Mut on aikuiset pienenä pettänyt. En ole siis koskaan keneenkään luottanut, paitsi siskooni tai kavereihin. Etenkin miehiin en ole koskaan saanut luottamus suhdetta missään mielessä.
Vanhempien miesten kanssa on kiva jutella ja heidän uskon puhuvan minulle totta ja olevan ihan rehelisiä, mutta kun joku nuorempi tapaus "tulee iskemään" ajattelen heti et huijari! Luottamus siis täysi nolla. Moni miekkonen on joutunut kärsii turhista pakeista :( En tahtois olla ilkeä, mut en vaan voi luottaa.
Oma Ongelmani
XIUA
2
421
Vastaukset
- HyväÄiti
olet varmasti avioeroperheestä. parempi kaltaisesi vetäytyvä ja ylivarovainen nuori,kuin suhteissa sekoileva ottaja ja jättäjä,joka on petollinen häntä rakastaville ihmisille siksi,ettei joutuisi itse ensin petetyksi ja jätetyksi.
tulet vielä huomaamaan,että kun sinut näkee tarpeeksi sinnikäs ihailija,hän ei luovutakaan yksien pakkien takia.- XIUA
kiitos kommentista, auttoi heti ajattelemaan vähän positiivisemmin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645