Aamulla heräsin, sen jälkeen lähdin kioskille hakemaan Iltapäivälehden. Sitä lukiessani selasin ensimmäiseksi urheiluliitteen. Siellä Iltatytön seksikäs kuva pilkisti, hänellä ei ollut autiolle saarella ketään kaverinaan kuin aurinkovoide.
Minulla tietysti jökötti, kun ajattelin, että olisinko minä hänen mielitietty.
Siinä vähän mielessäni ajattelin tilannetta alkoi mulla jököttää todella penis. Tietty aamukankea, kun oli ollut ilman pimppaa jo jonkun ajan.
Ovikello soi, siellä postin nainen toi Dvd-seksilähetyksen. No Posti-Anu sanoi, että kuittaapa lähetys niin pääset runkuttamaan munaasi. Menin vähän hämilleen, no tuota opetusfilmejä ne toimittaa. Äläs viitti Reima, olet kuule niin seksin puutteessa, että naamasta näkyy.
Mitäs jos tuun laittamaan dvd:n koneeseen niin katsotaan sitä yhdessä.
Olin hiukan vaivautunut, mutta kun katsoin etumustani, päätin tarttua tilaisuuteen.
Eihän mulle kukaan ole koskaan tuollaista sanonut.
Okei, tule vaan sisälle, sorry, että en ole käynnyt suihkussa moneen aikaan, minulla kun on vielä sellainen pitkä parta.
Reima hyvä, mites sun seksielämän kanssa on, mä en ole saanut kunnon kyrpää koskaan. Olen vain varastanut näitä jaettavia seksidvd-filmejä.
Koskaan en ole pilluuni munaa saannut.
No mullakin on vähän niin kuin sama juttu, otappa Anu postihousut pois niin voisin katella sun alapäätäsi.
Voih, että pillun repaleet siellä pilkisti alushousujen läpi. Voi perhana, olin huomaamatta etumustani hinkannut - tuli sellainen töräys, että Anua alkoi naurattaa.
Otetaan Reima uudestaan tuo, käyn pesemässä pimppani....
Himotti
Mättlä
0
10595
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738