Vartiotorni kaatui jo!!! ettekä tehneet mitään, miksi?
Herätkää!
9
494
Vastaukset
- ihmeessä
Jäikö kiveä kiven päälle
En oikein ymmärtänyt. Onko Vartiotornilehti lakannut ilmestymästä??
- koottavaksi
-Ei hätää luopiot! Jeesus lupasi rakentaa kolmessa päivässä... Jos ymmärrätte vähääkään koko asiasta.. - Markku_Meilo
koottavaksi kirjoitti:
-Ei hätää luopiot! Jeesus lupasi rakentaa kolmessa päivässä... Jos ymmärrätte vähääkään koko asiasta..>>Jeesus lupasi rakentaa kolmessa päivässä...
Pikasaliinkin menee viikko. - panee
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Jeesus lupasi rakentaa kolmessa päivässä...
Pikasaliinkin menee viikko.Pikasaliinkin menee viikko.
- Entä siihen jolla on oikeus kruunuun? koottavaksi kirjoitti:
-Ei hätää luopiot! Jeesus lupasi rakentaa kolmessa päivässä... Jos ymmärrätte vähääkään koko asiasta..Luepa tarkkaan ja ajatuksella viittaamasi raamatunkohta:
Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle:
"Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet?"
Jeesus vastasi ja sanoi heille:
"Hajottakaa maahan tämä temppeli,
niin MINÄ pystytän sen kolmessa päivässä".
Niin juutalaiset sanoivat:
"Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu,
ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
Kysymys: Minkä Jeesus sanoi rakentavansa ennalleen kolmessa päivässä?
Vinkki: Se ei liity vartiotorniseuraan, eikä sen tuotoksiin.- Markku_Meilo
panee kirjoitti:
Pikasaliinkin menee viikko.
- Entä siihen jolla on oikeus kruunuun?>>- Entä siihen jolla on oikeus kruunuun?
Vartiotorniseura on kruunannut Jeesusta jo paritkin kerrat, joten rakennushommissa Jeesus ei tarvitse suojakypärää, kaksi päällekkäistä kruunua suojaa paremmin. - olotilasi
Markku_Meilo kirjoitti:
>>- Entä siihen jolla on oikeus kruunuun?
Vartiotorniseura on kruunannut Jeesusta jo paritkin kerrat, joten rakennushommissa Jeesus ei tarvitse suojakypärää, kaksi päällekkäistä kruunua suojaa paremmin.Vartiotorniseura on kruunannut Jeesusta jo paritkin kerrat, joten rakennushommissa Jeesus ei tarvitse suojakypärää, kaksi päällekkäistä kruunua suojaa paremmin.
- Entäs sinä, milloin Jeesus kruunataan? - Markku_Meilo
olotilasi kirjoitti:
Vartiotorniseura on kruunannut Jeesusta jo paritkin kerrat, joten rakennushommissa Jeesus ei tarvitse suojakypärää, kaksi päällekkäistä kruunua suojaa paremmin.
- Entäs sinä, milloin Jeesus kruunataan?>>- Entäs sinä, milloin Jeesus kruunataan?
Vt-seuran mahdollisen kolmannen kruunauskierroksen ajankohdasta en vielä osaa sanoa mitään, koska sehän edellyttää 1914-huuhaasta luopumista. Kasvavan 1914-taakan heivaaminen on erittäin työläs toimenpide kaikkine inhottavine sivujuonteineen ja kestänee vuosikausia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308