Moi!
Ollaan kaverin kanssa suunniteltu pitkää vkonloppua Berliinissä maalis-huhtikuussa. Kesällä olen siellä ollut, mutta miltä paikka näyttää keväällä? Minkälainen sää? Onko alennusmyyntejä? Kiitos paljon vastauksista:)
Berliiniin keväällä
2
1140
Vastaukset
- ovat helmi- ja heinäkuussa.
Säitä ei osaa kukaan ennustaa. Ne on siihen aikaan yhtä vaihtelevat kuin meilläkin. Todennäköisesti kuitenkin lämpimämmät.
- kauppakatuja esim.
Kurfürstendamm, Tauentzienstrasse, Wilmersdorferstrasse, tavarataloja KADEWE(hienoin), Karstadt, Woolworth, ym.
Itäberliinissä kannattaa mennä Alexanderplatzille, jossa tavaratalo KAUFHOF, jossa voi myös syödä yläkerrassa, kuten KADEWEssakin.Sitten on Friedrichstrasse, jossa alakerroissa myymälöitä ja Lafayetin tavaratalo, alakerrassa voi syödä.-Alennysmyyntejä on ollut nyt jo pari kuukautta ja niitä löytyy melkein aina. Kannattaa kävellä myös Unter den Linden-katua aina Alexanderplatzille asti. Sää voi olla tosi upea, tai sitten on kyllä muutama tuulinen tai sateinen kevätpäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595