-Omistako Nellin kappaleen Pidä musta kii -nuotit? -Pelkät soinnutkin käy!
-(koneella tai paperiversiona, tai nettiosoitteen mistä löytyisi)
-Annathan/kerrothan/Linkitäthän?
-Annan tarvittaessa sähköpostiosoitteeni!
Nelli-Pidä musta kii NUOTIT
8
5299
Vastaukset
- jölle
tässä tekemäni nuotit niille jotka haluaa:
http://www.megaupload.com/?d=2FH25Z91- Ella ...
MISTÄ NE SIT LÖYTYY KUN ON TALLENTANUT KUN EN LÖYDÄ MISTÄÄN NIITÄ ENÄÄ ?! MUUTEN OLIS KIVA NÄHDÄ NE NUOTIT
- jölle
Ella ... kirjoitti:
MISTÄ NE SIT LÖYTYY KUN ON TALLENTANUT KUN EN LÖYDÄ MISTÄÄN NIITÄ ENÄÄ ?! MUUTEN OLIS KIVA NÄHDÄ NE NUOTIT
Rippuu mihin oot tallentanu sen. Lukeakses noita nuotteja sulla on oltava semmonen ohjelma joka tukee .mus tiedostoja.
- annniiiiiiiii
jölle kirjoitti:
Rippuu mihin oot tallentanu sen. Lukeakses noita nuotteja sulla on oltava semmonen ohjelma joka tukee .mus tiedostoja.
mikä ohjelma sitten tukis .mus - tiedostoja, tiedätkö yhtään?
kiitos! - pianon soittaja
mitä eihän tossa mitään nuotteja ollu
- piano<3
hei voiks joku antaa mulle nelli-pidä musta kii nuotit, ois tosi kivaa, tai antaa osotteen mistä löytyy? t: tälläne pianon soittaja :)
- lukio
Ne buotit löytyy Lukion musa 2 kirjasta
- nelli
Nyt niitä nuotteja ja heti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804