Onko kukaan opiskellut verkon kautta averko.fi-sivuston avulla? Mietin, että olisko tuo visuaalisen viestinnän perusteet kokeilemisen arvoinen juttu, kun ala kiinnostaa ja olen kotiäitinä joten tuollainen netin kautta tapahtuva opiskelu ois kätevä juttu. Ketään, kuka ois suorittanut kyseisiä opintoja verkossa, kokemuksia?? Onkohan rankkaa vauvan ohella?
Kiitos jo etukäteen niille jotka vastaavat.:)
visuaalinen viestintä/verkko-opinnot averko.fi:ssä
äippä
1
2160
Vastaukset
- saman kurssin
Kävin 2004 saman kurssin. Sehän on vain 3 opintopistettä eli 2 opintoviikkoa jaettuna 2-3 kuukaudelle, eli tahti ei ole mahdoton muksunkaan kanssa. Itse en tosin saanut siitä mitään lisähyötyä ajatellen urakehitystä. Mielestäni kallis kurssi, mutta toki mielenkiintoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667