitkänkin matkan päähän.

• windowing 2
        nainen 40+ kirjoitti:

Tämän viestiketjun perusteella totesin, että turha edes haaveilla uudesta suhteesta. Kun asuu pitkien välimatkojen päässä, kaukana syrjäseudulla niin ei ole toivoakaan että joku mies vaivautauisi ajamaan tapaamiseen. Ei edes niin, että molemmat ajaisi suurinpiirtein saman matkan. Jos minua joku ihminen kiinnosaaa niin olen kyllä valmis ajamaan pitkänkin matkan päähän.

Noh, sanotaanko näin, että itse kun olen lähemmäs 25 kuin 20 niin se mitä kirjoitin pätee omista kokemuksista. En lähtisi kauas tapaamaan. Asun kuitenkin noin 200 tuhannen ihmisen kaupungissa niin jos täältä ei löydä kumppania niin se on itsessä vika. Heh, niinkuin toistaiseksi itsessä on.

Eri asia jossain syrjemmällä missä tarjonta on vähäisempää ja varsinkin siinä iässä kun on jo yli 40 missä valtaosa on jo vakiintut, niin tarjontaa ei niin paljoa välttämättä ole pienissä pitäjissä. Silloin se homma ei näytä nössöltä beta miehen toiminnalta naisesta lähteä kauemmaksi kalaan, koska se on käytännön pakko ja osoittaa enemmänkin tahtoa...

Mutta en tiedä onko se oma ajatusmaailma vai se että odottavatko naiset oikeasti miehiltä enemmän mitä itseltään. Mun mielestä se kuulostaa hyvin järkevältä, että nainen haluaisi tulla puoliväliin vastaan. Yleensäkkin se, että molemmat panostaa samanverran heti kättelyssä jos ollaan kaukana toisista. Homma on jotenkin neutraalilla "luonnollisemmalla" maaperällä silloin.

• nainen41+++
        nainen 40+ kirjoitti:

sua. Minäkin lähden mielelläni kauemmaksikin....

• taas en halua

mitään urheilu/harrastehullua. Mitäpä tehdä miehellä joka ei ole koskaan kotona? Ja kuinka monella todella on kaikenmoisia ilmoitettuja harrastuksia? Aika harvalla. On vaan niin trendikästä muka ilmoittaa harrastavansa kauheesti. Jollei koskaan lepää eikä ole vaan, niin yläpäässä taatusti napsahtaa.....

• trendi-ilmiö,

että pitää olla mahdollisimman aktiivinen ja toimelias, myös vapaa-aikana. Sellanen ihminen on huomattavasti jännittävämpi, joka harrastaa purjehdusta, kuumailmapallolentoja, lumilautailua, moottoripyöräilyä, esteratsastusta ja benjihyppyjä, kuin ihminen, joka viihtyy kotona, eikä harrasta juuri mitään. Mutta parisuhteessa on tärkeää, että molemmilla on sitä kiireetöntä aikaa toisilleen, mukavaa ja leppoisaa yhdessäoloa, mikä syventää ja lujittaa sitä suhdetta. Jos on aina menossa, eikä yhteistä aikaa löydy, niin sellaisessa suhteessa kasvetaan äkkiä erilleeen. Jotenkin tämän ajan henki on sellainen hyperaktiivisuus, hermostuneisuus ja levottomuus. Pitää kokea nopeasti kaikki ja mahdollisimman paljon. Mikään aktiviteetti tai harrastus ei korvaa sitä ihanaa tunnetta, kun saa olla toista lähellä, ilman sen suurempia sanoja ja tekoja, olla vaan siinä hetkessä hiljaa, toisen kainalossa.

• kaikella
        trendi-ilmiö, kirjoitti:

että pitää olla mahdollisimman aktiivinen ja toimelias, myös vapaa-aikana. Sellanen ihminen on huomattavasti jännittävämpi, joka harrastaa purjehdusta, kuumailmapallolentoja, lumilautailua, moottoripyöräilyä, esteratsastusta ja benjihyppyjä, kuin ihminen, joka viihtyy kotona, eikä harrasta juuri mitään. Mutta parisuhteessa on tärkeää, että molemmilla on sitä kiireetöntä aikaa toisilleen, mukavaa ja leppoisaa yhdessäoloa, mikä syventää ja lujittaa sitä suhdetta. Jos on aina menossa, eikä yhteistä aikaa löydy, niin sellaisessa suhteessa kasvetaan äkkiä erilleeen. Jotenkin tämän ajan henki on sellainen hyperaktiivisuus, hermostuneisuus ja levottomuus. Pitää kokea nopeasti kaikki ja mahdollisimman paljon. Mikään aktiviteetti tai harrastus ei korvaa sitä ihanaa tunnetta, kun saa olla toista lähellä, ilman sen suurempia sanoja ja tekoja, olla vaan siinä hetkessä hiljaa, toisen kainalossa.

Piti kysäistä yhdeltäkin naiselta (joka ilmoitti olleensa kuukauden kesälomalla peräti yhden päivän kotosalla...), että haetko nyt ihmissuhdetta vai matkaseuraa? Eipä päästy ensitreffejä pidemmälle ja hyvä niin.

• Nainen41++++++
        trendi-ilmiö, kirjoitti:

Sinäpä sen puit sanoiksi. Kiitos. Juuri noin sen olla pitää. Siksi haenkin sitä "tavista", en harrastuksissa ravaavaa kaukosuhdetta...

• Nainen41++++++ kirjoitti:

Sinäpä sen puit sanoiksi. Kiitos. Juuri noin sen olla pitää. Siksi haenkin sitä "tavista", en harrastuksissa ravaavaa kaukosuhdetta...

_o/

Tavis, mutta ei tavaton! Missään mielessä!

Mav

• vain minä oon saanut seuraa netin kautta ihan kiitettävästi.
      Lyhyt oon ja en varmasti mikään ulkoisesti niitä komeimmpia mut enkait kuitenkaan ihan rumimmastakaan päästä.
      Ja eipä oo ihmeellisiä harrastuksiakaan.

• Akkavaa.........

Minäpä kerron mikä on suurineste.

- Mies ei osaa ilmaista itseään kirjoittamalla, joskus ei puhumallakaan

- Mies on katkera

- Mies odottaa että nainen alkaa siitä mihin entinen/edellinen nainen jätti

Itse tapailen mieluummin tavismiehiä, joilla on avoinmieli, jotka eivät "pelkää" erilaisia ihmisiä, jotka seuraavat aikaa, joille yh-äiti ei ole kauhistus, jotka osaavat keskustella ja ilmaista myös tunteensa, joille kelpaa ihan tavallinen nainen kumppaniksi, joka ei odota naisen olevan kodinkone, jotka ei valehtele ja jotka arvostaa muita ihmisiä. Tarvin varmaan ihmemiehen :)

Tuli tuossa mieleen kerran minua lähestyttiin treffeissä ja mies kertoi että harrastaa paljon joten ei ole kotona haittona kuin joskus, juu en minä tarvi miestä joka on vienyt harrastamisen fanaattisuuteen asti.

• *N42

Sanoisin, että ihan tavallinen mies on nettitreffeillä ihan hyvissä asemissa. Pelkästään se, että on ihan normaalikohtelias saa miehen erottumaan joukosta edukseen. Niin paljon on miesten joukossa seksinehdottelijoita, yli-innokkaita (pakkaavat muuttolaatikoita kahden vaihdetun viestin jälkeen) ja 'sanattomia' (viestinä lähetetään pelkkä ;))Kun joskus saa ihan 'tavallisen', järkevän viestin, minä ainakin mielelläni sellaisen miehen kanssa alan kirjoitella. Jos ei siitä muuta tule, niin sille ei sitten voi mitään.

• pysähdytä ja yritetä

oikeasti yhtään tutustua. Jatkuvasti etsitään sitä parempaa, uutta.

Ei se välimatkan lyhyyskään auta. Itse olen pitänyt mittana, että omasta maakunnasta... mulla kun ei ole autoa, eli mä en voi oikein matkusella tuosta noin vain. Julkisille menee päiväkaupalla aikaa. Mutta eipä ole onnannut.

Viimeisin on myös ihan kiva, ja MÄ haluaisin tutustua, mutta kun sillä ei ole aikaa..... en mä rupea odottelemaan, että muutaman kymmenen vuoden päästä on eläkkeellä, ja sitten ehtisi mua tavata.

Kun ei voi tutustua, jos ei edes näe.

• ja renttujen kurssi

on selvästi laskussa. Kovassa nousussa on ihan tavalliset, korrektit, vähäeleiset, LUOTETTAVAT ja turvalliset miehet. "Alaikäisillä", keskenkasvuisilla, ikuisesti lapsenkengissä kulkevilla "aikuisilla" miehen aluilla (pelimiehet, rentut jne.), on sama kohtalo kuin alamittaisilla ravuilla, ne heitetään takaisin järveen kasvamaan. :)

• haha
        ja renttujen kurssi kirjoitti:

on selvästi laskussa. Kovassa nousussa on ihan tavalliset, korrektit, vähäeleiset, LUOTETTAVAT ja turvalliset miehet. "Alaikäisillä", keskenkasvuisilla, ikuisesti lapsenkengissä kulkevilla "aikuisilla" miehen aluilla (pelimiehet, rentut jne.), on sama kohtalo kuin alamittaisilla ravuilla, ne heitetään takaisin järveen kasvamaan. :)

Hyvin sanottu :)

• melko tavallinen mies
        ja renttujen kurssi kirjoitti:

Jos uskoisin, että tuo pitää paikkaansa, voisin uudestaan profiilin tänne avata. Epäilenpä kuitenkin, että samanlaista ajanhukkaa se olisi, kun viimeksikin.

• soppii...
        melko tavallinen mies kirjoitti:

Jos uskoisin, että tuo pitää paikkaansa, voisin uudestaan profiilin tänne avata. Epäilenpä kuitenkin, että samanlaista ajanhukkaa se olisi, kun viimeksikin.

Mutta kyllä nyt on selvästi sellaset merkit ilmassa, että luotettavien tavismiesten kurssi on kääntynyt huimaan nousuun. Naiset on valmiita panostamaan ja sijoittamaan näihin em. miehiin. Pist vaan takas se profiils esille, eläkä epäile yhtään. ;)

• Nainen Vm-65
        melko tavallinen mies kirjoitti:

On aito, luotettava, mukava, lapsirakas, kykenevä vakavaan suhteeseen niin ehdottomasti hänet ottaisin.

Tavis-nainen kaipaa tavismiestä jonka kanssa voi tehdä ihan tavallisia asioita yhdessä.

• tilaus
        Nainen Vm-65 kirjoitti:

On aito, luotettava, mukava, lapsirakas, kykenevä vakavaan suhteeseen niin ehdottomasti hänet ottaisin.

Tavis-nainen kaipaa tavismiestä jonka kanssa voi tehdä ihan tavallisia asioita yhdessä.

mainitsemillesi miehille naisten keskuudessa. Kyllä ne selkärangattomat keikarit, sarjahurmaajat, jonninjoutavat läpänheittäjät/tyhjän naurajat ja ikuiset "pikku-pojat" alkaa olla out.

• välimatka
        pysähdytä ja yritetä kirjoitti:

oikeasti yhtään tutustua. Jatkuvasti etsitään sitä parempaa, uutta.

Ei se välimatkan lyhyyskään auta. Itse olen pitänyt mittana, että omasta maakunnasta... mulla kun ei ole autoa, eli mä en voi oikein matkusella tuosta noin vain. Julkisille menee päiväkaupalla aikaa. Mutta eipä ole onnannut.

Viimeisin on myös ihan kiva, ja MÄ haluaisin tutustua, mutta kun sillä ei ole aikaa..... en mä rupea odottelemaan, että muutaman kymmenen vuoden päästä on eläkkeellä, ja sitten ehtisi mua tavata.

Kun ei voi tutustua, jos ei edes näe.

Minulla kävi tuuri ja löysin "tavallisen, rehellisen ja luotettavan" miehen -50v, lähes naapurista. Mutta kuinka kävikään, ensin oltiin niin aktiivisia, sitten ei vastata viesteihin, ei puheluihin. Rakkautta vannotaan aina kun satutaan näkemään. Mutta selän takana vedätetään, etsitään edelleen uutta seuraa. Enpä tiedä minkälaiseen mieheen voisi ihan oikeasti luottaa? Kun aikuiset ihmiset käyttäytyvät ihmissuhteissaan toistensa tunteista piittaamatta, onko ihme että aikamme lapset voivat huonosti?

• -M-30-

Mikä on tavallinen viesti?
        Mitä ensimmäiseen viestiin tulisi kirjoittaa, jotta herättäisi edes pientä mielenkiintoa?
        Olen kirjoittanut noin 15 viestiä, vain yhden per profiili.
        Yksikään ei ole vastannut, vaikka olen erikseen pyytänyt edes jotain vastausta. Ei kiinnosta, on hyvä vastaus. Mutta onko kaikki naiset niin ylpeitä, etteivät edes vaivaudu vastaamaan tuota.

• samada...........

yhtään kunnon ukkoa en oo tavanna ja tavista eka ne kirjottaa kivasti sit ne liitää jo *toiseen kukkaan*..eli oonpa roikkunut muutaman vuoden turhaan tääl.Toivotonta hommaa!!miehet etsii vaan yhden illan juttuja ja pelimiehiä/naistennaurattajia piisaa.Kivoja ne on mutta empä treffais muuten.

• koitappas__

niin, että lähet vähän avoimimmin matkaan! ketään et voi tuntea kuvan tai profiilin perusteella. Eli sitä tutustumista! ja pitää myös osata tiedottaa asioista toiselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe