Palstan tarkoitus

Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon.

http://www.youtube.com/watch?v=rDjAN8sKb1A

"Uskokaa jo hyvällä että kukaan ei ole kiinnostunut siitä millaisia te olette ja mitä teette"

MarttyyriMallari-TTt

23

1066

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvittelee

aina olevansa viisaampi kuin muut ja hullu luulee kaikkien muiden olevan hulluja.

"Se pöljä ei sitä vaan itse tajua"

• enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.

"Taidat olla hullu"

MarttyyriMallari-TTt

• huomannut
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.

"Taidat olla hullu"

MarttyyriMallari-TTt

että heitin juuri lokaa päällesi?

"Taidat olla yksinkertainen"

• huomannut kirjoitti:

että heitin juuri lokaa päällesi?

"Taidat olla yksinkertainen"

ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.

"Hahahahahaha"

MarttyyriMallari-TTt

• sitten

ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.

"Hahahahahaha"

MarttyyriMallari-TTt

lokaa on olkapäälläsi?

"Et sinä tästä puhtaana selvinnyt"

• kuulut...

mihin ryhmään?

• tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.

"You know what i mean"

MarttyyriMallari-TTt

• yrittäny...

tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.

"You know what i mean"

MarttyyriMallari-TTt

sitä loanheittoo? Jaa...

• Jotakin_juu

Kun joku lukee viestin ja kirjottaa, niin pitäähän se miettimään, ja koneen sulkeuduttuakin saattaa miettiä ja aivot olla täällä palstalla. Miten niin elämä on mitätön, ei kyllä ole. Ja täytty muistaa se perhosvaikutus.

• caput.mortuum

Tämähän on kuin kantakapakka.

• ---

---

• väliaika

fiksuimmat vittuilee kaikille tasapuolisesti. Oletko koettanut riidankylvämistä puskista? Se voisi olla toimivaa.

• luulen...

että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.

• on...
        luulen... kirjoitti:

että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.

myöntymisen merkki!

MÄ TIESIN TÄN!!!

• .....

Palstan tarkoitus
      MarttyyriMallari-TTt 2.10.2008 klo 20.26

"Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon."

Ei, vaan: Osa käyttää tätä palstaa loanheittoon nolostuttavalla ja keskustelukyvyttömällä tavalla omaa elämäänsä esiin tuomalla, toiset osaavat linkitellä youtube-linkkejä ja olla samaa mieltä, kolmannet ajattelevat, että systeemi on luotu loanheittoon ja neljännet koevat sääliä kaikkien muiden puolesta.:( Kuinka moni älykäs nimittäin enää haluaa keskustella tällaisella palstalla?

;(

• ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.

"Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"

MarttyyriMallari-TTt

• .....

ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.

"Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"

MarttyyriMallari-TTt

""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"

MarttyyriMallari-TTt"

Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D

Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.

:)

• älykkäät

ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

"Oletko tyhmä?"

• ..... kirjoitti:

""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"

MarttyyriMallari-TTt"

Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D

Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.

:)

eli suuret puheet ja vähäiset näytöt.

"Tasoissa ollaan :)"

MarttyyriMallari-TTt

• älykkäät kirjoitti:

"Oletko tyhmä?"

ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.

"You never know"

MarttyyriMallari-TTt

• lahjasi

ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.

"You never know"

MarttyyriMallari-TTt

menevät jo ylinäyttelemisen puolelle.

"Job tvoje madj"

• .....
        älykkäät kirjoitti:

"Oletko tyhmä?"

Sul ei nyt vältämättä ole kovin älyllinen ote, mutta ei se mitään.

"Jos
        älykkäät 2.10.2008 klo 23.22

"Oletko tyhmä?""

Ok.!!;D Yritän siis samaistua ajatusmaailmaasi ja seurata logiikkaasi.:) Miks älykkäät on toisil palstoil ja miks tiedät niiden olevan älykkäitä?:D Miksi sulla on ajatus, että mä "roikun"?

*eipä sillä, että itse muka mitenkään erityisesti välittäisin puhua erityisesti itsestäni.;(*

• kauhiasti yritetään keskustella asioista asioina, mut eihän tääl kukaan mitään/ketään kuuntele. Jankataan vaan menemään, oli sit kyse asioista, ihmisistä tai sit siitä loanheitosta.

Mut, sehän tästä osaksi niin kiehtovan paikan tekeekin.

Ja äläkä puhu paskaa siin mielessä, et kyllä mä oon ainaki näistä tääl kirjoittavista ihmisistä ja niiden tekemisistä kiinnostunu, vaikkei kukaan muu oliskaan.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4830
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1342
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      255
      968
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      957
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe