Mieli sarja. Mutta eilen perjantaina laitoin telkkarin kiinni pohjois-Suomen uutisten jälkeen.
Maajussi ohjelmaan asti.
Nyt olen kirjastolla koneella. Ja hoksasin tuosta otsikosta. Sydämen asialla jäi katsomatta. Näkeekö sitä enää mistään?
Sydämen asialla. 26.9 unohtui...
7
1455
Vastaukset
Valitettavasti et näe enää sitä televisiosta, kun näiden uusien jaksojen myötä ei uusintoja näytetä.
Sitä en tiedä josko tuolta Ylen Areenalta näkyisi, käy vilkaseen...- voi olla kovinkaan
mieleinen sarja, jos katsominen unohtuu! Minä muistan sen aina perjantaina. Laitan lisäksi kännykän herätyskellon soimaan 19:10. En kylläkään ole vielä koskaan tarvinnut, aina olen sen muistanut. Heti seitsemän uutisten jälkeen (kestävät noin 10 minuuttia) käännän ykköselle!
- oinoin
Kaks kertaa olen unohtanut kääntää 1-canalille.
Tuntuu, etten ole mitään menettänyt. oinoin kirjoitti:
Tuntuu, etten ole mitään menettänyt.tykkää katsoa, niin menetät paljon unohtamisella.
Ilmeisesti se ei sinulle sitten paljoa merkitsekään...- nety
A..N..N..A kirjoitti:
tykkää katsoa, niin menetät paljon unohtamisella.
Ilmeisesti se ei sinulle sitten paljoa merkitsekään...Minulle tärkeä sarja. Ja osa lapsistani myös seuraa.
Tykkään muutenkin englantilaisista sarjoista.
Osa parempia kuin kotimaiset.
Yksin kun asustelee. Katsoo monia ohjelmia.
Ei väkivaltaisia. nety kirjoitti:
Minulle tärkeä sarja. Ja osa lapsistani myös seuraa.
Tykkään muutenkin englantilaisista sarjoista.
Osa parempia kuin kotimaiset.
Yksin kun asustelee. Katsoo monia ohjelmia.
Ei väkivaltaisia.vastauksen kaverille, jota ei ihmeemmin haittaa, jos jaksot jää näkemättä.
Väkivaltaa telkussa ihan liikaa.
Englantilaiset sarjat ovat aatelia ;)- <<<<
oinoin kirjoitti:
Tuntuu, etten ole mitään menettänyt.DIGIBOKSILLA TAITAA OLLA TALLENNETTUNA YKS JAKSO < SE MISSÄ ROB PALAA DUBLINISTA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175