En ele vielä koskaan päässyt Pannareilla ajelemaan. Vaan niissä on sitä jotain, ainakin hivenen. Tai sitten olen mainosihmisten ihanneasiakas: mielikuvat mainosten perusteella.
Vaan, historiaa kertoisitteko hieman:
-milloin ensimmäiset pannarit näkivät päivänvalon
-minä vuosina ko. pyärä uusiutunut, muuttunut
-millaisia on suurimmat muutokset.
-milloin viimeinen muutos, päivitys Pannariin
-ja, millainen on nyky-Pannari ergonomialtaan ajatellen isoakin kuskia: kokemuksia siis reissun päältä; puutuukopaikat, käykö ristiselän päälle jne?
Pannarit 2000-luvulla ja ennen sitä?
5
1853
Vastaukset
tästä linkistä jos englanti taipuu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_ST1300
Henkilökohtaisesti lykkäsin varren vaihtoa pannariin kun en tykännyt pyörän "löysästä" tai sanotaanko vatkaavasta etuhaarukasta. Testeissähän tästä oli mainittu enkä uskonut että näin voisi olla mutta kyllä se vaan niin oli, valitettavasti, sillä muuten pyörä on hyvä katteineen ja moottoreineen. Pannarin omistajat voivat varmasti kertoa muita kokemuksia kuten sen että paraneeko etupään yliherkkyys esim. renkaita vaihtamalla?- Raipe*
Jos Varaderoa tarkoitit niin sillä pyörällä lienee laajempi käyttöalue ja maastoonkin voi poiketa , joten iskareitten ominaisuudet on jäykemmät.Pannarihan vie heitot pehmeästi joustaen
mutta kantavuutta riittää silti.Matkapeli kestopäällysteelle.Etupää on enempi ominaisuus kuin vika.Kyllä siihen tottuu myös Varateron jälkeenkin..
- Raipe*
ST 1100 lienee ilmestynyt 1992 ja se oli varsin hyvä kilpailija tultuaan markkinoille.Pannari koki mallimuutoksen 2002 jolloin ST 1300 tuli markkinoille.Moottori sai lisää tilavuutta,kokonaisuutta paranneltiin ja ulkonäkö muuttui virtaviivaisemmaksi.Kysymyksessä oli varteenotettava tuote muiden isojen matkapyörien rinnalla.Tekniikka lienee samanlaista tänä päivänä ja Pannari on edelleen HYVÄ pyörä. Muut valmistajat ovat päivittäneet tuotettaa useammin ja elektroniikka on tullut lisää. Sama lienee Pannarilla edessä mikäli testimenestyksestä meinaa kilpailla tulevaisuudessa.
- Lurkki
Motopalsta ja koeajot, siellä juttua pyörästä.Vaikka ei ole tältä vuodelta niin kysymyksessä on sama peli 2002-2008. Kilpailijat tosiaan ovat päivittäneet tuotteensa aikaisemmin ja elektroniikkaa on lisätty. Siitä huolimatta Pannari vetää vertoja hyvänä matkajuhtana. Saapi
nähdä milloin Honda tuo uuden tuotteen markkinoille.Ei varmaan mene enää valovuosia..- 1100/1300
Niin noissa molemmissa malleissa on myös satavana ABSjarrut jos sellaiset haluaa.
Tuo "vanhempi ST1100 on hieman isompi ja noissa alku vuosien malleissa on hieman korkeampi profiiliset renkaat.Tuntuu heti istumakorkeudessa.97-eteenpäin matalammalla profiililla,syytä en tiedä miksi??
Tuntuisi olevan noin fyysisiltä mitoiltaan isommalle miehelle passelimpi koko tuo vanhempi mutta saahan niihin stongan raiserisarjoja.Molempiin maleihin löytyy siistit raiserit.Kyllähän tuolla uusikoppaisellakin aika isokokoiset henkilöt ajelee.Eikä selkä eikä persus puudu.
http://www.pan-europe.utvinternet.ie/honda_st1100_parts.htm
http://www.cmsnl.com/honda-st1100-1997-us_model7516/partslist/
Linkeissä hieman yksityiskohtaisempia tietoja jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965