Kiinnostais tietää onko täällä ketään jonka hylätty hakemus olis muutettu hyväksytyksi muutoksenhakulautakunnassa esim. osatyökyvyttömyyseläkeasioissa?
Onko ketään jonka valitus on hyväksytty muutoks.h.ltk:ssa????
12
1600
Vastaukset
- Huonot mahdollisuudet
En ole kuullut, että suljetuissa lautakunnista olisi tullut kenellekään valittajalle myönteistä päätöstä. Katso lautakunnan hylkäysprosentit, kyllä ne tosi pieniä ovat, tai jos on oikeuskäytäntöjä ko lautakunnasta, nekin antavat osviittaa, missä tapauksessa niiden on pakko tehdä toisenlainen päätös kuin vakuutusyhtiö.
Sorry - tää on tätä.- khv
Mut jos on oikeen pelottavan näkönen, jospa sitten.
- vain!!
En ole minäkään kuullut vielä että olisi jollekkin tullut muuta kuin "hylkyjä" mullakin siellä valitus meneillään (sairauspäivärahasta, eli 5:ltä kuukaudelta, en saanut mistään mitään) mutta hylky tulee se on jo varmaa, vaikkakin sain samoilla B-lausunnoilla työttömyyseläkkeen/kuntoutustuen kun päiväraha-kausi tuli täyteen....Aivan hampaaton laitos ja eduskunnan alainen vielä...meitä on paljon ns. kohtalotoverita...kun ihminen sairastuu se on helppo lannistaa...hylkyjä ..hylkyjä...
- puolueellinen vakuutusyhtiölle
Itselläni oli valitus muutoksenhakulautakunnassa.Päätös työkyvyttömyyseläke hakemus hylättiin ilman perusteluja.Paperissa luki että heillä on oikeus hylätä hakemus ilman perusteluja.Asia on nyt vakuutusoikeudessa.2 vuotta kohta odotettu eläkettä.
- sitten
tälläinen muutoksenhakulautakunta on olemassa, jos kukaan ei saa myönteistä päätöstä?
Siinähän pyörii iso organisaatio vaan hylkäyksiä jakelemassa.
Eipä kuulosta kovin mielekkäältä hommalta, paitsi jos nauttii toisen hädästä. - hylkyri
sitten kirjoitti:
tälläinen muutoksenhakulautakunta on olemassa, jos kukaan ei saa myönteistä päätöstä?
Eipä kuulosta kovin mielekkäältä hommalta, paitsi jos nauttii toisen hädästä.Muutoksenhakulautakunta on byrokraattinen salaseura joka noudattaa vakuutusyhtiön käskyjä.Se lautakunta on myös sitä varten ettei ihmiset valittaisi eteenpäin.Siellä asian käsittely kestää lähes vuoden.Ja mitään tietoja et saa käsittelystäsi kuin kirjallisella pyynnöllä.Ja heillä on oikeus julistaa sinun omat paperisi salaisiksi etkä saa niitä.Omani on julistettu 80 vuodeksi salaiseksi,joten elinaikanani en tule näkemään päätöstä miksi eläkkeeni hylättiin.
- Mafia rehottaa
sitten kirjoitti:
Eipä kuulosta kovin mielekkäältä hommalta, paitsi jos nauttii toisen hädästä.Tää järjestelmä kusettaa työläisiä. Jääpi enempi jaettavaa herroille. Sitä varten on lautakunta, joka keksii tokan valheen ja sit vak.oikeus joka lyö kumileimasimella ja sit TEO joka tiukas paikas keksii ja hakee sopivat lausunnot sopivilta lääkäreiltä kuten niinmäki. Ja KO siunaa päätökset joten valheet jää totuudeksi, ja häviät. Sitte sairastat kortistossa. Mulla meni tällee.
- muutoksen
En oikein vieläkään usko, itsekään. Sain muutoksen ammatillisen kuntoutuksen päätökseen. Onneksi näin, pääsen jotenkin eteenpäin!
Vaikeaa on, kuntoutustukiasia vakuutusoikeudessa asti... - 20%?
Mtkl:stä kuulin, että 20% päätöksistä muuttuisi. Lieneekö totta...
- Tinttu
Minulla oli asia muutoksenhakulautakunnassa. Odotelu kesti 11 kk. Minulle myönnettiin täysi kuntoutustuki vuodelle 2008. Yllätyin kovasti, positiivisesti.
Juttuhan menee niin, että jos vakuutusyhtiö esittää hylkäystä, niin hylätäänhän se vaikka lähettäisit valituksen mukana pääsi paketissa. Vain, jos sinulla on esittää uusi ja huonompi ennuste, voi olla että valitus menee läpi.
- sairas
Minulle tuli ensin keltävä lausunto määräaikaisesta työkyvyttömyyseläkkeestä, laitoin valituksen johon lisäsin vimeiset tiedot sairauksista ja B- lausunnon. Päätös tuli vähän yli kuukaudessa ja oli vielä myönteinen ja toistaiseksi voimassa oleva. Näin minulla, toivottavasti muutkin saisivat näin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164