Onko Gambiassa häiritsevää seksiturismia kuten Thaimaassa?
Prostituutiota?
16
5502
Vastaukset
- Isä ja paappa
ainakaan häiriöksi asti.
Jokaisessa maailmankolkassahan sitä löytyy mutta Gambiasaa ei häiritsevästi.
Mitenkä sen kukin sitten ottaa.- Mekka
Se on NAISTEN seksiturismin ykköskohteita.
Täynnä vanhoja rouvia ostamassa itselleen
rattopoikia.
Gambia ei ole vielä niin iso massaturismi paikka. En usko että sielä olisi sitä niin paljon kuin thaimaassa.
Sopii hyvin lapsiperheille.- Alan_mies_
Juuri tulleena Gambiasta voin kyllä sanoa ihan muuta. Siella paljon suomalaisia juntteja hakemassa seksiä. Sellaiset tyypit, jotka ei seksiä muualta saa. Mansea hotellissa ainakin ei tullut epäselväksi, minkä takia matkalle lähdetty!!Gambiasta kyllä saa! Takuuvarma kohde seksin suhteen!
- Ardea_C
Afrikkalainen kulttuuri poikkeaa Aasialaisesta tässä suhteessa. Kunhan pääsette perille ymmärrätte. Afrikassa teille ei myydä seksiä, mutta lapsia teille kyllä halutaan lahjoittaa, mutta ei tarkoittamassanne mielessä …
Kaikkialla minne länsimaalainen menee tai on mennyt, on syntynyt prostituutiota, mutta Gambiassa se ei missään tapauksessa ole se ensimmäinen häiritsevä tekijä. Jos joku teitä häiritsee se on köyhyys ja kurjat oltavat.- ..........
Vanhat kääkät jos kulkee nuorien tyttöjen kanssa nin sehän häirtsee mut jos vanhat mummot kulkee nuorien orien kanssa niin sehän on pientä piristystä vanhuuden kurjuuteen;)
- ketä ei
.......... kirjoitti:
Vanhat kääkät jos kulkee nuorien tyttöjen kanssa nin sehän häirtsee mut jos vanhat mummot kulkee nuorien orien kanssa niin sehän on pientä piristystä vanhuuden kurjuuteen;)
mutta minua ei häiritse yhtään, vaikka toiset mummelit nuorten poikien kanssa kuljeskelevatkin.
Oma on asiansa ja luultavasti omat ovat rahansakin. Ja jos nämä pojat mummeleiden rahoja havittelevat, niin se on sitten niiden poikasten asia. Itse kuljen pääasiassa oman papparaiseni
kanssa. Mutta oli se ihan hauskaa, kun pari kertaa
olimme naisporukalla liikkeellä, ja minulle toi komea, tumma nuorimies lappua, jossa oli hänen yhteystietonsa. Ja pari muutakin teki pieniä ehdotuksia, kun menin yksin uimaan. Ihan mukavasti se vanhan rouvan mieltä ilostutti. - häiritse
ketä ei kirjoitti:
mutta minua ei häiritse yhtään, vaikka toiset mummelit nuorten poikien kanssa kuljeskelevatkin.
Oma on asiansa ja luultavasti omat ovat rahansakin. Ja jos nämä pojat mummeleiden rahoja havittelevat, niin se on sitten niiden poikasten asia. Itse kuljen pääasiassa oman papparaiseni
olimme naisporukalla liikkeellä, ja minulle toi komea, tumma nuorimies lappua, jossa oli hänen yhteystietonsa. Ja pari muutakin teki pieniä ehdotuksia, kun menin yksin uimaan. Ihan mukavasti se vanhan rouvan mieltä ilostutti.minuakaan, kuka kenenkin kanssa liikkuu. Vietän omaa lomaani ja en ole edes kiinnostunut muiden tekemisistä. Jos jotakuta häiritsee mummojen ja nuorten poikien näkeminen, jääköön kotiin.
- kummastelee
häiritse kirjoitti:
minuakaan, kuka kenenkin kanssa liikkuu. Vietän omaa lomaani ja en ole edes kiinnostunut muiden tekemisistä. Jos jotakuta häiritsee mummojen ja nuorten poikien näkeminen, jääköön kotiin.
ollut Gambiassa 2 kertaa. Enemmän siellä näkee tavallista suhdetoimintaa. Siis nainen (valkoinen) kohta miehen (tumma). Ikäeroja voi olla mutta ne mitä minä olen nähnyt on noin -15 vuotta. Jos suomessa nainen on 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, onko silloin mummeli hakemassa seksiseuraa?
- jlkjflfksjflk
kummastelee kirjoitti:
ollut Gambiassa 2 kertaa. Enemmän siellä näkee tavallista suhdetoimintaa. Siis nainen (valkoinen) kohta miehen (tumma). Ikäeroja voi olla mutta ne mitä minä olen nähnyt on noin -15 vuotta. Jos suomessa nainen on 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, onko silloin mummeli hakemassa seksiseuraa?
Hei,
jokaisella on oikeus nauttia siitä lomasta jonka tästä hullunmyllystä saa. En ole koskaan huomannut prostituutiota, vanhempia naisia nuorten miesten kanssa kyllä,mutta ketä se häiritsee!!!!!!!!!!
Annetaan kaikkien lomailla, eikö vaan.
Ensi viikolla taas matkaan, enkä halua syyttävia katseita suomalaisilta turisteilta, jos liikun paikallisen mieheni(joka on saman ikäinen kuin minä) kanssa.
Toivotan iloista ja avartavaa matkaa kaikille! - gambiassa
jlkjflfksjflk kirjoitti:
Hei,
jokaisella on oikeus nauttia siitä lomasta jonka tästä hullunmyllystä saa. En ole koskaan huomannut prostituutiota, vanhempia naisia nuorten miesten kanssa kyllä,mutta ketä se häiritsee!!!!!!!!!!
Annetaan kaikkien lomailla, eikö vaan.
Ensi viikolla taas matkaan, enkä halua syyttävia katseita suomalaisilta turisteilta, jos liikun paikallisen mieheni(joka on saman ikäinen kuin minä) kanssa.
Toivotan iloista ja avartavaa matkaa kaikille!Gambiassa parikymppisen nuorukaisen seurassa, eikä kysymys todellakaan ole seksistä. Hän on ystäväperheemme poika, joka toimii oppaanamme, koska puhuu perheenjäsenistä parhaiten englantia.
Veikkaanpa, että eivät läheskään kaikki vanhoja leidejä taluttelevat nuoret miehet ole seksiä tarjoamassa. - koskaan
ketä ei kirjoitti:
olimme naisporukalla liikkeellä, ja minulle toi komea, tumma nuorimies lappua, jossa oli hänen yhteystietonsa. Ja pari muutakin teki pieniä ehdotuksia, kun menin yksin uimaan. Ihan mukavasti se vanhan rouvan mieltä ilostutti.tullut ajatelleeksi,miten tämä eurooppalaisten naisten seksiturismi vaikuttaa paikallisten naisten elämään?
- on myös
lapsiin kohdistuvaa prostituutiota.Muutama vuosi sitten Tjäreborginkin listoilla oli hotelli ,jossa vanhoilla miehillä oli lapsi yövieraana.Em syistä hotelli ei varmaankaan enää listoilla ole.Naisprostituoituja löytyy myös,mutta eivät päiväsaikaan liiku,vaan iltaisin rannoilla.Banjulissa on ilotalokin.
Päiväsaikaanhan sitten näkyvästi toimivat nämä rattopojat.Onhan se hieman surullista,että nuori komea mies myy seuraana rupsahtaneelle valkoiselle.Mutta joskus on kai vaihtoehdot vähissä...- vain
Mikä siinä on surullista?
- tuomitkaamme bedofilia
-tarjontaa löytyy aina jos on markkinoita.
--terveillä markkinoilla ei ole sairasta kysyntää.
fatix - sinä siis...
vain kirjoitti:
Mikä siinä on surullista?
Mikäkö prostituutiossa on surullista???No ihan kaikki.Eiköhän se aina jonkinlaisen pakon edessä tapahdu.Gambiassahan tehdään kaikki hymy huulilla,mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154