Miksi en yhtäkkiä saa avatuksi sähköposti osoitteita?!kaikki osoitteet jossain helvetin vitun kuuses.!alkaa kyrsiä koska sielä on kavereiden ja vanhenpieni osoitteet ja yllätys yllätys se ei vaan TOIMI!enkä myöskään pysty lisäämään osoitteita uudestaan.. Osoitekirjaa ei voi käyttää. Jos olet osoitekirjan omistaja, ota yhteys järjestelmänvalvojaan. Jos osoitekirja on jaettu, ota yhteys sen omistajaan: osoitekirjan käyttöoikeudet on voitu poistaa sinulta, tai se on ehkä poistettu kokonaan. Siirry osoitekirjaan ja päivitä käyttöoikeustiedot valitsemalla Päivitä jaetut osoitekirjat. MITEN PÄÄSEN TUONNE EI LÖYDY MITÄÄN TEKSTIN VASTAISTA PAIKKAA JA HERMOT MÄNNÖÖ!!!!!!!??????
miksi oi miksi
6
629
Vastaukset
- hukatut osoitteet
Sama ongelma täälläkin ohkohan "maan laajuinen" ongelma
lähetin palaute lomakkeen kysyäkseni mutta vastausta ei ole ainakaan vielä tullut.saas nähdä mikä mättää on tympivää etsiä kaikki osoitteet uudestaan.mutta ilmoittelen heti kun vain tietoa tulee jostain suunnasta.
- Nimetön
Minulla sama ongelma. Satoja osoitteita kateissa :(
tällänen viesti tuli. Sähköpostin osoitekirjassa on tällä hetkellä tekninen häiriö. Vikaa tutkitaan ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme viasta aiheutavaa haittaa. eli kyllä se siitä..
Moi,mun kamuilla yks kone,heillä omat sivut,kumpikiin pääsee omille sivuille niin ettei toinen pääse niitä lukemaan,sun täytyy luoda esim, Suomi24:seen oma sivu,kirjaudu sivulle,täytä kysytyt kohdat,oma salasana...jatkoja..
ei kato mitään hätää se oli vain toiminta häiriö.nyt kaikki pelaa niinkuin aina ennenkin.tuli ilmotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911