Kysymys

Novasc

Olisin sellaista kysellyt, että tuleeko bokserit miten hyvin toisten koirien kanssa toimeen? Sellaista olen kuullut, että samojen sukupuolten välillä voi kärhänää tulla... (?)
Mutta minun tilanteeni olisi seuraava:
Minulla on Novascotiannoutaja uros, ja seuraava koira jonka tulen hankkimaan olisi bokseri. Uros olisi mieleisempi, mutta miten tuleva bokseri tulisi toimeen toisen koirani kanssa? Olisiko narttu sittenkin parempi vaihtoehto?

2

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuore boksuemäntä

että uros ja narttu tulee paremmin toimeen. Mutta oon niin tuore boksutytön emäntä etten osaa sanoa miten uros boksu menee muun uroksen kanssa. Veikkaisin että todennäköisesti lujatahtoisempi kuin novascotian noutaja että siinä voi pomon paikka isompana vaihtua näiden kesken.

Mun sisarella oli kaksi uros-rottweileria ja täytyy sanoa ettäolihan se sille vanhemmalle aika stressaavaa kun nuorempi yritti koko ajan hakea pomon paikkaa. Eivät tapelleet mutta semmosta ärsyttävää jäynä-kiusaa harrasti. Tää oli velmu tämä nuorempi, oli hiukan isokokoisempi ja oli helppo laittaa toisen selän päälle kuono ja siitähän ei vanhempi tykännyt. Sen vanhemman koiran kiva luonne hiukan siis kärsi stressistä. Ei siitä kiukkuinen tullut mutta ei ollut enää niin iloinen ja yliystävällinen kuin ennen. Jossain vaiheessa avioeron myötä joutui luopua nuoremmasta koirasta kun ei ollut aikaa kahdelle niin vanhemman mukava luonne palautui. Mutta yksilöitähän ne ovat varmasti koirat.

Boksu-uroksilla kumminkin taitaa olla tuota taistelutahtoa muiden koirien kanssa, oon kuullut sanottavan, että siinä mielessä voi olla ettei vanhemman koiran osa ole kiva. Mutta toivottavasti saat omakohtaista kokemusta vaikka kahden uros-boksun omistajalta.

• bastiffi

minulla on 8v bokseri uros. Noin 3 vuotiaaksi asti käytiin ahkerasti (lähes päivittäin) koirapuistossa sitten alkoi urosten kanssa rähjääminen. Tunnen muutaman bokserin omistajan joille käynyt samalla lailla. En kyllä suosittele ottamaan urosta.
      Nyt meillä on bokserin kaverina ranskanbulldoggi tyttö joka on meidän uroksen silmäterä.
      Bokserit on luonteeltaan ihania joten suosittelen rotua lämpimästi mutta toisten urosten kannalta meillä on ainakin käynyt näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe