Ansaitsisiko Martti Ahtisaari kunniamaininnan jo vihdoin?
nobelin rauhanpalkinto
18
1581
Vastaukset
- Eihän sitä nyt naapurimaahan
anneta...Kateus ja kauna, siinäkin asiassa.
- noin ajattelee
Vain tyypillinen pikkusieluinen suomalainen! On se kumma että kateus otetaan esille täällä aina ja kaikessa aian kaiken. Vain peruskateellinen "minulle kaikki" ihminen ajattelee kateutta ja kuvittelee kaikkien olevan kateellinen kaikesta mitä itsellä ei ole. En voi ymmärtää tuota ajattelua, miten helvetissä voi olla kateellinen sellaisesta jota ei minulla ole, kun sitä ei ole niin ei voi olla kateellinen etc? Vaan kyllä perussuomalainen näemmä voi olla kateellinen kaikesat jopa ajatuksesta, maasta, elämästä kaikesta! Te olette niin heikkoja hiin surkeita olentoja.
- huono vastaus kaikkeen
Meille suomalaisille voisi antaa yhden palkinnon lähes joka kansalaiselle. Se on itsesäälipalkinto.
Suomalaiset ovat täynnä katkeruutta ja kateutta. Ahtisaari on yksi parhaimmista presidenteistä mitä meillä on ollut. Hän teki oikeasti hyvää. Mitä nykyinen on tehnyt? Ei mitään.
- Pohjan-Akka
Ahtisaari oli sentään oikea presidentti...mutta kun piti huiputtaa suomalaiset äänestämään tuota nykyistä ilmetystä...Miksi.
Ahtisaari on arvostettu maailmalla ja ihmisten sydämissä.- lexus
Me suomalaiset emme vaan ole ansaineet niin hyvää presidenttiä kuin Martti Ahtisaari, joten meissähän se vika on.
Kyllä Ahtisaari on taas sitävastoin ansainnut kaikki mahdolliset palkinnot mitä hyvälle miehelle vaan voidaan antaa. - Pohjan-Akka
lexus kirjoitti:
Me suomalaiset emme vaan ole ansaineet niin hyvää presidenttiä kuin Martti Ahtisaari, joten meissähän se vika on.
Kyllä Ahtisaari on taas sitävastoin ansainnut kaikki mahdolliset palkinnot mitä hyvälle miehelle vaan voidaan antaa.Enpä tiiä teistä lopuista. : )
- rahaton007
Eihän Martti rahaa tarvi. Hänellä on sitä loppuelämäksi. Kunniamaininnan voisi antaa ja sen rahan voisi jakaa työttömille ja vähäosaisille ihan niinkuin Marttti itsekin teki ollessaan pressana.
- m,,,,,,,
martti sai,,,,,onneeaa,
- Hyvä Mara :)
m,,,,,,, kirjoitti:
martti sai,,,,,onneeaa,
Kerrankin Martti sen sai. Monta vuotta ollut ehdolla. Hyvä!
- maniman210
m,,,,,,, kirjoitti:
martti sai,,,,,onneeaa,
on se hienoa,et ahneudestakin saa nobelin hyvä martti ahnesaari
- suomalaisen
maniman210 kirjoitti:
on se hienoa,et ahneudestakin saa nobelin hyvä martti ahnesaari
kateellisen kommentti. Sinä et ole ikinä saanut mitään vastaavaa aikaan, etkä tule saamaakaan.
- Pohjan-Akka
ei tiiä mitä kirjoittas....
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/15321
http://www.youtube.com/watch?v=KSlAuPOUew4- onnellinen..
:o)
- ...........................
Sitten lapsuuteni koulukirjat on pitänyt painaa kaksi kertaa uusiksi. Ensin Neuvostoliiton kadottua kartalta. Sittemmin Pluton menetettyä planeetan statuksen. Ja nyt, kun Nobel-voittajiin lisätään kolmas suomalaisnimi. Onnea Martti!
- Ikuinen optimisti
Onneksi olkoon meidän Masalle kyllä tätä on jo odotettukin kyllä Ahtisaari olisi ansainnut tämän jo
ennenkin
Onnea Martti Ahtisaari, olette ansainnut palkintonne!!!!! Suomen ainoa suurmies rauhantiellä!!!
- palkinto
Ei tuosta juuri muuta voi sanoa. Vielä kun tulisi hoitelemaan tämän finanssikriisin niin talousnobel olisi varma.
- James Potkukelkka
Martti on yksi parhaimmista presidenteistä mitä meillä on ollut. Kyllä kansa silloin haukkui "matkalaukku-maraksi", mutta nyt siitä on todiste, ettei ne mitään hyvireissuja ollut.
Tämä katkera, kateellinen, itsesäälissä vellova kansa ei vain tajua politiikasta mitään. Mara teki paljon hyvää.
Eipä tämä kansa sitä tajua. Tälle kansalle on vain tärkeää, kun presidentti on helsingin torilla verkkarit jalassa ostamassa mustikoita. Sitten kehutaan, että se on niin hyvin hoitanut asiat. Mitä se on hyvin hoitanut? Kukaan ei osaa vastata.
Turha valittaa kun maassa on asiat perseellään, kun ette niitä edes halua muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932