Tuolla Koirien ruokinta- palstalla ei näytä juurikaan olevan ainakaan älyllistä elämää joten siirrän tämän tänne...Eli:
Syötämme samojedinpennulle Royal Canin maxi-ruokaa, ja koska se vaikuttaa maistuvaiselta ja muutenkin hyvältä, ajattelin josko seropillemme löytyisi tästä sarjasta myös sopiva. Eli tämä seropimme on 3,5- vuotias vastikään leikattu uros, todella hoikkarakenteinen, säkä noin 40 cm ja painoa noin 11-12 kg. Rotuina coctailissamme on 1/2 suomenpystykorva, 1/4 saksanmetsästysterrieri ja 1/4 kettuterrieri. Itse pohdiskelin kokeilla medium adultia tai medium sensibleä, koska tuo vatsa on välillä temppuileva.
Royal Canin
9
345
Vastaukset
Royal Canin sapuskoilla koiramme. Tyytyväinen olen ollut.
Taatusti löydät sopivan. Tuo oma valintasi tuntuu ihan fiksulta. Kokeilemalla löydät. Minäkin vaihtelen. Välillä annan Yorkki sapuskaa,,nyt Snautsereille tarkoitettua ja välillä Mini adultia.
http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=46&Itemid=43
Voit välillä vaihdella jos haluat,,,noista löytyy;)- deLumiSade
Välillä yritin vaihtaa tuolle pienemmälle ruuan,mutta eipä syönyt.Napostelkoon Royal Caninia ku kerran maistuu.
deLumiSade kirjoitti:
Välillä yritin vaihtaa tuolle pienemmälle ruuan,mutta eipä syönyt.Napostelkoon Royal Caninia ku kerran maistuu.
kun kuulun kasvattajakerhoon ja saan kortilla suoraan 25 prosentin alennuksen sapuska ostoista. Halventaa huomattavasti ruokintakuluja.;))
- deLumiSade
umalehtinen kirjoitti:
kun kuulun kasvattajakerhoon ja saan kortilla suoraan 25 prosentin alennuksen sapuska ostoista. Halventaa huomattavasti ruokintakuluja.;))
Mulla vaan nämä 2 pientä.Ilolla ja riemulla ostan koirille mitä he ikinä tarvii.Vanhemmalle(jolla on tosi herkkä "nahka")ostin oliko se ny Britt nimistä ruokaa.Hyvin söi ja mikä tärkeintä:ei ole raapinu itteensä ja korvat on siistit.
deLumiSade kirjoitti:
Mulla vaan nämä 2 pientä.Ilolla ja riemulla ostan koirille mitä he ikinä tarvii.Vanhemmalle(jolla on tosi herkkä "nahka")ostin oliko se ny Britt nimistä ruokaa.Hyvin söi ja mikä tärkeintä:ei ole raapinu itteensä ja korvat on siistit.
mitä se on kerro kiltti lisää;)
Apua,minun kokemus royalista oli karmaiseva.
Kun murkku haettiin,niin pari viikkoa (sopeutusvaihe) syötin sille muistaakseni RC giant puppya tai jotain sinnepäin.P***a haisi karmeemmalta kuin topinoja,ja isäntä meinas lähettää koko otuksen postimerkinkuvalla persuuksiin takaisin.Onneksi usko,että eiköhän se haisu häviä,kun omiin safkoihin kunnolla siirrytään.Mutta jösses,mitkä dunkkikset.Tosin meijän tottumattomien nenään se pussin sisältökin haisi samalle,öh...- DeLumiSade,vai mikähän se oli
umalehtinen kirjoitti:
Sitä myy.Vai myyköhän....
- Lumisaje
umalehtinen kirjoitti:
Mustista ja Mirristä
- deLumiSade
Lumisaje kirjoitti:
Mustista ja Mirristä
Kerroppa Tuulalle,mikä sinnuu riepoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864