taidan olla hölmö kun en ymmärrä. pitäis lähettää monia tiedostoja eli käytännössä koko kansiollinen, en kuitenkaan pysty sitä lähettämään. onko se edes mahdollista, pähkäilenkö turhaan?
voiko kansion
6
5168
Vastaukset
- ei onnistu
liitteenä voi lähettää vain "aitoja" tiedostoja.
Mutta voithan aina pakata kansiollisen sellaiseksi,
esim. zip- tai rar-tiedostoksi ja lähettää
sitten sen.- zxcvbnm
Mikä on "aito tiedosto"? Miten se eroaa epäaidosta (väärennetystä?) tiedostosta?.
- ei onnistu
zxcvbnm kirjoitti:
Mikä on "aito tiedosto"? Miten se eroaa epäaidosta (väärennetystä?) tiedostosta?.
kyllähän sinä tietty ymmärrät mistä on
kyse, kunhan piruilet.
- Kansioita,
Mutta voit valita koko kansiollisen kerralla ja sitten liittää.
Edellytyksenä on, ettei yhteiskoko ylitä suurinta sallittua tiedoston lähetyskokoa.- alkuperäinen kyselijä
niinhän mä vähän meinasinkin että ei se varmaan onnistu. tota pakkaamista voisin kokeilla. miten käytännössä tapahtuu tuo "valitse koko kansio ja liitä"? olen kyllä yrittänyt mutta en saa onnistumaan...taidan olla tosi tumpelo .
ja kiitos taas jo etukäteen kaikista asiallisista vastauksista! alkuperäinen kyselijä kirjoitti:
niinhän mä vähän meinasinkin että ei se varmaan onnistu. tota pakkaamista voisin kokeilla. miten käytännössä tapahtuu tuo "valitse koko kansio ja liitä"? olen kyllä yrittänyt mutta en saa onnistumaan...taidan olla tosi tumpelo .
ja kiitos taas jo etukäteen kaikista asiallisista vastauksista!Jos käytät Windows XP:tä (Vistassa saattaa olla sama toiminto, en tiedä), niin käyttöjärjestelmä osaa tehdä zip-pakkauksen.
Avaa resurssienhallinta ja etsi kansio, jonka haluat liittää sähköpostiin. Napsauta kansion nimeä hiiren kakkosnapilla ja valitse avautuvasta valikosta Lähetä -> Pakattu kansio. Windows pakkaa kaikki kansion sisältämät tiedostot ja alikansiot yhdeksi zip-paketiksi (kansio.zip), jonka voit lähettää sähköpostin liitteenä.
Jos käytät jotakin muuta käyttöjärjestelmää, niin täytyy asentaa erillinen pakkausohjelma, joita on netistä saatavana ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144