Keskeneräisen suunnitelman julkituominen voi aiheuttaa suurta huolta.
Hyvä esimerkki on Jorvin sairaalan Saattohoito-osaston sulkemisilmoitus. (Hs. tänään)
Ei ole vielä tietoa, minne potilaat siirretään, mutta ilmoitetaan osaston sulkemisaikeista.
Voi vain kuvitella, miltä se tuntuu omaisista ja osaston henkilökunnasta.
On tietysti selvä, etteivät potilaat lopu, päin vastoin.
On myös aika varma, ettei meitä vanhuksia ole aikomus pikahoitaa pois täältä, joten uusi paikka pitäisi olla tiedossa, ennen kuin tuollainen tiedotus lasketaan ulos.
Viha siitä vain kasvaa pyrokratiaa kohtaan.
Taitamattoman virkamiehen möläys
4
253
Vastaukset
- kalakukkojen kaupungissa
haetaan ulkomailta koomapotilas tänne hoidettavaksi. Tämä ei tarkoita sitä, että täällä olis pula potilaista ja että täällä asuvat saisivat hoitoa riittävästi. Ajatus juuttuu ja unohtuu, että koko ajan useiden suomalaisten kohdalla tehdään valintoja hoidon saatavuuden suhteen.
- QXZ
että omaiset, mies ja poika varattomina ? hylkäsivät Dubai-Annan kaukaiseen maahan. Poissa silmistä, poissa mielestä. Sukulaiset syntymäkaupungissa ilahtuvat saadessaan koomassa olevan lähelleen. Tämä Suomi on armeliaisuuden pesäpaikka. Ketään ei hyljätä. Anna on kyllä aikoinaan hyljännyt Suomen kansalaisuuden.
- miksi tuodaan
QXZ kirjoitti:
että omaiset, mies ja poika varattomina ? hylkäsivät Dubai-Annan kaukaiseen maahan. Poissa silmistä, poissa mielestä. Sukulaiset syntymäkaupungissa ilahtuvat saadessaan koomassa olevan lähelleen. Tämä Suomi on armeliaisuuden pesäpaikka. Ketään ei hyljätä. Anna on kyllä aikoinaan hyljännyt Suomen kansalaisuuden.
tänne hoidettavaksi...
Olisi joutanut jäämään sinne missä onkin.
- Maalaismies*
Oulun kaupunginjohtaja Nenonen asetettiin HYKSin johtajaksi pistämään palikat kohdalleen. Nyt siellä vallitsee täysi kaaos. Virkamiehillä on kova halu tehdä isoja parannuksia. Melkein kaikki mihin he tarttuvat epäonnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706