Uskomme,että Herramme Jeesus Kristusn ,on meidät syntisäkit omalla kuolemallaan pelasanut Taivaan iloon.Jeesuksen Veressä me pelastumme,siis,Herran Pyhä ehtoollinen pyyhkii pois meidän pahat teot.HerrA lupaa Ssanassan,että hän upotttaa merten syvyyksiin,synnnit ,jotka Hän on anteeksi antanut.
Mikä on parempi ,kuin Luterilaisuus
5
235
Vastaukset
- on ongelmallinen
koska kaikki henkilöt eivät kuitenkaan tule pelastumaan niin valtiokirkkokyhäelmä oli tarpeeton, ja samoin lapsikaste. Jos oltaisiin uskonpuhdistuksessa luovuttu valtionkirkkoasemasta niin silloin oltaisiin vältetty tämä vastareaktio joka nyt paisuu mahdottomaksi yhdyskunnassamme. Ja kysymykseesi mikä on parempi kuin luterilaisuus, vastaan vaikka että helluntailaisuus tai karismaattisuus yleensä. Helluntailaiset(ainakaan Suomessa) eivät ole niin karismaattisia kuin olen tavannut yleensä, ainakaan minun mielestäni, poikkeuksia varmasti lie.
- Pilkkaa Puheesi
Suomessa ei ole valtiokirkkoa, vaan kansankirkko.
Minusta ulkopuolisen ei tarvitse lainkaan puuttua kirkon asioihin. Se on meidän luterilaisten kristittyjen asia.
Aika kornia, kun kristityksi itseään tituleeraavat pilkkaavat Jumalan seurakuntaa ja sitä Pyhän Hengen työtä, jota kirkossa arjen keskellä takuulla on. Kannattaa muistaa, että pilkkaa PH:ä vastaan ei saa koskaan anteeksi.
Jos ihminen itse on pelastettu ja sydämensä ympärileikattu Herran kädellä, ei hän kirjoita pilkaten ja Jumalan työtä väheksyen. Hän tekee päinvastoin, rukoilee kirkon, sen paimenten ja kristittyjen puolesta.
"Autuas on se mies, joka ei istu siellä, missä pilkkaajat istuvat, eikä vaella jumalattomien teillä:"
"Oi vuodata, Herra, sun henkesi, ja herätä nuoriso Suomen! Se johdata armosi tuntohon, suo
kansalle kaivattu huomen!" - puhua
luterilaisesta kirkosta "valtionkirkkokyhäelmänä" tai yleensäkään valtionkirkkona, koska se ei sellainen ole. Suomessa on kaksi kansankirkkoa: luterilainen ja ortodoksinen kirkko. Miksi yhä vain pitää kirjoittaa tuosta asiasta väärin?
Jos sinun mielestäsi helluntailaisuus tai karismaattisuus yleensä on parempi vaihtoehto, niin voithan olla tuota mieltä, mutta noin ei luterilaisuudessa ajatella.
- parempi...
Eihä Raamatussa kehoiteta luterilaistumaan vaan Krist opillistumaan. Jeesus toi meille Hänessä pelastuksen mahdollisuuden, meille jäi sen mahdollisuuden käyttäminen, eli Käskyjensä täyttäminen, opetustensa mukaan ojentautuminen, käytännössä keskiäinen rakkaus ja huolenpito kaikkien omiensa kanssa toimivasti. Ei olla päästy siinä vielä alkuunkaan!!
Puolustaja.- Raamatullisesta
Kristillisyydestä.
Pitää kuitenkin mielestäni tutustua Lutherin puhdistus operaatioon, sillä siinä on todella paljon asiaa.
Siinä tajuaa lukiessaan paljon asioita.
Oikeassa olet kuitenkin siinä, että mitään lukemaansa ei kannata laittaa Raamatun edelle.
Totuus on Raamatussa ja vain sitä vasten peilaten asioita voimme pysyä totuudellisessa elämässä.
Valheellisessa elämässä ei ole mitään sisältöä, ei päätä eikä häntää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906