Oletteko kokeilleet kuvallista profiilia ilman autoa sekä auton kanssa. Onko mitään eroa näillä?
Kokevatko miehet, että heillä pitää olla olla kallis auto ennen kuin heidät "kelpuutetaan"?
Jotkut naisethan julistavat profiilissaan, että "tila-auto olis ihan jees". Miten sellaiseen reagoitte?
Auton merkitys nettideittailussa
26
1806
Vastaukset
- kuvalla ja ilman
Kokeilin kuvallista ilmoitusta jossa oli auto mukana. Ainoa joka otti yhteyttä oli Kuusankoski Oy, halusivat mun auton kierrätykseen.
ps. Ei kellään olis -78 Ladan vasenta etuovea ylimääräisenä? - kenen omistuksessa
kyllä sillä on merkistystä ,luo mielikuvia aivan hirveesti . ei tiedä rakastuuko autoon vai ihmiseen.
>> Jotkut naisethan julistavat profiilissaan, että "tila-auto olis ihan jees". Miten sellaiseen reagoitte?
Minä antaisin naiselle lähimmän tila-autoja myyvän liikkeen osoitteen :-). Minä kun mahdun ihan mainiosti normaalikokoiseen henkilöautoon.
Materialistit etsivät materiaa ja humanistit ihmistä.
Mav- eiiiii
tee vaikutusta ne autot ja talot vaan itse se mies ja mitä siellä pääkopassa liikkuu.
Turha rahalla ja tavaralla pröystäily tympii.- Ärsyttää
Olen saanut n. satakunta yhteydenottoa miehiltä, joten voinen sanoa, että otanta on aika mukava. Liian monessa profiilissa mies esittelee autoaan, harrikkaansa, kesämökkiään tai taloaan. Tai sitten tiukkaa peppuaan ja sixpäkkejään tai kertoo kuinka monta kilometriä hän juoksee viikossa...
Em. sadasta yhteydenottajasta alle 10% kertoi itsestään ja ajatusmaailmastaan jotain syvällisempää. Minä kun haluan deittailla miehen, en omaisuuden tai pakaroiden kanssa!!!!!!
- ei ainakaan mulle merkitse
Kysehän on nettideittailusta eli toiseen tutustumisesta, eikä autokaupoilla olemisesta.
Jaa niin, mulla ei ole autoa, kun en ole katsonut sitä kaupungissa asuessani tarpeelliseksi. Jalan ja pyörällä pääsee sekä busseilla. Nykytilanteessa auto olisi vain tyhjän panttina oleva kustannuserä.
Se on asia erikseen, jos tässä jonain päivänä karistan kaupungin pölyt ja muutan haja-asutusalueelle. Silloin auto alkaa olla jopa välttämätön kapistus...
m30- ap.
kokee olevansa autokaupoilla ja mies tulee siinä kylkiäisinä?
- kerran..
Nainen johon otin hetken mielijohteesta yhteyttä. Sitten aloin miettimään sen kuvaa, että sehän taitaa ollakkin aika pulska nainen, mutta oli vaan ovela kuvakulma.
No sehän vastasi minulle ja oli tosi kiinnostunut. Sain kumottua homman, kun sanoin ettei minulla ole kyllä autoa, että haittaako? Naisesta ei kuulunut mitään sen jälkeen ;) - kanakanananan..
upee kaara..avosemmoinen ja kallis kaara.Sanoin kiitos ei!monikin mies luulee et naisen saa pokattuu autolla,mutta en minkään toyo/nis..fiat.. kuskinkaan kanssa lähtis.No kysyn aina minkä auton tahtosit sun lempiauto koska siitä saa suuntaa millasen miehen kaa keskustelee.Tyylitaju tärkee.
Naiset ne vasta autojen perään jotkut ovatkin,mutta miehelle auto on mun..jatke ja ylpeilyn aihe, mikä aika lapsekkaan pinnallista.Kertoo itsekkäistä arvoista. - Nimetön
En ole treffeilläkään huomannut kysyä, onko miehellä autoa, jos asia ei ole muuten sattunut tulemaan ilmi.
- oma auto
En minäkään kiinnitä miehen autoihin huomiota, sillä itselläni on uudenkiiltävä pirssi, kesämökki ja oma asunto. Joten etsinkin miestä, jossa on itsessään jotain munaa ilman jatkeita... :-)
- Foordi
Mulla on ihan oma, pari vuotta vanha auto joten minulle on aivan sama onko sillä äijällä jotain menopeliä vai ei. Taitaa noi autojen perään läähättäjät olla aika persaukisia akkoja jos ei ole varaa omaan autoon ;)
- Autollinen nainen
Minulla on auto, enkä ole persaukinen. Siltikin toivon, että miehellä on auto. En halua alkaa miehen hlökohtaiseksi kuljettajaksi. Exälläni ei ollut autoa ja jouduin häntä kuskaamaan vähän väliä milloin minnekin, joskus pitemmällekin. Pyynnöstäni huolimatta mitään bensarahoja ei koskaan maksanut milloin milläkin verukkeella.
Ei koskaan enää kenenkään seurustelukumppanin kuskiksi!
- autosta
Minä toivoisin, että miehellä olisi jonkinlainen auto; merkillä ja vuosimallilla ei väliä. Asun sen verran kaukana ja julkista liikennettä ei juuri ole, joten auto on aika välttämätön. Ja en aina haluaisi olla se, joka treffeille ajaa.
- miehen kommentti
Että ihan auton kanssa, buahhahhaa, niin epätoivoinen en ole vaikka onkin ihan hyvä kulkine joka voidaan lukea ns. premium merkkeihin, on myös urheilullinen ja silti riittävän tilava sekä väriltään naisten mieleinen(punainen).
Edellinen oli vanha romu mutta silläkin pääsi paikasta toiseen, jos auton kuvan ilmoituksen liittäisin niin mieluummin sen kuin nykyisen, nainen jolle "kelpaisin" ihmisenä sen "romun" kanssa (saisi sitten extrana tuon nykyisen auton) olisi luultavasti luonteeltaan mulle mieleisempi kuin kotka joka kyttää vain autoa.
Itse olettaisin että tila-autoa kaipaava vihjaisee toivetta perheen perustamiseen tai sitten sillä on jo pari lasta vähintään.- ap.
Todellakin näillä on ollut muksut jo valmiina, jotka ovat tila-autoista ryhtyneet haaveilemaan. :)
Ehkä olisi näyttävää kaartaa tuttavien ja sukulaisten eteen pörhistelemään uudenkarhealla tila-autolla, jossa mukiinmenevän näköinen kuljettaja. - kuljettajan?
ap. kirjoitti:
Todellakin näillä on ollut muksut jo valmiina, jotka ovat tila-autoista ryhtyneet haaveilemaan. :)
Ehkä olisi näyttävää kaartaa tuttavien ja sukulaisten eteen pörhistelemään uudenkarhealla tila-autolla, jossa mukiinmenevän näköinen kuljettaja.Minulle riittäisi mukiinmenevän näköinen kuljettaja; tila-auto ja lapset on valmiina. Olisi joskus mukava istua pelkääjän paikalla eikä vain aina kuskin paikalla.
- ap.
kuljettajan? kirjoitti:
Minulle riittäisi mukiinmenevän näköinen kuljettaja; tila-auto ja lapset on valmiina. Olisi joskus mukava istua pelkääjän paikalla eikä vain aina kuskin paikalla.
Suomi on ralliautoilijoiden luvattu maa. Uskon maaseudun miehistä löytyvän ne parhaimmat kuskit. Harjoittelu alkaa pelloilla ja metsäteillä jo tuossa 10 vuoden paikkeilla viimeistään. :)
- .....
ap. kirjoitti:
Suomi on ralliautoilijoiden luvattu maa. Uskon maaseudun miehistä löytyvän ne parhaimmat kuskit. Harjoittelu alkaa pelloilla ja metsäteillä jo tuossa 10 vuoden paikkeilla viimeistään. :)
Nyt on ruvettava laatimaan kuvallista ilmoitusta treffeille. Eli kuvassa auto ja minä, saa nähdä tuottaako tulosta. Lapset taidan jättää kuvasta pois, etteivät pelota mahdollisia kuskin paikkaa "hakevia".
- ap.
..... kirjoitti:
Nyt on ruvettava laatimaan kuvallista ilmoitusta treffeille. Eli kuvassa auto ja minä, saa nähdä tuottaako tulosta. Lapset taidan jättää kuvasta pois, etteivät pelota mahdollisia kuskin paikkaa "hakevia".
Oma öljylähdekin olis tosi jees. :) Saatko sellaista soviteltua taustalle?
- taustalle jotain
ap. kirjoitti:
Oma öljylähdekin olis tosi jees. :) Saatko sellaista soviteltua taustalle?
Esikoinen on aika taiteellinen ja hän voisi kehitellä jonkinlaisen öljylähteen sinne taustalle. Se voisi lisätä kuskiehdokkainen määrää. Kiitos ideasta!
- materiaa ei ole korrektia m...
Ääneen, kun puhutaan kumppanista.
Pitää mielummin todeta, että varsinkin talviaikaan liikkuminen saattaa olla hyvin vaivalloista julkisilla, verrattuna autoon. Sen vuoksi on ymmärrettävää, että autoseikoilla on oma painoarvonsa naisten parin valinnassa.
Pelkkä auto ei riitä, jos mies on epämiellyttävän näköinen tai pölkkypää.
Auto tuo suhteeseen yleensä lisää yhteistä aikaa, liikenteen seisoessa on hyvää aika riidellä autossa, eikä ole muita matkustajia paheksumassa.
Mies 34v hki- ap.
että naisilla olisi taipumusta riidellä julkisissa? :)
- päivän tapahtumista
ap. kirjoitti:
että naisilla olisi taipumusta riidellä julkisissa? :)
Ilman, että on ylimääräisiä korvia kuulemassa. Se onnistuu parhaiten yksityisautossa.
Tämän vuoksi autoseikoilla on oma merkityksensä. Tosin on turhaa odottaa, että kukaan sanoo sitä ääneen, tai myöntää. - ap.
päivän tapahtumista kirjoitti:
Ilman, että on ylimääräisiä korvia kuulemassa. Se onnistuu parhaiten yksityisautossa.
Tämän vuoksi autoseikoilla on oma merkityksensä. Tosin on turhaa odottaa, että kukaan sanoo sitä ääneen, tai myöntää.selvittää toisen käyttäytyminen noiltakin osin.
Moni pari ei varmaankaan koskaan ole matkustanut yhdessä julkisissa kulkuneuvoissa ennen pariutumistaan. Kannattaisi katsoa, onko toinen miten ärsyttävä sosiaalisissa ympyröissä. :)
- hyvä löytyä
Olen minä treffaillut kaveria jolla ei ollut autoa. Tosin hän oli vähän omituinen.
Mielellään tietysti auto olisi kiva. Voisinhan minä sen itsekin hankkia, kunhan meille naisille alettaisiin maksaa samanlaista palkkaa kuin teille miehille.
Niin kauan, kuin tässä asiassa ei ole tasa-arvoa, auto olisi hyvä löytyä mieheltä. Merkillä ei väliä, kunhan ei jalka tule lattiasta läpi.
Minusta oli muutenkin niin surkeaa, kun se autoton kaveri joutui yömyöhään poistumaan luotani pipo päässä hangessa polkupyörää polkien. Eikä se sitten loppupeleistä jaksanut enää tulla käymäänkään kun ei ollut autoakaan. Enkä minä kyllä olisi sitä halunnut enää tavatakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144