siis tarkoitan että käy psykologin juttusilla tai käyttää mieltä sulattavia kemikaaleja?
Kuinka moni teistä turvautuu
11
566
Vastaukset
- Striking-Fire
Lantussa näet viiraa siinä määrin.
Mutta enpä ole koskaan sitä kokeillut kun oon tämmönen perus umpiluupää suomalainen, joka on sitä mieltä, että jollen itse pysty itseäni auttamaan, ei pysty kukaan muukaan.- verkosto
Useimmilla ihmisillä on oma tukiverkko, perhe,sukulaiset, ystävät, työtoverit joidan kanssa voi asioita purkaa ja käydä läpi. ja se ehkä riittää.
mutta kaikilla ei ole tätä verkostoa.
- vänkyrä-nainen
olla rikkaiden ihmisten etuoikeuksia. Ei pienituloisilla oikein ole mahdollisuuksia, vaikka tarvetta olisikin. Mulla lisäksi on aika skeptinen asenne joitain tuollaisia "ammattilaisia" kohtaan kun musta tuntuu ettei niillä kaikilla itselläänkään taida ihan kaikki valot palaa vintillä, mitä nyt ihmisten kokemuksia olen kuullut.
Parasta terapiaa on hyvän ystävän kuuntelevat korvat tai kirjoittaminen. Kunnon kännitkin silloin tällöin vie hetkeksi huolet ja murheet pois.:) Ei ole tullut käytettyä kumpaakaan, joko kaikki on hyvin tai sitten vikaa on niin paljon ettei siihen enää auta mikään.
- FiliaFerusFabulosus
tarvis, kun itse tiedän parhaiten omat ongelmani ja itse on kumminkin niihin ratkaisut löydettävä.
Myöntää täytyy et joskus (voi mennä vuosia) olen vetänyt perskännit että olo helpottuisi. Se on se suomalaisten yleisin tapa hoitaa ongelmia. Mut siitä kunnon kännistä oksennan ainakin seuraavat puol vuotta jo pelkän alkoholin näkemisestä, sen verran vatsa tulee siitä kipeäksi. Eli juoppoa musta ei saa tekemälläkään.. En ymmärrä niitä jotka pystyvät jatkamaan seuraavanakin päivä ryyppäämistä.. - -ukko-
alkoholi mieltä sulattavaksi kemikaaliksi? Jos kyllä, niin kyllä.
Melkoisen moni meistä on turvautunut, turvautuu, tai tulee turvautumaan mielenterveyspalveluihin. Itsekin olen käväissyt rupattelemassa muutaman ihmisen kanssa. viimeisestä käynnistä taitaa tosin olla yli 20 vuotta. Masennuksesta johtuvaa unettomuutta hoidin joskus lyhyen aikaa nukahtamislääkkeillä, mielialalääkeitä en ottanut vaikka tarjottiin.
Saikkua hain ja sain terveyskeskuksen yleislääkäriltä erään rankan kokemuksen johdosta. Samalla kerralla juttelin yhden toisen lääkärin kanssa pitkän tovin tapahtuneesta, mutta sen kummempaa terapiaa en hakenut.
"Mieltä sulattavat kemikalit" kuulostaa huonolta jutulta.. Vaikka mielenterveyslääkkeet on käsittääkseni tarkoitettu parantamaan tai hoitamaan oireita. Eikös ne silloin ole hyvä juttu?- Yksinkertainen blondi
ei ole tullut turvauduttua. Mutta lähipiirissä, mm. ystävissä enemmän sääntö kuin poikkeus. En yhtään epäröisi, jos tulisi jonkunlainen murtumispiste. Siihen ei välttämättä paljon tarvitsisi... tässä "konkurssissa":I
- hsgf
Mitähän se tarkoittaa? Ainakin alkoholi tappaa aivosoluja. Maalien ohenteiden ja liimojen höyryt voivat myös aiheuttaa myrkytyksiä ja vaurioita.
vielä tullut mentyä, vaikka ei se poissuljettu vaihtoehto ole, että menis joskus jonkun terapeutin juttusille jos niin paha paikka elämässä eteen tulee. Tähänastisessa elämässäni oon kuitenkin kokenut pärjääväni läheisten tuella.
Mielialalääkkeisiin en oo koskaan koskenut ja toivottavasti ei tarvitse koskeakaan. Ajatus lääkkeistä ylipäätään tuntuu vastenmieliseltä ja mä pyrin hoitamaan vaivan ensisijaisesti muilla keinoin kuin lääkkeillä. Joskus ei tietty muuta keinoa ole kuin lääkitys, mutta se on se vihoviimeinen keino.- cookos
mutta silloin avioeron aikaan, kun lapset jätin, huom. jätin isälle, kävin jonkun psykologin tai sellasen juttusilla. Siis yhden kerran ja päätin selvitä siitä tilanteesta ihan omin avuin, kuitenkin. Ja selvisin...luultavasti :D
Olin aika itkuinen, oli lama-aika, töitä ei saanut mistään, just koulusta valmistunut, ja muuttanut uudelle paikkakunnalle. Ja sitten ero siihen päälle.
Mutta oon sitä mieltä, että apua pitää hakea, jos siltä tuntuu, eikä jäädä odottamaan, koska voi mennä vaan huonompaan ja silloin ei selviikkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965