Käyttäjäkokemuksia havupuu-uutteesta? Tulee kai aika kalliiksi, jos täytyy 1 dl ottaa päivässä? Miten kalliiksi?
Havupuu-uute
8
1118
Vastaukset
- Yks vaan
Näkyi olevan kaupassa 6,30 Euroa 600 ml pullo.
Vähän yli Euro päivässä tulisi tällä annostelulla.- Luonto parantaa
Minkä hinnan maksaa terveydestä.Alussa voi ottaa vaikka pullon päivässä, ja jatkossa riittää desi tai kaksi.
Jos olet tonnin arvonen, niin kallistahan se on.Jos olet miljoonan arvoinen, ei tunnu missään...
ps. muuten on paras aine mitä olen suuhun laittanut.
- on myös
On niitä myös puristeina.
- reumainen
Minulle ei ollut mitään vaikutusta
- Jus1912
Onko kellään kokemusta kyseisestä uutteesta keuhkovibroosioon hoitoon
- äijä47
ihan hyvä aine.tasapainottaa elimistöä ja on hyvä antioksidantti.sen kaverina on hyvä ottaa c-vitamiinia joko pilllereinä,tai mielummin kasviksista.jos innostut koittaa niin voin laittaa sähköpostilla valmistusohjeet.ei maksa mitään muuta ku vaivaa hivenen.olen itse tehnyt sitä satunnaisestin.30v. toisethan tällä rahaa tekee.minä teen sen antamisen ilosta.olen köyhä jässikkä mutten halua ansaita toisten kurjuudel.email timo-tuote@luukku.com
- reumatikko
olen alkanut käyttämään havunpuu uutetta noin puolivuotta sitten pahaan reumaan..olen ottanut 2dl 3päivää ja 1dl 4 päivää viikossa..näinä kahtena kuukauten en ole tarvinnut ottaa kortisooni kuin aivan muutaman kerran...aloitin kokelemaan uutetta kun kaikki lääkeaineet joita söin veivät minun imuunisuojan täysin nollalle..olin jatkuvasti nuhassa ja kurkku kipeenä..tulehdus käsissä on aivan täysin kadonnut eikä kipujakaan ole enää..en uskalla sano että tämä tehoaisi muille mutta minun kehooni se on tuonut muutoksen
- muutenkin kallista
PASKAA PUHUT! Kuka maksaa valehtelusi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450