Voisiko joku kertoa mikä biisi on ollut tämän/viimeviikon(40/39) skins mainoksessa? Mainos käsittelee viikon 40 jaksoa jossa pääosassa Cassie.
Skins mainosmusa!
5
756
Vastaukset
- mäkin olen pohtinut
lauletaan jotain this is my city... this is my.. jotain :D ehkäpä
- ...
Mä yritin kans ettiä tota biisiä ja sen tekijää, mutta ilmeisesti tuo biisi on tehty varta vasten skins-sarjalle ja tekijästä ei oikein oo mitään tietoa..
Tässä on linkki kohtaukseen, jossa biisi soi:
http://www.youtube.com/watch?v=cGCTFNoX6KY- ff
Mikäs se biisi on mikä soi nyt subilla Skins -mainoksessa?`Ettiny nyt vähän jokapuolelta, muttei löydy. En usko, että on sarjan oma kipale tai mitään, kun ainakin kuulostaa tutulta...
- jhygf
ff kirjoitti:
Mikäs se biisi on mikä soi nyt subilla Skins -mainoksessa?`Ettiny nyt vähän jokapuolelta, muttei löydy. En usko, että on sarjan oma kipale tai mitään, kun ainakin kuulostaa tutulta...
taitaapi olla Robyn - indestructible
- kiiitois
Kiitos :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670