Tehoaako rukous
3
197
Vastaukset
- Arskavain
Ainakin minua rukoileminen auttaa. Minulla onkin tapana usein ennen nukkumista rukoilla mielessäni, ja uskon,että juuri rukoilemisen ansiosta asiat ovat menneet paremmin...
kuulee. Mutta rukouksen tulee olla epäitsekäs tullakseen kuulluksi.
Osaako joku viisas selittää miksi Jehovat eivät rukoile koskaan ns.maailmallisten kanssa?
He vain supisvat jotain itsekseen. Näin ainakin viime kerralla muuten ystävälliset tädit toimivat. He jotenkin kalpenivat kun keskusteltiin yksikseen rukoilusta.- Markku_Meilo
MarkkuP kirjoitti:
kuulee. Mutta rukouksen tulee olla epäitsekäs tullakseen kuulluksi.
Osaako joku viisas selittää miksi Jehovat eivät rukoile koskaan ns.maailmallisten kanssa?
He vain supisvat jotain itsekseen. Näin ainakin viime kerralla muuten ystävälliset tädit toimivat. He jotenkin kalpenivat kun keskusteltiin yksikseen rukoilusta.>>Mutta rukouksen tulee olla epäitsekäs tullakseen kuulluksi.
Nimenomaan näin ja silloin se toimii melkoisella todennäköisyydellä. Pelkkä vilpitön toivekin toimii, ainakin minulla on toiminut vuosikymmeniä. Joka kerran kun havaitsen tähdenlennon, niin toivon, että se ei iske päähäni. Ei muuten ole koskaan iskenyt.
Toisaalta en usko kenenkään ylhäällä kuunnelleen ajatuksiani, koska olen ajatellut ääneti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329