Enkelien palvominen on suuri synti

jota et halua tehda!

-Mikael on Israelin suojelusenkeli
-Mikael ei ole Jeesus, vaan Jeesuksen adjutantti

-pahat enkelit pyrkivat valloittamaan ruumiisi, ja poistamaan hengen jonka Jumala antoi sinulle.

(yksinkertaisesti silloin tulet possessed, eli sinusta tulee multib le persoona, j syyntaketon.

Et ole lainkaan itsesi hallinnasssa. Sinussa oleva demoni voi ajaa sinut murhaan tai itsemurhaan. Kuten esim,. muslimit.

katolisissakin on usein possessed , eli riiivattuja persoonia.

http://www.reformation.org/vatican-and-islam.html

13

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

kuullutkaan että joku palvoisi enkeleitä.

• miisamaria

minäkään ole kuullut . Täällä on jo useamman kerran varoitettu enkeleiden palvomisesta . En ole koko elämäni aikana tavannut ketään, enkä lukenut tai kuullut kenestäkään joka palvoisi enkeleitä !
        Ihanaa on kyllä tietää , että enkelit ovat tukenamme ja seuranamme .

• Aritta
        miisamaria kirjoitti:

minäkään ole kuullut . Täällä on jo useamman kerran varoitettu enkeleiden palvomisesta . En ole koko elämäni aikana tavannut ketään, enkä lukenut tai kuullut kenestäkään joka palvoisi enkeleitä !
        Ihanaa on kyllä tietää , että enkelit ovat tukenamme ja seuranamme .

Niin minäkin ajattelen.

• maristronautti

En oikeastaan ymmärrä koko sanaa? Kunnioitan kyllä kaikkia, toisia ihmisiä, eläimiä, luontoa, henkimaailmaa, myös enkeleitä, Jumalaa...siten kun itse Jumalan koen. Mutta palvoa, mitä se edes on?

• maristronautti

niin, eikä se synti ole vaikka palvoisikin....mikä on synti? Eikö syntiä ole se, että vahingoittaa jotain, aiheuttaa toiselle kärsimystä tahallisesti? Kuka kärsii siitä, jos joku "palvoo" enkeliä? Kärsitkö sinä siitä? Jumalako kärsii siitä? höpsis.

• kehityspolku poikkeaa ihmis'sieluista. Nämä Jumalan 'sanansaattajat' ovat hyvin tietoisia Jumaluudesta. Korkean tietoisuuden omaava ryhmä ovat valjastettu 'avustamaan', "kaikki yhden ja yksi kaikkien" puolesta.(ihmis'sielut)

• enkelien palvonnalla sitä ettei saanut palvoa tai osoittaa kunnioitusta Jumalan henkiläheteille. Kas alkuseurakunta oli Jumalan henkimaailman kanssa yhteydessä spiritistisissä Jumalanpalveluksissa. Apostoli Paavali kirjoitti kirjeensä sen perusteella mitä Kristuksen henkimaailma hänelle opetti.

• Aritta

se Kristuksen henkimaailma?

• Enkelit ovatJumalan sanansaattajia ja sillä selvä.

Meidän pitäisi muistaa kiittää omaa suojelusenkeliämme joka päivä.

• vaan Jumalaa.

• kokija

Valon enkeleille tosiaan kiitos. Mutta palvomisen voimme jättää tyystin pois. En usko että itse korkein Jumalakaan haluaa häntä palvottavan. Ei kukaan epäitsekäs halua itseään korotettavan palvonnan alttarille. Voimme sen sijaan olla asiallisessa suhteessa Jumalaan ja pienempiin jumaliin ja palvonnan sijasta kiittää heitä kaikesta siitä mitä olemme kokeneet ja saaneet.

• on...
        kokija kirjoitti:

Valon enkeleille tosiaan kiitos. Mutta palvomisen voimme jättää tyystin pois. En usko että itse korkein Jumalakaan haluaa häntä palvottavan. Ei kukaan epäitsekäs halua itseään korotettavan palvonnan alttarille. Voimme sen sijaan olla asiallisessa suhteessa Jumalaan ja pienempiin jumaliin ja palvonnan sijasta kiittää heitä kaikesta siitä mitä olemme kokeneet ja saaneet.

joka tapauksessa, että vain Jumalaa tulee yksin kiittää, sillä Hän on luonut jopa enkelit, sen Luciferinkin, jonka Hän joutui heittämään ulos paratiisista. Nimittäin Lucifer ylensi itsensä Jumalan kaltaiseksi. Jumalalla on tietenkin oikeus saada yksin kaikki kiitos ja kunnia, sillä onhan Hän yksin kaiken luonutkin. Raamatun alkulehdillä on Jumalan 10 käskyä. Niistä ensimmäinen kuuluu: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Tämä on harvinaisen yksiselitteistä!

• on... kirjoitti:

joka tapauksessa, että vain Jumalaa tulee yksin kiittää, sillä Hän on luonut jopa enkelit, sen Luciferinkin, jonka Hän joutui heittämään ulos paratiisista. Nimittäin Lucifer ylensi itsensä Jumalan kaltaiseksi. Jumalalla on tietenkin oikeus saada yksin kaikki kiitos ja kunnia, sillä onhan Hän yksin kaiken luonutkin. Raamatun alkulehdillä on Jumalan 10 käskyä. Niistä ensimmäinen kuuluu: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Tämä on harvinaisen yksiselitteistä!

Kukaan ei voi estää minua kiittämästä enkelitä, saamastani avusta, tuesta ja tiedosta.
        Jumalalla on kiirettä tämän maailmankaikkeuden kanssa. Ei hän kerkeä auttaa minua. Siksi enkelinsä on olemassa. " Hän lähettää enkelinsä, minua suojaamaan..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe