Onko kukaan lentänyt reittiä Hki-Pariisi-Dallas-Miami? Miten vaihdot? Huomioitavaa?
Dallas
2
691
Vastaukset
- dallasiin
Jos tarkoitukseni olisi päästä Helsingistä Miamiin en tosiaankaan haluaisi lentää sinne Dallasin, Texas, kautta.
Voisitko mahdollisesti tarkoitta Dulles'in lentokenttää Washington'issa (DC)? Tämä reitti on ainakin maantieteellisesti järkeen käyvä, vaikka yrittäisin välttää kahta vaihtoa. Ei ole ikinä kiva vaihtaa USA:ssa jatkolennolle heti maahan tulon jälkeen. Passi- ja tullijonot voivat olla pitkät ja sen jälkeen joudut vielä 'check-in' matkatavarasi jatkolennolle, lisäksi olet väsynyt ja jos lentosi sattuu saapumaan myöhässä, niin jonoissa seisoskelu stressaa. L
Oletan, että säästät lipun hinnassa, joten jää punnittavaksesi onko säästö vaivan arvoista. - Dallasin
kautta lentämästä? Häh? Jos se matkustajalle sopii, niin Dallas on oikein hyvä paikka vaihtaa ja maahantuloselvityksetkin sujuvat joustavasti.
Matkustajan kannattaa itse ottaa selvää vaihtoajoista ja muusta, netistä löytyy kaikki tieto.
Dallasin kenttä on vilkas, mutta hyvä ja toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625