Olen parikymmpinen muija. muuttanut uudelle paikkakunnalle. yksinäinen. ainoat ihmiset ketä näen on poikaystäväni ja kallonkutistajani. joka päivä kamppailen ruuan kanssa, lasken kaloreita, ahmin, oksennan ehkä kerran vkossa.
en juo lähes koskaan, koska tiedän että siitä seuraa krapulamässyt. Kun ahmin niin se ruuan määrä minkä saan ahmittua on jtn aivan järjetöntä. kuvottavaa. tunnen itteni rumaksi, turvonneeksi, yksinäiseks ja turhaksi.
keksin tekosyitä ettei tarvitse poistua himasta. poikaystäväkin kohta varmasti entinen koska emme juurikaan näe näitten ahmimiskohtausten takia.
olen yrittänyt kuntoilla ja syödä ns. terveellisesti ja onnistuinkin hetkellisesti mutta sitten taas meni vituiks. paha olla.
ei näin kuuluisi nuoruutta viettää. elämä pyörii vain jääkaapin ja oman leveän perseen ympärillä. mikä avuksi? tuntuu etten kaua enää jaksa olla yksin ja näin onneton.
Pakko purkaa tuntemuksia tänne.
Lärvi
1
595
Vastaukset
- päätät
minkä ympärillä elämäsi pyörii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615