Mihin aikaan pidätte halloween bileet lapsillenne tai mihin aikaan pitäisitte jos olisitte ns.teini?? Kiitti jo etukäteen kaikille vastaajille!!!! :)
MiHiN aIkAaN hAlLoWeEn BiLeeT nUoRiLle?
pilipali
2
665
Vastaukset
- boolityttä
Jos lapset on ihan pieniä tai alle kouluikäisiä, niin paras vaihto ehto on kai pitää viikonloppuna ja päivällä. Kouluikäisille taas ehkä illemmalla, n. 17-19 ?
Teinit varmasti haluavat pitää juhlansa illalla, niin ehkä juhlat voisi alkaa 19.00 ja kestää sinne jonnekkin yhdeksään - kymmeneen.. ;D
Halloween on lokakuun viimeisenä päivänä, ja se sattuu olemaan perjantai, niin silloin on varmasti hyvä pitää ;D- pilipali
Kiitti tosi paljon.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329