Mitä ehdottomasti tärkeää otan esille hoitosuunnitelman teossa kaupungin kanssa. Kaikki asiat tietoksi. Kiitos.
mun mummoni
1
2848
Vastaukset
- tärkeitä
Hoitosuunnitelma on tehtävä mahdollisimman tarkoin ja kirjattava myös tarkoitus. Kirjoittakaa esim. Hygieniasta huolehtiminen, joka kattaa pikasiivouksen ja suihkun.
Jos kirjoitat sopimukseen vain "käynti" ilman mitään lisämääritelmää, vaikkapa "käynti kahdesti viikossa", se henkilö voi periaatteessa käydä vain istumassa siellä mummosi luona kädet ristissä, tekemättä ja puhumatta yhtään mitään. Toiseksi kannattaa käyntien välit vaikkapa "2-3 päivän välein, ettei käy niin, että käydään tiistaina iltapäivällä ja keskiviikkona aamupäivällä, jolloin on tehty ne "2 käyntiä viikossa", ja toinen on ollut täysin hyödytön.
Näin on meilläkin käynyt, kun ei ymmärretty tarpeeksi tarkkaa suunnitelmaa kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605