Kaaduin toissapäivänä töihin mennessä seurauksella että en saanut liikuteltua vasemman käden pikkusormea lainkaan ja siinä on rystysen kohdalla mustelma, samoin aristaa toiseksi ylintä niveltä Kuvattaessa hyväasentoinen murtuma, kipsilasta etusormeen teipattuna nyt alkuun viikko, jonka jälkeen uusi rtg ja lääkärin arvio. Tämä luetaan työtapaturmaksi, mutta miten tämän kanssa toimitaan? Lääkäri kirjoitti sairaslomaa eilisestä, vaikka kijauduin päivystykseen toissa iltana ja olisi ollut yövuoroon meno, eli nyt siitä kolmesta tunnista ei ole todistusta.Pitääkö A-todistukseesa lukea että kyseessä on työtapaturma. Miten kipulääkkeistä, pkl-maksuista, maksanko ne ensin itse vai miten niiden kanssa toimitaan? Meneekö lääkärintodistus suoraan vaakuutusyhtiölle, ainakaan minulle ei annettu kuin kaavake, jonka itse täytän vakuutusyhtiötä varten.
Pikkurillin hyväasentoinen murtuma
Kipeä
2
3550
Vastaukset
- mmm
A-tod pitäisi olla rasti kohdassa , tapaturma. Teet sen ilmoituksen vakuutusyhtiölle ja ne hoitaa byrokratian
- Kipeä
No mites jatkossa kaikki lääkärissäkäynnit ja muut mistä tulee kuluja, maksanko ensin itse vai laskutetaanko suoraan vakuutusyhtiötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175