Uusi Prince-haastattelu USA TODAY:n nettissivuilla:
http://www.usatoday.com/life/books/news/2008-09-25-prince-21-nights_N.htm?csp=34
Haastattelun tarkoituksena lienee markkinoida uutta 21 Nights -kirjaa, mutta siinä sivutaan muitakin aiheita.
USA TODAY -haastattelu
3
249
Vastaukset
- whitedove
Piti vielä sanoa, että ihan kohtuullisen hyvän artikkelin ovat saaneet aikaan. Prince antaa harvoin haastatteluja, ja miehestä ei aina saada niissä harvoissakaan tapauksissa mitään irti. Nyt oli oikein asiaakin, julkaisukanavista sun muusta, vaikkakin aika pintapuolisesti.
- mukavaa että
prince taas on mediatouhussa mukana sen vastustamisen ja promootion välttämisen sijasta :)
- Daddy Pop
vaikuttaa kiinnostavalta, etenkin kylkiäisensä takia: mukanahan tulee 15 live-raitaa sisältävä cd Indigo Nights, joka on vasta Princen toinen livealbumi (edellinenhän oli se vuosituhannen alussa ilmestynyt massiivinen One night alone... Live! -paketti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222